گنجشک-که-بال-و-پر-داشت
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - گنجشک که بال و پر داشت

گنجشک که بال و پر داشت، روایتی منظوم است از یک گنجشک مادر و جوجه اش به نام جیکو در فضای بارانی پاییز. خانه گنجشک در پونک یا پونه زار است. در این هوا او به دنبال خوراک برای خودش و جوجه اش به این در و آن در می زند تا شب هنگام از پرواز باز می ماند و به زیر یک کلاه پناه می برد. اما بخت با او همراه نیست و گربه ای گرسنه در سر راه اش سبز می شود. گنجشک به جای نمایش ناتوانی و درماندگی راه گذر هوشمندانه از این دشواری را در پیش می گیرد و در فرجام گربه را فریب می دهد تا روز فرا می رسد. آن گاه با دست پر به لانه برمی گردد و جیکوی گرسنه را سیر می کند.

گنجشک که بال و پر داشت، مجموعه کارت‌های تصویری قصه‌گویی یا کامی شی بای است که داستان آن با اشعاری موزون روایت می‌شود. این کارت‌ها در ابعاد بزرگ و برای قصه گویی و بلند‌خوانی طراحی شده اند.

منبع کتاب گنجشک که بال و پر داشت وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۳
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.