مادربزرگ-دزد-دریایی-و-هیولاها
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - مادربزرگ دزد دریایی و هیولاها

داشتن مادربزرگ در کنار خانواده و ارتباط دوستانه با او از بهترین اتفاق‌های این روزها برای کودکان است؛ کودکانی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و بیشتر راه‌های ارتباطی آن‌ها با اطرافشان از طریق مانیتورهای آی پد و موبایل‌های بزرگ‌ترها ست.

این کتاب با همان تصور همیشگی درباره‌ افراد مسن آغاز نمی‌شود. مامان‌بزرگ مثل شیر شجاع است و تو کشتی کهنه‌ سیاه با دزدهای دریایی زندگی می‌کرده است. این تنها ویژگی شگفت مادربزرگ نیست، او از همه‌ دزدهای دریایی شجاع‌تر است. اینجاست که تفاوت کتاب آشکار می‌شود. این بار قرار نیست کودک ترس یا هراس یا مشکل داشته باشد، تمام این دزدان دریایی مظهر هراس برای کسانی هستند که در خود ترس دارند، یکی از بلندی می‌ترسد، اما مجبور است نگهبانی دهد، دیگری از مار سبز دریایی می‌ترسد، همه‌ آن‌ها از هیولا می‌ترسند، همان‌طور که از تاریکی می‌ترسند و در این میان، تنها کسی که نمی‌ترسد مادربزرگ است.

این کتاب پیشنهاد ویژه برای کودکی است که شاید شب‌ها از تنهایی و تاریکی بترسد و درعین‌حال به ماجراجویی علاقه‌مند است. این کتاب ترکیب خلاقیت در کنار اشراف به ترس‌های کودکانه و پیشنهادی برای روبه‌رو شدن با آن‌هاست.

 

منبع کتاب مادربزرگ دزد دریایی و هیولاها وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Pirate Gran and the Monsters
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۳
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.