عکاسی از نوزاد در آتلیه به همراه مادر و پدر - ۲۴ ایده

در عکاسی از نوزادان از المان های طبیعی استفاده کنید به عکس جلوه ای خاص میبخشد.دمای محیط اتلیه را برای کودک تنظیم کنید.استفاده از پتو و پیچیدن نوزاد در پارچه هم دمای بدن نوزاد را حفظ کرده و به عکس جلوه ای زیبا میبخشد.از عکس های خانوادگی غافل نشوید و احساس عشق میان خانواده را به تصویر بکشید.اگر عکاستان حرفه ای باشد قطعا ایده های متفاوتی در سر دارد ولی میتوانید با دیدن عکس های متنوع ایده بگیرید.

شما میتوانید از ژست های مختلف برای عکاسی از نوزاد استفاده کنید.مثلا پیچیدن او در پارچه و پتو های نرم و یا گذاشتن نوزاد در سبد که البته این کار نیاز به مهارت دارد.و باید عکاس به اندازه کافی حرفه ای باشد.عکاس میتواند از خطوط بدن نوزاد برای جود بافت در عکاسی استفاده نماید که جلوه ای بی نظیر به عکس میدهد.برای پیچیدن نوزاد و عکسبرداری بهتر است نوزاد زیر بیست روز باشد تا هم بخوابد و هم فرم دهی به نوزاد راحت تر باشد.

ایده های بسیاری برای عکاسی از نوزادان وجود دارد که بسته به سلیقه والدین و مهارت عکاس می شود از آن ها استفاده کرد.

یکی از این ایده ها عکاسی از خطوط بدن و چهره  نوزاد است.

ایده عکاسی از نوزاد

برای عکاسی از نوزاد به همراه پدر و مادر, آغوش گرفتن نوزاد در حالت مختلف را امتحان کنید.یکی از بهترین حالت ها آغوش سه نفره است.

ایده عکاسی از نوزاد

نوزاد را به گونه ای در سبد قرار دهید که شکل دایره ای به خود بگیرد. از تمام زوایا و اعضای بدن او عکسبرداری کنید.

ایده عکاسی از نوزاد

ایده عکاسی از نوزاد

پیچیدن نوزاد در پارچه ها و پتوهای رنگی جلوه ای خاص به عکس ها می دهد و گرمای بدن آن ها را نیز در زمان عکاسی تامین می کند.

ایده عکاسی از نوزاد

استفاده از المان های طبیعی در عکس ها علاوه بر تنوع عکس ها زیبایی عکس را نیز افزایش می دهد.

ایده عکاسی از نوزاد

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.