کاردستی و بازی با کاغذ رنگی برای پرورش خلاقیت کودک

یکی از روش های پرورش خلاقیت انجام بازی ها و فعالیت هایی است که در طول آنها کودک باید ایده پردازی کند و یاد بگیرد از چیزهای موجود چیزی بیافریند. یک ایده ی ساده برای انجام این کار پاره کردن تصادفی کاغذ رنگی، و پیدا کردن و تکمیل کردن یک نقاشی با استفاده از یک یا دوتکه از کاغذ پاره هاست. از کودک بخواهید ابتدا چندین ایده و شکل را پیدا کند و سپس بهترین آنها را اجرا کند. هدف استفاده از قوه ی تخیل است پس اولین ایده را اجرا نکنید.

 این فعالیت هنری از جمله کارهایی است که در در دوره های جامع تربیت مربی هنر کودک در مرکز آموزش های آزاد دانشگاه هنر توسط استاد اردشیر پژوهشی آموزش داده میشود. برای آشنایی بیشتر، دقیق تر و کامل تر با هنر کودک، سیر تکامل هنر کودک، هنر کودک از منظر روان شناسی و... و کارگاه های مهارت و خلاقیت میتوانید در دوره های جامع تربیت مربی هنر کودک در مرکز آموزش های آزاد دانشگاه هنر شرکت نمایید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.