آتلیه تخصصی نوزاد,  کودک و بارداری قصر کودک با مدیریت آقای زهری واقع در شرق تهران خیابان نیروهوایی یکی از آتلیه های مجهز و دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده جهت خدمت رسانی به شما عزیزان است.

آتلیه قصر کودک یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت  ۱۰صبح الی ۷ شب در خدمت شماست همچنین در روزهای تعطیل با هماهنگی قبلی از ساعت ۱۰ الی ۱۵ آماده عکاسی و ارائه بهترین خدمات به شما والدین عزیز است.

در آتلیه قصر کودک هیچگونه محدودیت خریدی وجود ندارد اما هنگام رزرو وقت نیاز به واریز مبلغ ۵۰ هزار تومان جهت ثبت وقت شما می باشد که این مبلغ از مجموع خرید نهایی شما کسر خواهد شد همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر بنا به شرایطی نتوانید در روز رزرو شده جهت عکاسی حاضر شوید نیاز است از ۴۸ ساعت قبل خبر کنسل شدن وقتتان را به مجموعه قصر کودک اطلاع دهید.

آتلیه قصر کودک تجهیزات و دکورهای متنوع جهت عکاسی از کودک شما و تم های بسیاری برای عکاسی از نوزاد دلبند شما دارد.

دارای دکورهایی همانند

  • دکور و تم مخصوص تولد
  • تم های مناسبتی
  • دکور یلدا
  • دکور و تم عید نوروز
  • دکور کریسمس
  • تم و دکور فصل های مختلف
  • دکور دندونی

و بسیاری تم های دیگر است که بسته به سلیقه و نیاز شما عزیزان از آنها جهت عکاسی از فرزندان شما استفاده می شود.

شما می توانید برای دیدن نمونه عکس ها و اطلاع از تخفیف و هدیه های مناسبتی به سایت آتلیه به آدرس Ghasrkoodak.com مراجعه نمایید و همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر و به روز تر به اینستاگرام این آتلیه به آدرس ghasrkoodak مراجعه کنید.

برای اطمینان و اطلاع بیشتر از نظرات والدین عزیزی که از این مجموعه استفاده کرده اند میتوانید به صفحه "بهترین آتلیه های کودک و نوزاد شرق تهران"مراجعه نمایید.

.
برادر زاده م اینجا عکس گرفته خیلی قشنگ بود عکسهاش
ناشناس
.
رنگ بندی صحنه وعکسها حرف نداره
ناشناس
.
عکاس با حوصله وخوش برخورد بود این خیلی مهمه
ناشناس
.
زمانبندیشون عالی بود
ناشناس
.
خیلی کارشون عالیه
بردیا
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
آیا قصر کودک بهترین آتلیه شرق تهران است؟
بهترین یک صفت کیفی و کمی است. از نظر هرشخصی قصر کودک، آتلیه بن سای یا شاین می تواند بهترین آتلیه شرق تهران باشد. برای پیدا کردن بهترین آتلیه نوزاد و کودک در شرق تهران وارد این صفحه شده و بر روی لینک بهترین آتلیه کودک در شرق تهران کلیک کنید. پروفایل آتلیه ها را مشاهده کرده، نمونه تصاویر نوزاد و کودک آن ها را مشاهده کنید، بازخورد خانواده ها را ببینید و در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام آتلیه مراجعه کنید یا با آن ها تماس بگیرید.
آیا این آتلیه مبلغی برای ورودی دریافت می کند؟
خیر. مبلغی جهت بیعانه از شما عزیزان دریافت نمی شود که جزئی از خرید شما می باشد.
شرایط عکاسی نوزاد به چه صورت است؟
عکاسی نوزاد از ۱روز تا ۳ ماه می باشد که بهترین زمانش ۳۰ روز اول زندگی است چون نوزاد خواب سنگینی دارد و عکس های بهتری بدست می آید.لازم است نوزاد خود را در روز عکاسی تا حد امکان بیدار نگه دارید تا در زمان عکاسی به راحتی بخوابد.