در سال ۱۳۸۹ مهد کودک دوستی در نیاوران در تهران بزرگ تاسیس شد. مدیریت این مهد کودک که در منطقه یک قرار دارد بر عهده جعفری است. ایشان به کمک مربیان حاذق و توانا در خدمت کودکان و خانواده های آنها در این منطقه هستند.

در این مجموعه کودکان شیرخوار(۶ ماهه) تا ۶ ساله پذیرش می شوند.

اجازه فعالیت این مجموعه از سوی سازمان بهزیستی صادر شده است. ساعت کاری مهد کودک دوستی در نیاوران از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ بعدازظهر می باشد. ساختمان این مهد کودک سه طبقه است و فضای بسیار خوبی برای فراگرفتن آموزش های اولیه زندگی برای کودکان است. 

در مهد کودک دوستی، فضای بازی کودکان، مجهز به وسایل مختلف بازی برای رده های سنی کودکان وجود دارد.

 نگران مسیر رفت و برگشت کودکتان نباشید چرا که در این موسسه سرویس ایاب و ذهاب برای مناطق مختلف برای جابجایی فرزندان عزیز شما وجود دارد.

اگر مایل به بازدید از مهد کودک دوستی هستید، امکان بازدید برای هر ساعت و زمانی برای والدین عزیز فراهم است.

 سابقه فعالیت این مرکز آموزشی بیش از ۱۵ سال است. این مجموعه آموزشی اولین و تنها نماینده تاناکاشی تئوری جهانی برای کودکان است.

این مجموعه با همکاری دانشگاه های مرتبط، جلسات روانشناسی کودک، روانشناسی خانواده و کارگاه های مختلف روانشناسی را برگزار میکنند.

زبان انگلیسی، خلاقیت، مهارت تفکر، نقاشی، کاردستی، آشنایی با طبیعت، ریاضی و ... از جمله کلاس های آموزشی مهد کودک دوستی در نیاوران است. 

اگر ساکن این منطقه هستید و به دنبال بهترین مهد کودک در اطراف می گردید، مهد کودک دوستی میتواند گزینه خوبی باشد. شما پس از بازدید حضوری از هر مهد کودکی تصمیم گیری برایتان آسان تر خواهد شد.

اطلاعات ما از مهد کودک دوستی در نیاوران محدود است. اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای فرا گرفتن آموزش های اولیه برای دلبند خود هستید، توجه شما را به چندین نکته جلب می کنیم تا بهترین انتخاب را برای ساختن آینده دلبند خود داشته باشید.

میزان فاصله مهد کودک تا منزل و یا محیط کارتان بسیار حائز اهمیت است. وقت و انرژی کودک نباید در مسیرهای طولانی رفت و برگشت به مهد کودک تلف شود.

برنامه آموزشی منظم و مطابق با استانداردهای جهانی نیز نکته بسیار مهمی است که والدین باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

حضور مربیان کارآزموده، مجرب و دوره دیده در کنار برنامه آموزشی پربار نتیجه آموزشی بسیار خوبی را برای کودک شما فراهم خواهد کرد.

محیط شاد و مفرح در کنار آموزش ها و مربیان، کامل کننده ملزومات آموزشی خواهد بود.

مسلما برای یادگیری بهتر آموزش ها مربیان به وسایل آموزش و کمک آموزشی نیز احتیاج خواهند داشت. 

توجه به تغذیه کودک در مجموعه آموزشی برای تامین انرژی و سلامت کودک نیز نکته مهم بعدی خواهد بود.

تامین سلامت جسم و روح کودک در هر محیط آموزشی اولین و مهمترین نکته است. 

امکانات :

  • فضای بازی کودکان مجهز به وسایل بازی مختلف
  • امکان بازدید از مهدکودک برای  والدین محترم در هر زمان و ساعت مورد نظر امکان پذیر خواهد بود
  • سرویس رفت و برگشت به مناطق مختلف برای فرزندان عزیز فراهم است

این مرکز با بیش از ۱۵ سال سابقه ی کار، اولین و تنها نماینده ی تاناکاشیتوروی جهانی برای کودکان میباشد. مهدکودک دوستی با همکاری و همیاری دانشگاه های مرتبط، کارگاه ها و جلسات روانشناسی کودک و روانشناسی خانواده برگزار میکند.

از آموزش های این موسسه میتوان به آموزش زبان انگلیسی، خلاقیت و همچنین مهارت تفکر برای کودکان اشاره کرد. آموزش های دیگر مانند نقاشی، کاردستی، آشنایی با طبیعت، ریاضی و... نیز در مهدکودک دوستی انجام میشود.

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
.
میشه اطلاعات کامل تری بدین؟ از برنامه های آموزشی؟
نازی
.
تاناکاشیتورو چی هست> کاش کامل تر توضیح میدادین
فدایی
.
دختر همکار من این مهد میره و راضیه ازش. منم میخوام دخترمو ببرم. منتها اطلاعاتی که ازشون هست آدم رو قانع نمیکنه. حالا شاید حضوری برم ببینم چه خبره
زهرا
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه