خانم-مرغه-و-تمساح-گرسنه
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خانم مرغه و تمساح گرسنه

برکه کوچک است و خانم مرغه نمی تواند بال هایش را در آن ببیند. به سوی رودخانه راه میافتد غافل ازاین که تمساحی گرسنه در انتظار اوست. تمساح خانم مرغه را به دندان می گیرد و به لانه اش می برد. خانم مرغه زیرک به محض آن که تمساح دهانش را باز می کند می پرد و روی تیرک سقف می نشیند.

خانم مرغه ادعا می کند که خواهر اوست و تمساح نباید او را بخورد و از او فرصت می خواهد تا ثابت کند. تمساح روی تخم هایش می خوابد و مرغ هم تخم می گذارد و روی تخم هایش می خوابد. خانم مرغه در فرصتی مناسب تخم هایش را با تخم ها تمساح عوض می کند. به این ترتیب از تخم های تمساح جوجه و از تخم های خانم مرغه، تمساح های سبز کوچولو بیرون می آید و تمساح قانع می شود که خانم مرغه خواهرش است و خانم مرغه و جوجه هایش نجات می یابند.

خانم مرغه و تمساح گرسنه بازنویسی قصه ای افریقایی است و برای بلندخوانی مناسب است.

 

 

 

منبع کتاب خانم مرغه و تمساح گرسنه وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Mrs.‎‎‎ chicken and the hungry crocodile
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۳
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.