مهدکودک ایران مهر اکباتان از قدیمی ترین مهدکودک های اکباتان است.

  • کارگاه مادر و کودک.
  • سرویس رفت وآمد
  • دوربین مداربسته
  • سالن بازی
  • زمین شنی
  • محوطه چمن
  • پرسنل تحصیل کرده

از امکانات این مجموعه هستند.

اطلاعات زیادی از این مهدکودک در دسترس نیست ولی آنچیزی که از این مهدکودک در فضای مجازی منتشر شده است بازخوردهایی هست که افراد به این مهدکودک در سایت نی نی سایت داده اند.

البته ناگفته نماند که بیشتر این کامنت ها نقل قول هست از زبان برخی افراد به این مضامین که آشنایانشان در این مهدکودک ثبت نام کرده اند.

با اینکه اطلاعاتی ازبرنامه مهدکودک و کلاس های آن در دسترس نیست اما کلیت بازخورد خانواده ها به مهدکودک ایران مهر اکباتان این گونه است: مهدکودک قدیمی و خوب در اکباتان که از ثبت نام کودکشان در آنجا خوشحال هستند

اما برای اینکه بتوانید با مهدکودک های ویژه اکباتان آشنا بشوید ما دو راه به شما پیشنهاد می کنیم.

قسمت اول یافتن بهترین مهدکودک اکباتان:  به صفحه لیست بهترین مهدکودک های اکباتان مراجعه نموده و لیست مهدکودک های ویژه آن منطقه را مشاهده نمائید برای هر مهدکودک پروفایلی تدارک دیده شده است. اطلاعات هر مهدکودک بانضمام بازخورد خانواده ها نسبت به آن مهدکودک آورده شده است.

قسمت دوم یافتن بهترین مهدکودک اکباتان: به صفحه گفت و گوی بهترین مهدکودک اکباتان از نظر شما چه مهدکودکی هست مراجعه نمائید و بازخورد خانواده ها نسبت به تمام مهدکودک های این منطقه را یکجا مشاهده کنید.

همیشه خواندن بازخورد خانواده ها درباره مهدکودک ها راه گشا هستند اما واقعا ۲۰ ، ۳۰ درصدی احتمال اشتباه برای انتخاب خود قرار دهید چون همیشه معیار افراد با دیگران متفاوت هست. حساسیت خانواده ها نسبت به این موضوعات مختلف، متفاوت است. بخاطر همین نمی توان یک مهدکودک را از همه جوانب مورد بررسی قرار داد.

.
مهدکودک ایران مهر خوبه مدیرش هم آدم ساده و بی آلایشی هست
طاهره احمدوند
.
شما هر موقع سال برین میذارنتون تو صف ثبت نام. یا ثبت نام هاشون زیاده یا یه روش تبلیغاتی
مارال کاظم آبادی
.
اکباتان مهدکودک خوب نداره اصلا من خواهرم از اکباتان آورد سمت ما ثبت نام کرد ایران مهر هم رفتیم بد نبود ولی با همین پول سمت ما تو انقلاب و بلوار کشاورز خیلی مهدکودک های بهتر هست مثلا نسیم مادر و گل مهر
ناشناس
.
@#۳ کی گفته مهدخوب نداره همین ایران مهر یا مهدکودک خانه ما هر دوتاشون تو غرب تهران خوبن
شمس العماره
.
با سلام لطفا اطلاعات بیشتری از این مهدکودک بدهید
لطفا بیشتر
.
سلام به همه کسی بهتر از ایران مهر میشناسه تو تهران؟
نوشین جوادی
.
همه مهدکودک ها خوبن مگه مادر و پدرها با بچه هاشون چی کار می کنند تو خونه که توقع دارن مهدکودک براشون بکنه همه بچه ها شدن تک فرزند. فقط یه بچه هستند. مهدکودک همین که این ها رو کنار هم جمع می کنه براشون دنیای اتفاق خوبه. مگه قراره بچه هارو فضانورد کنند یا مهندس و دکتر کنند بچه ها باید بازی کنند. حتی در دوران دبستان هم باید بازی کنند. مهدکودک هرچی باشه خوبه
مادر کامبیز
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه