قورباغه-دوست-پیدا-می-کند
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - قورباغه دوست پیدا می کند

کتاب «قورباغه دوست پیدا می کند» داستانی است لطیف درباره مهربانی، دوستی و قدرت عشق نوشته‌ی نویسنده و تصویرگر برجسته هلندی ماکس فلت هاوس.

روزی قورباغه در جنگل خرس عروسکی غمگینی را پیدا می‌کند که تک و تنها بر روی زمین افتاده است. قورباغه تصمیم می‌گیرد او را با خود به خانه ببرد و با او دوست شود. اما خوک و خرگوش صحرایی معتقدند که خرس عروسکی نمی‌تواند دوست او باشد چون فقط عروسک است و نمی‌تواند حرف بزند. اما قورباغه و خرس عروسکی ثابت می‌کنند که هیچ چیزی نمی‌تواند مانع دوستی باشد.

کتاب «قورباغه دوست پیدا می کند» از مجموعه داستان‌های قورباغه و دوستانش است. کتاب «قورباغه دوست پیدا می کند» به کودکان کمک می‌کنند تا مفهوم دوستی را درک کنند و مهارت‌های دوست‌یابی را بیاموزند. کتاب «قورباغه دوست پیدا می کند» برای بلندخوانی و اجرای نمایش مناسب است.

در این مجموعه کتاب‎ها کودکان با مفاهیم نه چندان ساده‌ای همچون مرگ، پذیرش دیگری، هم‌دلی و عشق آشنا می‌‍‌شوند.

منبع کتاب قورباغه دوست پیدا می کند وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Frog finds a friend
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۶
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.