مهدکودک و پیش دبستانی آذین در سال ۹۲ با ظرفیت ۵۸ کودک (۴۶ کودک نوباوه – ۸ کودک نوپا – ۴ تا شیرخوار) و با مدیریت فنی خانم اعظم گنچی زاده تاسیس شده است.

فلسفه و شعار مهدکودک: خودباوری و کسب اعتماد بنفس. کودکان باید بتوانند خود و ویژگی هایشان را باور کنند تا در تمام عرصه ها موفق باشند.

برای شناخت بهتر مهدکودک آذین پیشنهاد می کنیم ابتدا فایل صوتی زیر را گوش کنید، درباره مدیریت مهدکودک اطلاعات لازم را کسب کنید، ویدئوی معرفی مهدکودک را حتما ببینید، سپس به قسمت پرسش و پاسخ ها رفته و در نهایت بازخورد خانواده ها نسبت به این مهدکودک بی نظیر را مشاهده کنید.

کلاس ها و تاثیر آن ها در مهدکودک آذین

کلاس های مهدکودک آذین با روش های ساده و قابل فهم کمک می کنند کودکان انرژی خود را تخلیه و مهارت های شناختی، بصری و حرکتی را ارتقا دهند. کلاس هایی مانند: کارگاه های نمایش خلاق و نقاشی خلاق و فعالیت های بدنی

رزومه خانم گنجی زاده مدیریت مهدکودک آذین

گنجی زاده
مسئول فنی مهدکودک و پیش دبستانی آذین
تحصیل کرده رشته کودک یاری و دارای ۲۵ سال سابقه فعالیت مرتبط

خانم گنجی زاده متولد سال ۱۳۴۱ با سابقه ۲۵ ساله در آموزش و پرورش کودکان، اولین فعالیت های خودشان را از شهر مشهد با پیش دبستانی فرهنگیان آغاز نمودند و فعالیت خودشان را در یزد و پس از آن در تهران ادامه دادند.

از نظر خانم گنجی زاده در گذشته متاسفانه درک خانواده ها از مهد فقط در حد نگهداری کودکان بوده است اما در حال حاضر با پیشرفت سطح درک اجتماعی، خانواده ها به این یقین رسیده اند که مهدکودک محیط مناسبی برای تخلیه هیجانات کودکان مخصوصا تک فرزندان و آپارتمان نشینی ایفا می کند.

به همین دلیل مهدکودک می تواند نقش اصلی خودش در رشد و نمو و بروز خلاقیت ها و شکوفایی استعدادها مخصوصا در IQ و EQ بازی می کند.

کودکان مهارت های خودشان را در کارگاه های برنامه ریزی و هدایت شده مهدکودک پیدا می کنند، با آن ها آشنا می شوند و در میسری ریل گذاری شده به تقویت آن ها می پردازند.

کودکان در این کلاس ها شناخت های بصری، حرکتی، تحلیلی و ... خود را نیز همزمان با تخلیه انرژی تثبیت و تقویت می کنند.

از برخی کلاس های کودکان می توان به نمایش خلاق، نقاشی خلاق، فعالیت بدنی و ... اشاره کرد.

فلسفه مهدکودک آذین، پرورش خودباوری در کودکان است.

با توجه به بیماری کرونا طبق دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی فعالیت مهدکودک آغاز شده است و با حداکثر توان در صدد همراهی با خانواده های عزیز هستیم.

مژده مژده

مهد كودك و پيش دبستاني آذين علاوه بر اينكه با رعايت تمام پروتكل هاي بهداشتي به صورت حضوري ثبت نام به عمل مي آورد،

جهت رفاه حال والديني كه دوري مسافت دارند، روش تلفيقي( آنلاين با حضور كودكان مهد) را براي كودكان عزيز برنامه ريزي نموده است.

الان كه اين بيماري ادامه داره

الان كه شرايط زندگي تغيير كرده

به این فکر افتادیم که فرشته هاي كوچولومونو با اين تغييرات سازگار كنيم

شما تو خونه بمونيد ، ما مهد رو مياريم خونتون

زمانبندي آموزش حضوري: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٨ تا ١٦

زمانبندي آموزش تلفيقي : زمان ثبت نام خدمت والدين عزيز اطلاع رساني مي گردد

  • دوره هاي آنلاين زبان آموزي براي كودكان خارج از كشور
  • سلامت و آرامش خانواده ها
  • آموزش و پيشرفت كودكان

جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر مهد كودك تماس حاصل فرماييد

ویدئوی معرفی مهدکودک آذین در جردن

اما هیچ چیزی جای ویدئوی تصویری از فضای مهدکودک را نمی گیرد. این ویدئو بصورت اختصاصی برای خانواده های عزیز تهیه شده است پیشنهاد می کنیم این ویدئو را حتما ببینید.

مصاحبه با مدیر مهدکودک / مجموعه

در این قسمت مدیریت مهدکودک به چند پرسش درباره مهدکودک پاسخ می دهند.

آیا امکان ثبت نام وجود دارد؟

هدف از بازگشایی مهدکودک خدمات رسانی به والدین است. باتوجه به تک فرزند بودن و شاغل بودن اکثر حانواده ها و همچنین فضای محدود خانه ها، حضور کودکان در مهدکودک بسیار کمک کننده خواهد بود، بنابراین خوشحال میشویم که بتوانیم در این زمینه به والدین کمک کنیم. اما قبل از ثبت نام باید شرایط سنی و ظرفیت مهدکودک درنظر گرفته شود. درصورت تقاضای بیش از ظرفیت با کمی حوصله ثبت نام صورت خواهد گرفت. شاغلین در اولویت خواهند بود.

ساعات کار مهدکودک به چه صورتی هست؟ 

از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر، درصورت تاخیر بیش از سه بار در ماه و مدت نیم ساعت، هزینه ی اضافی دریافت میشود.

برنامه تعطیلی مهدکودک را نیز توضیح دهید. 

طبق تقویم و تعطیلات رسمی. پنجشنبه ها از ساعت ۸ تا ساعت ۱ مهدکودک فعال است. در روزهای آلودگی هوا و بارش برف نیز مهدکودک آذین برای رفاه والدین شاغل باز خواهد بود.

زمان رفت و آمد کودکان و امکان انعطاف در این زمینه به چه صورتی هست؟

هدف ما همواره جلب رضایت والدین خواهد بود، و با هماهنگی تا جای ممکن میتوان ساعات رفت و آمد را کمی تغییر داد.

شهریه مهدکودک و شرایط پرداخت به چه صورتی هست؟ 

شهریه با توجه به برنامه های سالیانه متغیر خواهد بود. ما همیشه و بخصوص در این دوران حساس، سعی میکنیم شرایط والدین را درک کرده و با آنها همراه باشیم.

گزارش روزانه از فعالیت های کودکان و نحوه ی اطلاع رسانی به والدین

گزارش به دو صورت کتبی در دفتر کودک مابین مربی و والدین به صورت روزانه، و گزارش کلی از طریق گروه والدین مثل جلسات، اردوها، تغدیه و معرفی کلاس ها انجام میشود. جلسات ماهیانه نیز برای والدین با حضور روانشناس برگزار میشود.

دوره های آموزشی مربیان و کارکنان

شغل مربیگری شغل بسیار حساسی هست و مربی باید حدود ۸ ساعت کنار کودک باشد. پس یک مربی باید صبور و مهربان، باتجربه و با مهارت لازم برای جذب کودکان باشد. لازم است والدین نیز با مربیان همراه باشند. مربیان در رشته های مرتبط با این حوزه تحصیل کرده و در دوره های مربوطه که توسط سازمان بهزیستی برگزار میشود شرکت کرده اند، بنابراین دارای تجربه ی کافی در این زمینه هستند، حضور کمک مربی نیز به عنلکرد بهتر مربیان کمک میکند. درضمن مربیان در دوره های کمک های اولیه و اورژانسی نیز شرکت کرده اند.

تقسیم بندی کودکان چگونه است

بچه ها براساس گروه سنی تقسیم بندی شده اند و سعی بر این است که تعداد کودکان در هرکلاس زیاد نباشد تا سطح کیفیت کلاس ها پایین نیاید. هرکلاس یک مربی و یک کمک مربی مخصوص دارد.

آموزش کودکان با چه سیستم و برنامه ریزی ای انجام میشود

آموزش کودکان براساس گروه سنی در ابتدای سال برنامه ریزی میشود و تهیه کتاب و استفاده از وسایل آموزشی و اسباب بازی های متفاوت نشان دهنده ی آموزش متفاوت در مهدکودک آذین هست. در برنامه ی روزانه، آموزش زبان انگلیسی جزو برنامه های اصلی مهد است، و کلاس های

آموزشی دیگر مثل:

  • کتابخوانی
  • قصه خوانی
  • نمایش خلاق
  • نقاشی خلاق
  • و برنامه های ورزشی مثل:
  • ژیمناستیک
  • اسکیت
  • باله
  • و همینطور کلاس های هوش مثل:
  • رباتیک
  • شطرنج
  • چرتکه
  • در برنامه ی هفتگی گنجانده شده اند.

راهکار مهدکودک در زمان شیوع بیماری

هر بیماری راهکار خودش را میطلبد، در اینجور مواقع ما با پزشک مهد تماس گرفته و دستورالمل های پزشکی و پروتکل های بهداشتی لازم را از ایشان دریافت و اجرا میکنیم. برای کنترل سریعتر و بهتر بیماری با والدین تماس گرفته و میخواهیم که تا زمان بهبود بیماری همکاری لازم را با مهدکودک بفرمایند. مهدکودک در اولین فرصت برنامه هایی مثل ضدعفونی محیط و وسایل، و فراهم کردن وسایل بهداشتی مورد نیاز را در دستور کار خود قرار میدهد. در این زمینه همکاری بین والدین و مهدکودک باید دوطرفه باشد.

نیاز به دارو در زمان حضور در مهدکودک

حتما از طریق دفترچه ی ارتباط والدین و مربی، دستورالعمل های پزشک کودک و والدین به اطلاع مربی خواهد رسید و بطور کامل اجرا خواهد شد.

مکانیزم حضور افراد غریبه در مهدکودک و کنترل ورود و خروج

افراد غریبه حتما باید با کارت شناسایی و توضیح کافی برای حضور در فضای مهدکودک مراجعه کنند.

سیستم تحویل کودکان

در ابتدای ثبت نام، افراد مجاز برای تحویل کودک از مهدکودک توسط والدین معرفی میشوند و حتما با کارت شناسایی میتوانند کودک را تحویل بگیرند. درصورت حضور افرادی که مورد شناسایی مهدکودک نباشند با والدین تماس گرفته میشود و از آنها کسب اطلاع و اجازه میشود.

محیط فیزیکی و فضای مهدکودک

باتوجه به اینکه بچه ها ساعات زیادی را (حتی شاید بیش از منزل) در مهدکودک میگذرانند، لازم است محیط مهدکودک از نور کافی و ظاهر جذابی برخوردار باشد تا آرامش کودکان در این محیط تضمین شود. مهدکودک آذین از وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب مانند شوفاژ، کولر گازی، هواکش و تهویه استفاده میکند. تمام سعی ما بر این است که کودکان مهدکودک را با خاطره ای خوش ترک کنند و برای برگشتن به مهدکودک لحظه شماری کنند.

جمع بندی نهایی

مهدکودک محیطی است که از اول صبح با عشق شروع به فعالیت میکند و در پایان روز با عشق خاتمه پیدا میکند، و در آخر : با محبت شاید گره ای بگشایم، با خشونت هرگز...

.
رفتار مدیر مهد، و پرسنل بسیار سنجیده و با مهربانی ست. فضای خوب و بازی داره و روی خلاقیت، شادی، بازی های گروهی، ورزش ، آموزش و... اهمیت خوبی میدهند. آرامش و‌ انگیزه در کودکم بسیار مشهود است.
فرشته
.
هزار افرین از صدای دلنشین مدیریت مشخصه چه ارامشی در مهد پابرجاست
ناشناس
.
مهدِ كودك آذین بهترین مهدِ كودك در محدوده جردن هستش كه از هر لحاظ رسیدگی های لازم رو با رعایتِ پروتكل بهداشتی انجام میدن. این مهد بهترین مربی ها و بهترین مدیریت رو داره! خیلی تمیز و بهداشتی هستن. غذاهای سالم و تازه برای بچه ها سرو میشه. فضای بازِ بسیار با صفایی داره. فضای داخلی مهد بزرگ و دلبازه و تهویه ی بسیار عالی داره و تمامِ نكات ایمنی در این مهد برای حفظِ سلامتی كودكان مهیّا شده است. با تشكر از مدیریت محترم مهد كودك آذین
مريم علي آبادي
.
مهد كودك عالي و همه چيز تمام
فرزانه علي آبادي
.
سلام .بی شک یکی از بهترین مهدکودک های موجود در تهران هست که با مدیریت دلسوزانه و نگرش و متدها و امکانات آموزشی خاص و بروزشون . شما به وضوح تغییرات مثبت و پیشرفت سریع و همه جانبه فرزندتون رو مشاهده خواهید کرد. بسیار خوشحالم که پسرم در این مهد میباشد.
امیر علی ناصری فرد
.
مهدآذین دارای محیطی زیبا و تمیز ، با هماهنگی میان پرسنل و مدیریت شامل برنامه های آموزشی ، هنری ، ورزشی برپایه متد مشخص و تعریف شده برای تمامی رده های سنی میباشد ، چه بسا که باعث استقلال و اعتماد به نفس کودکان میشود با آرزوی موفقیت برای مدیریت ، پرسنل و مخصوصا کودکان دلبندمان که ازمهدکودک آذین قدم در عرصه دانش و پویش گذاشته اند
مهسا
.
فضایی بسیار بزرگ و مجهز و امن و شاد و تمیز و با امکانات فراوان داره. مربیانی که میشه به اونها با خیال راحت اعتماد کرد.کلاس های آموزشی و تفریحی بسیار خوبی داره.مدیریت بسیار مهربان و مودب و با تدبیری داره و در کل با خیال راحت میشه بچه ها رو بهشون سپرد.
ناشناس
.
فضایی بسیار بزرگ و مجهز و امن و شاد و تمیز و با امکانات فراوان داره. مربیانی که میشه به اونها با خیال راحت اعتماد کرد.کلاس های آموزشی و تفریحی بسیار خوبی داره.مدیریت بسیار مهربان و مودب و با تدبیری داره و در کل با خیال راحت میشه بچه ها رو بهشون سپرد.
ناشناس
.
فضایی بسیار بزرگ و مجهز و امن و شاد و تمیز و با امکانات فراوان داره. مربیانی که میشه به اونها با خیال راحت اعتماد کرد.کلاس های آموزشی و تفریحی بسیار خوبی داره.مدیریت بسیار مهربان و مودب و با تدبیری داره و در کل با خیال راحت میشه بچه ها رو بهشون سپرد.
ناشناس
.
فضایی بسیار بزرگ و مجهز و امن و شاد و تمیز و با امکانات فراوان داره. مربیانی که میشه به اونها با خیال راحت اعتماد کرد.کلاس های آموزشی و تفریحی بسیار خوبی داره.مدیریت بسیار مهربان و مودب و با تدبیری داره و در کل با خیال راحت میشه بچه ها رو بهشون سپرد.
ناشناس
.
مديريت و پرسنل مهد آذين بسيار مهربان و خوش رو هستند،خلاقيت و بازي هاي مهد به كودكم اعتماد به نفس ميده بنده از مهد آذين و پرسنل خوبش سپاسگذارم.
عادله
.
سلام تشكر از تجربه خوبتون و انرژي كه براي دلبندانمان ميزاريد از فضاي خيلي متفاوت و بزرگي كه داريد و امكانات خوب و استاندارد، استخر مناسب كودكان , زمين اسكيت و محيط ژيمناستيك و لوازم بازي داخل حياط محيط بينظير و چون به مهارت حركتيه بچه ها خيلي اهميت ميدهيد با پرسنل خوب وباتجربه من با خيال راحت پسرم و به مهد ميسپارم
عاطفه
.
سلام شماره تماس مهد درسته؟هرچی تماس میگیرم موفق نمیشم
نصیری
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه