مهد کودک رضویه در قیطریه با مدیریت خانم زهرا پورمیرزا اداره می شود. ساختمان این مهد کودک دارای سه طبقه بوده و در منطقه یک تهران واقع شده است و به کودکان این ناحیه خدمات آموزشی ارائه می دهد.

این موسسه آموزشی آماده پذیرایی از کودکان در رده های سنی ۲ تا ۶ سال می باشد. ساعات کاری مهد کودک رضویه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدظهر خواهد بود.

 در این مجموعه آموزشی کلاس های متنوع آموزشی نیز برای رده های سنی متفاوت برگزار می شود. معمولا تعداد متوسط کودکان حاضر در هر کلاس بیشتر از ۱۰ نفر نمی شوند. تعداد بالای کودکان حاضر در کلاس سبب کاهش بازدهی آموزشی کودکان خواهد شد.  وقتی تعداد کودکان در کلاس زیاد باشند مربی فرصت رسیدگی به تک تک کودکان را نخواهد داشت. بنابراین موضوعات آموزشی به طور درست با کودکان کار نخواهند شد.

 برگزاری کلاس های متنوع آموزشی یکی از مزیت های بهترین مهد کودک در هر منطقه است. در کلاس های آموزشی است که استعدادهای ذاتی کودک نمایان شده و میتوان برای پرورش و پروبال دادن به استعدادهای کودک برنامه ریزی اصولی انجام داد.

مربیان مهد کودک برای کشف استعدادهای کودکان آموزش های لازم را دیده اند. بنابراین مربیان در طی برگزاری کلاس های آموزشی قادر خواهند بود استعدادهای نهان کودکان را کشف کنند. سپس مربیان بعد از کشف استعدادهای کودکان برنامه ریزی مناسب برای پرورش استعدادها را نیز انجام خواهند داد.

برخی از کلاس های آموزشی که در مهد کودک و خانه بازی رضویه برگزار می شوند عبارتند از:

  • نقاشی
  • هنرهای دستی
  • هوش و خلاقیت
  • کارگاههای خلاقیت
  • ژیمناستیک
  • یوگا
  • کارگاه نجاری
  • سفالگری
  • و ... 

لازم به ذکر است که یادآور شویم که در این مهد کودک برنامه ریزی هایی برای بردن کودکان به اردوهای یک روزه نیز وجود دارد. بنابراین برای روزهایی کودکان به اردو های تفریحی برده می شوند تا در طبیعت نیز با دوستان خود بازی و تفریح داشته باشند. نگران فاصله منزل و یا محل کار خود از مهد کودک نباشید چرا که سرویس ایاب ذهاب برای استفاده این افراد مهیا می باشد.

اگر چنانچه نگران رفت و آمد فرزند خود در مسیر مهد کودک هستید سرویس ایاب ذهاب نیز در مهد کودک فعالیت می کند.

اگر در منطقه یک زندگی میکنید و به دنبال بهترین مهد کودک های این منطقه هستید، مهد کودک رضویه در قیطریه می تواند در لیست شما قرار بگیرد.

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی و پس از مطالعه وب سایت های مهد کودک ها و بررسی امکاناتی که در وب سایت قرار داده اند حتما به شکل حضوری نیز از مجموعه آموزشی دیدن کنید. تمام زوایا و امکانات مجموعه را به دقت بررسی کنید. حتما با مربیان و مدیریت درباره برنامه آموزشی که دنبال میکنند گفتگو داشته باشید.

درباره اولویت های آموزشی که به دنبال آن هستید با آنها صحبت کنید.

 درباره خصوصیات اخلاقی و نیازهای آموزشی فرزندتان با مربی صحبت کنید.

به نحوه تعامل مربی با کودکان حاضر در مهد کودک دقت ویژه داشته باشید. 

به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک نیز توجه کنید. 

  • آیا شاداب و پویا هستند؟
  • آیا نظم و دیسپلین کاری در مهد کودک وجود دارد؟
  • آیا کودکان اجازه ابراز نظر به مربی را دارند؟
  • و ....

حضور شما و بازدید از مهد کودک به طور قطع نظر مثبت و یا منفی شما را از انتخاب مهد کودک برای فرا گرفتن آموزش های اولیه دلبندتان مشخص خواهد کرد. چرا که در این حضور بیشترین اطلاعات را از مهد کودک و شیوه آموزشی که دنبال میکنند کسب خواهید کرد.

متاسفانه ما از مهد کودک رضویه در قیطریه اطلاعاتی بیشتر از این نداریم، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه