مهدکودک و پیش دبستانی چهار ستاره ترمه از قدیمی ترین مهدکودک های بلوار کشاورز با ۳۰ سال تجربه در امر آموزش و پرورش کودکان ۶ ماه تا ۶ سال با مدیریت خانم کلانتری همراه خانواده های عزیز است.

پرورش همواره با آموزش همراه است اما آموزش مستقیم برای کودکان زیر ۷ سال همیشه مانند ترزیق زهر در وجود آن ها و از بین بردن خلاقیت آن کودکان است.

به همین دلیل رویکرد مهدکودک ترمه برای کودکان همواره بازی محور بوده است که با این متد آموزشی بسیاری از مهارت های شناختی، زبانی، حرکتی، اجتماعی به کودکان آموزش داده می شود.

از جمله برنامه های ارزشمند برای کودکان آشنایی با محیط زیست و روش های نگه داری از آنها برای داشتن زمین، هوا و انسان پاک است.

از جمله فعالیت های فوق برنامه مهدکودک دو زبانه ترمه در بلوار کشاورز می توان به آن اشاره کرد در قسمت زیر لیست شده است، این فعالیت ها همگی بصورت پیش فرض در مهدکودک انجام می گردد و هزینه ای اضافه از خانواده ها دریافت نمی گردد.

  • آموزش شعر به کودکان همراه با نواختن موسیقی بصورت زنده
  • برگزاری اردوهای آموزشی در خارج از مهدکودک
  • برگزاری تئاتر بصورت ماهیانه توسط کودکان
  • کلاس نقاشی با کارشناس هنرهای زیبا
  • آموزش تغذیه سالم از ناسالم به کودکان
  • آموزش زبان انگلیسی برای همه کودکان ۳ سال به بالا

رشد قدی و وزنی کودکان در طول سال بصورت مرتب اندازه گیری شده و ارزیابی آن ها توسط متخصص تغذیه انجام می گردد و نتایج بصورت مکتوب در اختیار والدین عزیز قرار می گیرد.

جدا از بحث سلامت جسمی کودکان، رفتارهای اجتماعی آن ها نیز در طی ساعات حضور در مهدکودک توسط دکتر روانشناس مقیم مهدکودک مورد ارزیابی قرار میگیرد تا نتایج بصورت حضوری به خانواده ها منتقل گردد.

البته از آن جایی که مهدکودک ترمه نیاز به همراهی والدین در پروسه آموزش و پرورش کودکان را از مهم ترین مولفه ها می داند، کارگاه های آموزشی مختلف مثل تغذیه و روانشناسی را بصورت دوره ای برگزار می کند.

.
مهد کودک فوق العاده های که تا به امروز تجربه کردم
پریسا
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه