بهترین مهدکودک های بلوار کشاورز

مهدکودک های بسیاری در حوالی بلوار کشاورز و میدان ولیعصر در حال فعالیت هستند اما کدامیک از آن ها بهترین مهدکودک در سطح این منطقه هستند؟ ما با کمک بازخوردهای مناسب شما توانسته ایم لیستی از بهترین مهدکودک های این منطقه پیدا کنیم. برای بروزرسانی این محتویات لطفا از تجربیات خود برای ما کامنت بگذارید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت دوست، پلاک ۳۶
انتهای بلوار کشاورز، خیابان نصرت شرقی یا میرخانی، نرسیده به میدان توحید، داخل دانشکده پرستاری مامایی
خیابان امیرآباد شمالی ، کوچه شهریور، پلاک ۶۳
مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک ترمه بلوار کشاورز

بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک ۱۷

مهد کودک و پیش دبستانی ترنم زندگی در بلوار کشاورز

تهران - بلوار کشاورز - خیابان کبکانیان - خیابان همتی - پلاک ۹

    مهد کودک و پیش دبستانی دنیای مهر در بلوار کشاورز

    تهران - خیابان جمالزاده شمالي - بعداز بلوار کشاورز - کوچه واحدي - پلاک ۲۳

    مهد کودک گل مهر میدان ولی عصر

    ضلع شمالی میدان ولیعصر، جنب سینمااستقلال، کوچه حسینی

    مهدکودک مونا در امیرآباد

    خیابان کارگر شمالی، خیابان ابطهی غربی ( بیستم )، پ ۶۳

    مهد کودک گل پرور در میدان توحید

    میدان توحید ، نصرت شرقی ، داخل دانشکده مامایی

    مهد کودک و پیش دبستانی ماه پیشونی در بلوار کشاورز

    بلوار کشاورز - خیابان دکترقریب - کوچه دعوتی - پلاک ۴۱

    اگر کودک شما ۲، ۳ یا ۴ ساله است، ممکن است از خود بپرسید که چگونه مهد کودک را انتخاب کنید. مهد کودک، اولین قدم در سفر تحصیلی فرزند شما بوده که می تواند پایه ای برای یادگیری های آینده باشد. در مهد کودک، علاوه بر شروع یادگیری مبانی مانند الفبا و اعداد، مهارت های اجتماعی مهمی مانند استقلال داشتن، نحوه به اشتراک گذاشتن و نحوه پیمودن را آموزش می دهد.

    برای درک بهتر خدمات آموزشی مهد کودک سوالاتی را مطرح کنید:

    باید بدانید چه مواردی مهم است. صرف نظر از نظر هر متخصص، شما بزرگترین تصمیم گیرنده برای فرزند خود و بهترین فرد برای قضاوت در مورد نوع محیطی هستید که می توانید به بهترین شکل برای رشد و شکوفایی فرزندتان انتخاب کنید.

    سطح آموزش

    آیا فعالیت های ورزشی یا هنری وجود دارد؟ این در واقع یکی سوالات اساسی است که در طول روند آموزشی فرزند شما مورد نیاز خواهد بود. محتوای فعالیت های مهد کودک چیست؟  و مهمتر از همه، این فعالیت ها توسط مربیانی که در این زمینه تسلط دارند، انجام می شود؟

    حتما قبل از هر کاری، به شخصیت فرزند خود بیندیشید. آیا او خجالتی است ؟ آیا او به سرعت دوست می شود؟ در مهد کودک فرزند خود چه مهارتی را می طلبید؟ آیا به دنبال یک برنامه آکادمیک سخت گیرانه یا موضوعی اجتماعی تر هستید؟

    سطح کیفیت ایمنی و بهداشت

    در کلاس های درس باید تعداد زیادی اسباب بازی و سرگرمی وجود داشته باشد که تمیز، ایمن و به راحتی برای افراد کوچک قابل دسترسی باشد. اگر زمین بازی در خارج از محوطه وجود دارد، اطمینان حاصل کنید که این زمین حصارکشی شده و کارکنان در زمینه کمک های اولیه آموزش دیده اند.

    مسافت

    مسیر پر ترافیک و مسافت نیز مهم است. فرزند شما چگونه به مدرسه می رود؟ آیا او باید سوار اتوبوس شود یا پیاده رویی ممکن است؟ چقدر با خانه فاصله دارد؟ اینها ممکن است نگرانی های ثانویه به نظر برسند، اما بسیار مهم هستند. اگر رسیدن به مهد مدت زمان زیادی طول بکشد، ورود کودک شما می تواند بسیار هیجان انگیز اما خسته کننده باشد.

    شرایط محیط

    اولویت شماره ۱ در انتخاب مهد کودک شادی فضا است. جایی را انتخاب کنید که فرزندانتان شادتر باشند. سواد پرسنل مهم هستند، اما کودک شما باید قبل از یادگیری مهارت، شاد باشد. مهد کودک باید جایی باشد که کودک شما محیط آن را دوست داشته باشد و یاد بگیرد عاشق یادگیری شود.

