خرس-خشمگین-از-گرمایش-زمین
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خرس خشمگین از گرمایش زمین

کتاب «خرس خشمگین از گرمایش زمین» از مجموعه کتاب‌های مبارزان کاهش کربن دی اکسید زمین، محیط زیست است که درباره‌ی اهمیت درختان سبز در حفظ تعادل هوا و گرمای کره زمین به مخاطب اطلاعات می‌دهد. هم‌چنین در کتاب می‌توان در باره‌ی گرمایش کره‌ی زمین که بر اثر قطع درختان و ازدیاد دی اکسید کربن پدید می‌آید، مطالب جالبی را خواند.

ارایه اطلاعات در کتاب غیرمستقیم، خلاقانه و یه شکل داستان علمی تخیلی است و اطلاعات مفیدی به مخاطب در باره‌ی مبارزه با افزایش کربن دی اکسید که مسبب گرمایش زمین است و حفاظت از محیط‌زیست می‌دهد. هم‌چنین نشان می‌دهد گرمایش زمین چگونه باعث بر هم زدن خواب زمستانی خرس‌ها می‌شود.

زبان و بیان کتاب ساده و روان و هماهنگ با متن است. تصاویر کتاب نقاشی‌های رنگی و متناسب با متن است.

معلم می‌تواند از داستان این کتاب برای آموزش غیرمستقیم دانش آموز استفاده کند و در باره‌ی حفاظت از محیط زیست اطلاعات بدهد.

درباره نویسنده کتاب «خرس خشمگین از گرمایش زمین»

لورل کالس نویسنده استرالیایی است که در حوزه آموزش به کودکان در حوزه محیط زیست فعالیت می‌کند. از لورل افزون بر کتاب «خرس خشمگین از گرمایش زمین» کتاب‌های دلفین آوازخوان و کارخانه بستنی سازی هم به فارسی ترجمه شده است.

 

منبع کتاب خرس خشمگین از گرمایش زمین وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The Grouchy Bear.‎‎‎,2012
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۶
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.