چطوری-پرواز-کنم؟
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - چطوری پرواز کنم؟

پنگوئن‌ها یک دلیلی دارد که بال دارند، نه؟ داشتن دوستی که برای خودش یک هواپیمای شخصی داشته باشد و پیشنهاد بدهد تو را هم سوار کند خوب است، اما تجربه کردن پرواز با بال های خودت چیز دیگری است. در واقع بال‌های پنگوئن برای پرواز ساخته نشده‌اند اما پنگوئن از آرزوی پرواز دست نمی‌کشد.

او دوستش را ترک می‌کند تا راهی برای پرواز کردن پیدا کند. او به یک سیرک می‌پیوندد. در روز نمایش هنگامی که پنگوئن کوچولو با شلیک توپ به پرواز در می‌آید، می‌فهمد که چقدر به دوستش نیاز دارد و وقتی پسرک هنگام فرود او را می‌گیرد، می‌فهمد یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی داشتن یک دوست واقعی است که همیشه هوایت را داشته باشد. «چطوری پرواز کنم» داستانی لطیف و دلگرم کننده درباره‌ی دوستی است. کتاب «چطوری پرواز کنم؟» چهارمین جلد از مجموعه‌ی کتاب‌های «دنیای شیرین پسرک» است. متن کتاب به دو زبان انگلیسی و فارسی است.

منبع کتاب چطوری پرواز کنم؟ وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Up and Down
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۴
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.