    بودجه

    روانشناسان معتقدند اگرچه به نظر می رسد که انتخاب مهد کودک به شرایط اقتصادی بستگی دارد، اما در واقع با انتظارات خانواده ها از فرزندان آنها کاملاً متناسب است. "مهد کودک، محیطی است که در آن رفتار و شخصیت کودک شکل می گیرد. میزان سازگاری با بودجه خانواده نیز عامل مهمی است.  خانواده ها باید در اولین جلسه خود با مدرسه به این موارد توجه کنند. "

    آیا ترجیح مدرسه دولتی یا خصوصی وجود دارد، آیا آموزش زبان خارجی در مدرسه وجود دارد؟ آیا زمین های بازی گسترده هستند و وسایل مجهز وجود دارد؟  آیا می توان یک محیط تمیز و بهداشتی در مهد کودک فراهم کرد؟  پاسخ به این موارد، از جمله عوامل مهم در انتخاب موسسه آموزشی است.

    در صورت امکان با همسرتان به مهد کودک بروید و در ساعات کاری، وقتی  را در آنجا بگذرانید تا مهد کودک انتخابی را بررسی کنید. تجربه و مراجعه سایر خانواده ها نیز ممکن است برای شما مفید باشد.

    نام مهدکودکآدرستلفن ها
    مهدکودک نسیم مامیدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت دوست، پلاک ۳۶۰۲۱۸۸۹۵۳۳۳۹ ۰۹۳۵۱۹۲۰۰۶۷
    مهد کودک و پیش دبستانی ماه پیشونی بلوار کشاورز - خیابان دکترقریب - کوچه دعوتی - پلاک ۴۱۰۲۱۶۶۵۹۳۲۳۸
    مهد کودک گل پرور میدان توحید ، نصرت شرقی ، داخل دانشکده مامایی۰۲۱۶۶۹۲۱۷۷۷
    مهدکودک مونا خیابان کارگر شمالی، خیابان ابطهی غربی ( بیستم )، پ ۶۳۰۲۱۸۸۶۳۹۱۹۲
    مهدکودک نسیم ماانتهای بلوار کشاورز، خیابان نصرت شرقی یا میرخانی، نرسیده به میدان توحید، داخل دانشکده پرستاری مامایی۰۲۱۶۶۹۲۱۷۷۷ ۰۹۳۵۱۹۲۰۰۶۸
    مهد کودک گل مهر میدان ولی عصرضلع شمالی میدان ولیعصر، جنب سینمااستقلال، کوچه حسینی۰۲۱۸۸۹۰۸۳۳۰ ۰۲۱۸۸۹۰۳۷۵۵
    مهد کودک و پیش دبستانی دنیای مهر تهران - خیابان جمالزاده شمالي - بعداز بلوار کشاورز - کوچه واحدي - پلاک ۲۳۰۲۱۶۶۹۴۶۵۹۶
    مهد کودک و پیش دبستانی ترنم زندگی تهران - بلوار کشاورز - خیابان کبکانیان - خیابان همتی - پلاک ۹
    مهد کودک ترمه بلوار کشاورزبلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک ۱۷۰۲۱۸۸۹۶۷۳۹۱
    خانه کودک پردیس امیرآبادخیابان امیرآباد شمالی ، کوچه شهریور، پلاک ۶۳۰۹۳۶۴۵۴۹۸۲۵ ۰۲۱۸۸۶۳۴۴۶۲
    پرسش و پاسخ
    بهترین مهدکودک در بلوار کشاورز، میدان ولی عصر چه مهدکودکی هست؟
    برای فهمیدن این پرسش ابتدا به ساکن باید پروفایل هر مهدکودک را بررسی کرده، توضیحات هر مهد، هر کلاس، تاثیر هر کلاس بر کودکان، بازخورد خانواده ها به آن ها و مصاحبه با مدیر مهدکودک را مطالعه کرده، سپس اگر پرسشی دارید مطرح کنید تا پاسخ های مناسب خود را از افراد مطلع دریافت کنید.
    آیا بازخوردهای خانواده ها به هر مهدکودک در بلوار کشاورز واقعی هستند؟
    تمام بازخورد به همه شرکت ها و موسسات علی الخصوص مهدکودک ها روی سایت رادیو کودک واقعی است حتی در برخی مواقع که بازخوردهای منفی جلب توجه کنند با شماره تلفن فرد مربوطه تماس می گیریم تا از درستی بازخورد نوشته شده مطمئن شویم.
    چگونه می توانیم از هر مهدکودک در بلوار کشاورز بیشتر بدانیم؟
    در این صفحه تمام اطلاعات مهدکودک های بلوار کشاورز وجود دارند اما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر یا با مهدکودک ها تماس بگیرید یا حضوری به آن ها مراجعه نمائید.