مهد کودک پرورش مجوز خود را درسال ۱۳۶۴ از سازمان بهزیستی کشور دریافت نموده و  یکی از مهد کودک های ویژه سازمان زرتشتی تهران می باشد.

که در ساختمانی به نامگانه زنده یاد دکتر بهرام پرورش فعالیت می کند. 
دکتر دینیار هرمزدی که فرزند خوانده دکتر بهرام پرورش است در سال ۱۳۵۷ این خانه را برای خدمت رسانی به زرتشتیان در نظر گرفته و مدتی از طرف سازمان فروهر در آن کلاس های دینی برپا گشته است سپس در سال ۱۳۶۴ به مهد کودک تبدیل شده و در اختیار انجمن زرتشتیان تهران قرار گرفته است. این مهد کودک هم اکنون ۶۴ نفر خردسال زرتشتی را آموزش می دهد و نگهداری می نماید و در رشته های متداول بهزیستی شامل خواندن و ریاضی همراه با بازی های کودکان و نقاشی و کار های دستی کوشش می نماید، همچنین آموزش موسیقی ارف ،دینی و گویش دری را نیز در برنامه خود گنجانده است. 
مدیریت، ۸نفر مربی و ۲ نفر خدمه مهد کودک پرورش از همکیشان بوده و با سرپرستی انجمن زرتشتیان تهران به کار خود ادامه می دهد.

کادر آموزشی:مجرب . متخصص . متعهد

برنامه های جانبی:اردو, نقاشی, هنرهای دستی, موسیقی

زبان های خارجی:انگلیسی

ساعت کار مدرسه:صبح تا بعد ظهر

سرویس رفت و آمد:دارد

کارگاه / آزمایشگاه:ریاضی

متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس:۱۰

غذا:صبحانه, ناهار

مشاور:آموزشی, تربیتی

نوع مدرسه:غیر دولتی

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه