کاردستی کودک - قورباغه ی شکارچی با رول دستمال کاغذی

این کاردستی در انتها یک بازی سرگرم کننده و عالی برای کودکان خواهد بود که موجب افزایش دقت، تمرکز و توجه و هماهنگی چشم و دست میشود. برای ساخت این کاردستی به رول دستمال کاغذی خالی، نخ، رنگ و کاغذ رنگی احتیاج خواهید داشت.

ساخت کاردستی قورباغه ی شکارچی

برای ساخت این قورباغه ابتدا لوله ی رول دستمال کاغذی را برش میزنیم تا به طول دلخواه برسد. سپس یکی از دو سر آن را با دست تا کرده و به هم میچسبانیم. حال از کودک میخواهیم قورباغه را به شکل دلخواه رنگ آمیزی کند. از هر نوع رنگ دلخواه میتوانید استفاده کنید (گواش، رنگ انگشتی، آب رنگ، ماژیک...)

بعد دست و پای قورباغه را روی مقوا یا کاغذ سبز کشیده، بریده و بچسبانید. میتوانید داخل دهان قورباغه را با قرمز رنگ زده یا کاغذ قرمز بچسبانید.

حال یک مگس را به شکل ساده و دایره ای بکشید و ببرید. سپس آن را با یک نخ نسبتا بلند به داخل دهان قورباغه وصل کنید.

کاردستی شما آماده است. کودک باید سعی در حالیکه قورباغه را در دست دارد مگس را طوری پرتاب کند که داخل دهن قورباغه بیفتد.

 الگوی زیر برای کشیدن و بریدن دست و پای قورباغه میتواند به شما  کمک کند. در این سری از تصاویر به جای رنگ از مقوای رنگی استفاده شده و به جای چشم های پلاستیکی از مقوا استفاده شده است.

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.