مهدکودک در خیابان امام خمینی، کارون، جیحون، دامپزشکی

در این صفحه می توانید لیست مهدکودک های خیابان امام خمینی، کارون، جیحون، دامپزشکی را مشاهده نمائید. یکی از ویژه ترین مهدکودک های این محله مهدکودک خانه خلاقیت کودک به مدیریت خانم توفیق است. برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات این مهدکودک را مطالعه کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مهدکودک خانه خلاقیت کودک
مهدکودک خانه خلاقیت کودک
مهدکودک خانه خلاقیت کودک
مهدکودک خانه خلاقیت کودک
مهدکودک خانه خلاقیت کودک
مهدکودک خانه خلاقیت کودک
کنارگذر یادگار امام، بین خیابان امام خمینی و مالک اشتر، خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو
مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک ابرسفید در خیابان امام خمینی، رودکی

خیابان امام خميني، بین نواب و رودکی، زيرپل نواب، ده متري گلكار، کوچه عبدي، پلاک ۷

مهدکودک و پیش دبستانی آموزش آهنگ در کارگر جنوبی

خیابان کارگرجنوبی، بین میدان حر وپاستور، پلاک ۲۹

مهدکودک و پیش دبستانی پرتودانش در بریانک

خیابان بریانک، روبروی پارک نور، پلاک ۱۲۷۱

مهدکودک و پیش دبستانی پیام ریحانه در خیابان رودکی

خيابان رودکي ، کوچه خواجو پلاک ۲

مهدکودک و پیش دبستانی کلبه طلایی در جیحون

خیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پلاک ۴۵

مهدکودک و پیش دبستانی خلاقیت در خیابان کارون جنوبی

کارون جنوبی، خیابان کارون، خیابان حسین خانی، پلاک ۲۴۱

    مهد کودک گلهای رضوان شعبه ۲ در رودکی

    تهران، جی، خیابان رودکی جنوبی، خیابان امام خمینی

      مهد کودک و پیش دبستانی شیخ عطار در خیابان آذربایجان

      خیابان آذربایجان، بين خیابان رودکی و نواب، کوچه عبدالله زاده ، پلاک ۸

      مهد کودک گل مینا در کارون

      خیابان کارون، نرسیده به آذربایجان،کوچه عطایی پلاک ۵

      مهدکودک و پیش دبستانی کلبه طلایی در کارون

      خیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پ۴۵

      مهدكودک و پیش دبستانی اریكا خیابان دامپزشکی

      خیابان دامپزشکی بین رودکی و خوش پلاک ١٥٤-مهدمودک و پیش دبستانی اریکا

      مهدکودک رحمانی در نواب خیابان امام خمینی

      بزرگراه نواب از شمال به جنوب بعد از پل امام خمینی (ره) خیابان محبوب مجاز غربی خیابان کاظمی جنب مسجد رحمانی پلاک ۲۵ ط۱

      مهدکودک روزهای شیرین در سی متری جی

      سی متری جی، نرسید به خیابان زمانی، پلاک ۹۴

      مهدکودک و پیش دبستانی دو ستاره حامی در میدان جمهوری

      خیابان جمهوری بین رودکی و میدان جمهوری پلاک ۱۴۸۵

      انتخاب مهدکودک مناسب برای فرزندتان تصمیم مهمی است که می تواند تاثیر قابل توجهی بر آموزش اوایل دوران کودکی داشته باشد. با گزینه های بسیار زیادی که در محله شما وجود دارد، تصمیم گیری در مورد بهترین مهدکودک برای کودک شما می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله، ما شما را در چند مرحله راهنمایی می کنیم تا به شما در پیدا کردن بهترین مهدکودک در محله خود کمک کنیم.

      تحقیق آنلاین: اولین قدم برای یافتن بهترین مهدکودک در محله خود تحقیق آنلاین است. می توانید مهدکودک های منطقه خود را جستجو کنید و نظرات والدین دیگری را که فرزندان خود را به آن مهدکودک ها فرستاده اند، بخوانید. این به شما ایده ای از کیفیت آموزش و امکانات ارائه شده توسط هر مهدکودک می دهد.

      از مهدکودک بصورت حضوری دیدن کنید: هنگامی که چند مهدکودک را در فهرست نهایی انتخاب کردید، مهم است که شخصاً از آنها بازدید کنید. یک مقالات حضوری برنامه ریزی کنید و با مربیان ملاقات داشته باشید تا حسی از محیط و سبک تدریس پیدا کنید. درباره برنامه درسی روزانه و نسبت تعداد مربی به شاگرد سؤال بپرسید.

      مجوز: مهم است که بررسی کنید آیا مهدکودک توسط یک سازمان معتبر اداره می شود یا خیر. مجوز تضمین می کند که مهدکودک استانداردهای خاصی از آموزش و ایمنی را رعایت می کند، آموزش و پرورش و شهرداری تهران دو ارگانی هستند که مجوز تاسیس مهدکودک یا خانه بازی صادر می کنند شاید مراکز دیگری نیز مجوز های مشابه صادر کنند پس به بررسی دقیق مجوز بپردازید.

      دسترسی راحت به مهدکودک را بررسی کنید: مکان مهدکودک عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. مهدکودکی را انتخاب کنید که در مکانی امن و مناسب و ترجیحاً نزدیک به خانه یا محل کار شما قرار دارد. این کار به شما کمک می‌کند تا فرزندتان را پیاده کنید و راحت‌تر تحویل بگیرید.

      بررسی امکانات: حتماً امکانات ارائه شده توسط مهدکودک را بررسی کنید. کلاس ها باید مجهز به اسباب بازی ها و وسایل آموزشی مناسب سن باشند. همچنین مهدکودک باید زمین بازی امن و مطمئنی داشته باشد و غذاها و میان وعده های سالم ارائه دهد.

      سعی کنید در مقالات حضوری با والدین دیگر هم صحبت کنی: صحبت با سایر والدینی که فرزندان خود را به مهدکودک فرستاده اند می تواند نگاه خوبی در مورد کیفیت آموزش و امکانات ارائه شده به شما بدهد. همچنین می توانید از آنها در مورد تجربیاتشان درباره رشد کودک خود در هر کلاس دربازه های زمانی مختلف در این مهدکودک بپرسید.

      نیازهای فرزندتان را در نظر بگیرید: در نهایت، در انتخاب مهدکودک، نیازها و شخصیت فرزندتان را در نظر بگیرید. برخی از کودکان در یک محیط ساختار یافته رشد می کنند، در حالی که برخی دیگر در یک فضای آرام تر و خلاقانه تر عملکرد بهتری دارند. مهدکودکی را انتخاب کنید که با نیازها و علایق کودک شما همسو باشد و به آن توجه کند.

      نیازهای فرزندتان را در نظر بگیرید: هر کودکی منحصر به فرد است و مهدکودک های مختلف برنامه ها و سبک های آموزشی متفاوتی را ارائه می دهند. در انتخاب مهدکودک مهم است که نیازها و شخصیت فرزندتان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر کودک شما خجالتی و درونگرا است، ممکن است بخواهید به دنبال مهدکودکی باشید که کلاس‌های کوچک‌تر و محیطی پرورش‌دهنده‌تر ارائه دهد. از سوی دیگر، اگر کودک شما اهل معاشرت و پرانرژی است، ممکن است بخواهید به دنبال مهدکودکی باشید که فعالیت های بدنی و فرصت های بیشتری برای معاشرت ارائه دهد.

      از مهدکودک دیدن کنید: قبل از تصمیم گیری نهایی، مهم است که شخصاً از مهد کودک دیدن کنید. این به شما فرصتی می دهد تا کلاس های درس را ببینید، با معلمان و کارکنان ملاقات کنید و نحوه تعامل کودکان با یکدیگر را مشاهده کنید. در طول بازدید خود، سوالاتی در مورد برنامه درسی، روش های تدریس و مدیریت کلاس بپرسید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد سیاست های مدرسه در مورد نظم و انضباط، ارتباط با والدین و مشارکت والدین بپرسید.

       

      اعتبارنامه را بررسی کنید: اطمینان حاصل کنید که مهدکودکی که در نظر دارید دارای مجوز و اعتبار از مراجع آموزشی مربوطه باشد. بررسی کنید که آیا معلمان و کارکنان دارای اعتبار و صلاحیت لازم برای کار با کودکان خردسال هستند یا خیر. به دنبال مهدکودک‌هایی باشید که پیشرفت حرفه‌ای کارکنان خود را در اولویت قرار می‌دهند و برای همگام شدن با آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها در آموزش دوران کودکی، آموزش‌های مداوم ارائه می‌دهند.

      به حس درونی خودتان اعتماد کنید: در نهایت، هنگام انتخاب مهدکودک به حس خودتان از فضای مهدکودک اعتماد کنید. اگر چیزی برای شما ناخوشایند است یا خوب نیست، مهم است که به آن احساس گوش دهید. به دنبال مهدکودکی باشید که در آن احساس راحتی کنید که فرزندتان را ترک کنید و مطمئن باشید که از او به خوبی مراقبت خواهد شد. به یاد داشته باشید که مهدکودکی که انتخاب می کنید نقش مهمی در رشد اولیه کودک شما خواهد داشت، بنابراین برای تصمیم گیری آگاهانه وقت بگذارید.

      در نتیجه، پیدا کردن یک مهدکودک خوب نیاز به تحقیق، در نظر گرفتن نیازهای فرزندتان و بازدید از مدرسه دارد. به دنبال مهدکودکی باشید که دارای مجوز و اعتبار باشد، معلمان و کارکنان واجد شرایطی داشته باشد و محیطی پرورش دهنده و محرک برای کودک شما ارائه دهد. به غریزه خود اعتماد کنید و مهدکودکی را انتخاب کنید که در آن احساس اطمینان کنید که فرزندتان شکوفا خواهد شد و موفق خواهد شد.

