بیا-رنگ-کنیم-مجموعه‌ی-کتاب‌های-کار-گام-اول
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - بیا رنگ کنیم! (مجموعه‌ی کتاب ‌های کار گام اول)

تمرین‌های رنگ‌آمیزی برای کودکان گروه‌های سنی پایین اغلب بیش از حد پیچیده است. کتاب «بیا رنگ کنیم!» با تمرین خط خطی‌های ساده و تصادفی روی تصاویر آغاز می‌شود و همان‌طور که کودک با تمرین‌های کتاب مرحله به مرحله پیش می‌رود، به تدریج رنگ‌آمیزی در میان خطوط و مرزهای مشخص را می‌آموزد. کودکان با این کتاب، در کنار آموختن شیوه‌ی رنگ‌آمیزی، با انواع رنگ‌ها و نام برخی اشیا، موجودات زنده و پدیده‌های اطراف نیز آشنا می‌شوند.

مولفان کتاب پیشنهاد می‌دهند کودکان ترجیحا از مداد شمعی برای انجام تمرین‌های کتاب استفاده کنند، تا به تدریج شیوه استفاده از مداد را بیاموزند.

کتاب شامل ۲۵ تمرین مختلف است که از ساده به دشوار چیده شده‌اند. در ابتدای کتاب، بخشی با عنوان «چگونه از این کتاب استفاده کنیم؟»، والدین و آموزگاران را درباره ی ماهیت کتاب، چگونگی انتخاب رنگ‌های درست مداد شمعی، چگونگی در دست گرفتن مداد شمعی و چکونگی رنگ‌آمیزی راهنمایی می‌کند.

کتاب «بیا رنگ کنیم!»، یکی از جلدهای مجموعه «کتاب‌های کار گام اول» است. این کتاب‌ها برای افزایش مهارت کودکان در به تسلط به حرکات ظریف با استفاده از نقاشی کردن، تا کردن، چسباندن و بریدن کاغذ، طراحی شده‌اند. علاوه بر آن که فعالیت‌های هر کتاب از ساده به دشوار مرتب شده است، جلدهای مختلف نیز از تقدم و تاخر برخوردارند. 

فعالیت‌های کتاب‌های این مجموعه به شکل پله به پله طراحی شده‌اند تا هر کودک بتواند بر اساس توانایی‌های خود پیش برود، به تدریج مهارت‌های خود را گسترش دهد و ناامید و خسته نشود. کتاب‌های این مجموعه همچنین کودکان را به خودآموزی تشویق می‌کنند.

از مجموعه «کتاب‌های کار گام اول» کتاب‌های دیگری نیز با عنوان‌های بیا بچسبانیم ۱، بیا بچسانیم ۲، بیا بچسبانیم (آشنایی با حیوانات)، بیا بچسبانیم (آشنایی با غذاها)، بیا کاغذ ببریم ۱، بیا کاغذ ببریم ۲، بیا کاغذ ببریم (آشنایی با حیوانات)، بیا کاغذ ببریم (آشنایی با غذاها)، بیا تا کنیم ۱، بیا تا کنیم ۲ و بیا رنگ کنیم ۲ نیز منتشر شده است.

منبع کتاب بیا رنگ کنیم! (مجموعه‌ی کتاب‌های کار گام اول) وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Let’s color
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
سال انتشار
چاپ دوم، ۱۳۹۳
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.