مهد کودک و پیش دبستانی طوبی در محلاتی دارای محیطی بسیار زیبا و فضایی آموزشی بی نظیر با کادری مجرب در اختیار خانواده های محترم می باشد.

با مجوز صادر شده از سوی سازمان بهزیستی در سال ۱۳۷۵ مهد کودک طوبی در مینی سیتی تهران تاسیس شد. مهد کودک طوبی با کمک مدیریت قوی و کارکنان مجرب خود در مساحتی بیشتر از ۱۰۰۰ مترمربع بنا شده است و در سه طبقه مجزا در خدمت کودکان و خانواده های آنها در منطقه یک هستند.

کودکان در گروه سنی: شیرخوار، نوپا، نوباوه و پیش دبستانی در این مهد کودک پذیرش می شوند.

ساعات کاری و مراجعه به این مهد کودک از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر می باشد. اگر به دنبال پذیرش ساعتی برای دلبند خود هستید امکان پذیرش ساعتی در این مجموعه وجود ندارد.

از آنجا که محتوایی برای این مهد کودک وجود ندارد، اطلاعات ما از این مجموعه بسیار محدود است. به همین دلیل درباره یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های فعال در شهر تهران با شما گفتگو می کنیم تا  بهترین گزینه را برای ساختن آینده درخشان کودک خود بیابید.

در درجه اول باید به شما برای چنین تصمیم خوبی که برای سپردن کودک خود به مهد کودک گرفته اید تبریک گفت. درست است که کودک همواره در حال یادگیری است و از هر حرکت ما و اطرافیان خود آموزش هایی می بیند. ولی آموزش هایی که در مهد کودک برای کودکان در رده های سنی مختلف توسط مربیان دوره دیده تدارک دیده شده اند بسیار بنیادی و اصولی هستند. هر آموزشی یک جنبه از شخصیت کودک را هدف قرار می دهد و در محیطی شاد سعی در تقویت جنبه های مختلف شخصیتی کودکان دارند.

همه میدانیم که اکثر کودکان حرف شنوایی خوبی از والدین خود ندارند. بنابراین آموزش ها از طرف والدین زمانبر تر از وقتی است که کودک در کنار دیگر دوستان خود در محیطی سرشار از آموزش قرار می گیرد. 

محیط و مربی تاثیر بسزایی در گیرایی آموزش ها بر روحیه کودکان می گذارند.

دقت کنید محیطی سرشار از شادی و رنگ را در کنار آموزش های غنی انتخاب کنید تا کودک با روحیه ای شاد و در کنار بازی و تفریح آموزش ها را دریافت کند. 

حضور مربیان خوش برخورد، با سواد، مجرب، دوره دیده و صد البته با تجربه کاری بالا، نقش بسیار مهمی در پذیرش آموزش های اولیه به کودک ایفا میکنند.

در کنار بررسی نظافت، امنیت، نظم، امکانات، تجهیزات، برنامه آموزشی غنی، مدیریت خوب و .... به تعداد مربیان با تجربه ای که در مهد کودک حضور دارند نیز توجه کنید. باید به ازای هر ۱۵ کودک یک مربی در کلاس های آموزشی حضور داشته باشد. وقتی تعداد کودکان در کلاس های آموزشی زیاد باشد به طبع توجه مربی به کودکان کمتر خواهد شد. در چنین صورتی یقینا بازدهی کلاس بسیار کم خواهد شد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه