کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - فقط من و مامان/ فقط من و بابا

اگر یک روز همراه مادر به شهر بروید چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟ اگر روزی دیگر همراه پدر به اردو بروید چه؟

کتاب «فقط من و مامان / فقط من و بابا» دو داستان در یک کتاب است. در داستان اول قهرمان داستان همراه مادر خود به شهر می‌رود. او قورباغه سبز، حیوان خانگی‌اش را نیز همراه خود آورده است. آن‌ها برای رفتن به شهر سوار قطار می‌شوند، به دیدن موزه جانوران می‌روند و تصمیم می‌گیرند ناهار خود را در یک رستوران بخورند. اما همه چیز به خوبی و خوشی پیش نمی‌رود و قهرمان داستان مرتب به دردسر می‌افتد. پس از پایان این داستان می‌توانید کتاب را بچرخانید و از انتها، داستان «فقط من و بابا» را بخوانید. آن‌ها در این داستان به اردو (کمپینگ) می‌روند. داستان، تلاش‌ها و اشتباه های کودک قهرمان داستان و همراهی‌ پدرش را روایت می‌کند.

«مرسر مایر» که اکنون بیش از ۷۰ سال سن دارد، نویسنده و تصویرگر آمریکایی کتاب‌های کودکان است که تاکنون بیش از ۳۰۰ کتاب برای کودکان منتشر کرده است. «کریچر کوچولو»، که شخصیت اصلی کتاب «فقط من و مامان / فقط من و بابا» نیز هست، یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های است که او خلق کرده است.

مرور تصاویر کتاب برای کودکان جذاب خواهد بود زیرا رگه‌هایی از طنز در درون خود دارند و جزییاتی بیشتر از متن را روایت می‌کنند. پیدا کردن و دنبال کردن قورباغه، حیوان خانگی کودک قهرمان داستان، در هر صفحه کتاب، گاهی از دنبال کردن متن کتاب جذاب‌تر است!

منبع کتاب فقط من و مامان/ فقط من و بابا وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Just me and my mom ‎‎/ Just me and my dad
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۴
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.