      نام مهدکودکآدرستلفن ها
      مهدکودک خانه خلاقیت کودک کنارگذر یادگار امام، بین خیابان امام خمینی و مالک اشتر، خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو۰۹۱۲۹۲۳۷۵۹۲
      مهدکودک و پیش دبستانی کلبه طلایی خیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پلاک ۴۵۰۲۱۶۶۰۱۴۶۳۹
      مهدکودک و پیش دبستانی پرتودانش خیابان بریانک، روبروی پارک نور، پلاک ۱۲۷۱۰۲۱۵۵۷۷۱۰۷۲
      مهدکودک و پیش دبستانی دو ستاره حامی خیابان جمهوری بین رودکی و میدان جمهوری پلاک ۱۴۸۵ ۰۲۱۶۶۹۳۴۶۳۱
      مهدکودک روزهای شیرین سی متری جی، نرسید به خیابان زمانی، پلاک ۹۴۰۲۱۶۶۶۴۰۶۸۶ ۰۲۱۶۶۶۵۰۲۷۰
      مهدکودک رحمانی بزرگراه نواب از شمال به جنوب بعد از پل امام خمینی (ره) خیابان محبوب مجاز غربی خیابان کاظمی جنب مسجد رحمانی پلاک ۲۵ ط۱۰۲۱۵۵۷۹۰۴۷۲
      مهدكودک و پیش دبستانی اریكا خیابان دامپزشکیخیابان دامپزشکی بین رودکی و خوش پلاک ١٥٤-مهدمودک و پیش دبستانی اریکا۰۹۱۹۲۹۸۷۹۱۸ ۰۲۱۶۶۳۸۴۸۰۵
      مهدکودک و پیش دبستانی کلبه طلایی خیابان آزادی خیابان جیحون یا کارون بین طوس و بهنود کوچه خان بیگی پ۴۵ ۰۲۱۶۶۰۱۴۶۳۹
      مهد کودک گل مینا خیابان کارون، نرسیده به آذربایجان،کوچه عطایی پلاک ۵۰۲۱۶۶۱۵۶۹۵۴ ۰۲۱۶۶۱۵۷۴۱۶
      مهد کودک و پیش دبستانی شیخ عطار خیابان آذربایجان، بين خیابان رودکی و نواب، کوچه عبدالله زاده ، پلاک ۸۰۲۱۶۶۸۸۱۸۰۷
      مهد کودک گلهای رضوان شعبه ۲ تهران، جی، خیابان رودکی جنوبی، خیابان امام خمینی
      مهدکودک و پیش دبستانی خلاقیت کارون جنوبی، خیابان کارون، خیابان حسین خانی، پلاک ۲۴۱
      مهدکودک و پیش دبستانی پیام ریحانه خيابان رودکي ، کوچه خواجو پلاک ۲۰۲۱۶۶۸۴۵۳۱۹
      مهدکودک و پیش دبستانی آموزش آهنگ خیابان کارگرجنوبی، بین میدان حر وپاستور، پلاک ۲۹۰۲۱۶۶۴۸۴۸۹۵
      مهد کودک ابرسفید خیابان امام خميني، بین نواب و رودکی، زيرپل نواب، ده متري گلكار، کوچه عبدي، پلاک ۷۰۲۱۶۶۸۳۷۲۲۸
      پرسش و پاسخ
      اطلاعات درباره مهدکودک خانه خلاقیت کودک با مدیریت خانم توفیق چیست؟
      اگر دنبال مهدکودک ویژه در اطراف خیابان امام خمینی، کارون و قصرالدشت هستین پیشنهاد می کنم حتما به خانه خلاقیت کودک سری بزنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید برای این منظور ابتدا اطلاعات کاملی از مهدکودک را مطالعه کرده و سپس با این مهدکودک تماس حاصل نمائید.
      بهترین مهدکودک خیابان امام خمینی چیست؟
      پیدا کردن یک مهد کودک به صورت آنلاین می تواند راهی مناسب برای تحقیق و مقایسه گزینه های مختلف در منطقه شما باشد. می‌توانید مهدکودک‌ها را در وب‌سایت‌هایی که در آموزش ابتدایی دوران کودکی تخصص دارند جستجو کنید یا از موتورهای جستجو برای یافتن مهدکودک‌های محلی استفاده کنید. تحقیقات آنلاین می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد برنامه درسی، امکانات و کادر آموزشی مهدکودک در اختیار شما قرار دهد. همچنین می توانید نظرات والدین دیگر را بخوانید تا از کیفیت آموزش و تجربه کلی آن مطلع شوید. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که تحقیقات آنلاین باید با بازدیدهای حضوری از مهدکودک تکمیل شود تا اطمینان حاصل شود که مناسب برای کودک شما است.
      دسته بندی های ویژه