مهدکودک ایران زمین شهزک غرب با بیش از ۱۰۰۰ متر فضای آموزشی، تفریحی، دارای استخر سرپوشیده، زمین چمن، استخر ماسه، زمین اسکیت، کارگاه های مادر و کودک، میزبان فرزندان ۶ ماهه تا ۶ ساله ی شما میباشد.

- این مهد کودک مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب است

- مجهز به دوربین مدار بسته

- انواع لوازم بازی

- سالن های مجزا برای ورزش و بازی

- سرویس رفت و برگشت

کلاس های آموزشی :

  • موسیقی ارف ، پرورش خلاقیت
  • ژیمناستیک و ایروبیک ، یوگا ، شطرنج ، چرتکه
  • زبان انگلیسی ، قرآن ، رباتیک ، کارگاه مادر و کودک
  • برگزاری اردوهای تفریحی ، آموزشی و جشن ها
  • تست روانشناسی با حضور روانشناس و مشاوره روانی
  • همایش های دوره ای با حضور والدین و متخصصین تغذیه و روانشناسی

برای مهد کودک ایران زمین شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. اگر چنانچه کودک شما سن نوزادی را پشت سرگذاشته و کمتر به مراقبت های دائم شما نیاز دارد. زمان آن رسیده که آموزش  او را به دستان پر توان مربیان مجرب و دوره دیده مهد کودک ها بسپارید تا با کمک آنها و به مدد توانایی بالای آنها در پرورش استعدادهای کودکان مسیر درست برای آینده موفق او هموار گردد.

مربیان استقلال و اعتماد به نفس را به کودکان با شیوه های مناسب آموزش میدهند.

کودکان در محیطی شاد و به کمک بازی آموزش های اولیه را زیر نظر مربیان خود خواهند دید تا برای ورود به جامعه و محیط تحصیلی(دبستان و دبیرستان) آماده شوند.

کودکان در سنین خردسالی بسیار کنجکاو و خلاق هستند. مربیان با توجه به آگاهی که در این زمینه به واسطه تحصیلات و دوره هایی که دیده اند دارند، می توانند به خلاقیت و کنجکاوی آنها جهت و هدف داده و آنها را در مسیر درست رشد و ترقی قرار دهند تا آینده موفقی برای آنها رقم زده شود.

در انتخاب بهترین مهد کودک برای فرزند خود دقت کنید. تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید تا آینده کودک را به بهترین شکل برای او بسازید.

همه مهد کودک های اطراف را به دقت بررسی کنید. حتما از مهد کودک ها به شکل حضوری دیدن کنید و تمام امکانات آنها را از نزدیک بررسی کنید.

با مربیان مهد کودک ها صحبت کنید. برنامه آموزشی آنها را به دقت بررسی کنید. طبق نیاز آموزشی کودک دلبند خود نسبت به انتخاب مهد کودک برای او تحقیق و جستجو کنید.

خانواده های گرامی برای پیدا کردن مهدکودک موردنظر خود به چند نکته دقت کنید:

  1. همه ی مهدکودک های منطقه ی موردنظر را بررسی کرده و باهم مقایسه کنید.
  2. نظرات والدین در مورد هر مهدکودک را مطالعه بفرمایید.
  3. میتوانید به تاپیک هایی که پرسش و پاسخ های مادران درمورد مهدکودک های منطقه است مراجعه کنید. برای نمونه صفحه ی زیر پرسش و پاسخ مادران درمورد مهدکودک های شهرک غرب است: "مهدکودک خوب در شهرک غرب معرفی کنید لطفا. پسرم خیلی وابسته ست"
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه