خوشبختانه امروزه روند تحولات اجتماعي به گونه اي در جريان است كه نگرش افراد نسبت به علم روان پزشكي و روان شناسي تغيير كرده است. به گونه اي كه فعاليت اين رشته هاي تخصصي فقط معطوف به اختلال و بيماري هاي روان پزشكي نيست. بلکه طيف زيادي از افراد با انگيزه ها و اهداف مختلفي از جمله پیشگیرانه و ارتقاء کیفیت سبک زندگی به کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک مراجعه می کنند از جمله مشاور کودک ، آشنايي با پديده بلوغ ، شناخت تفاوتهاي شخصيتي و رفتاري و جنسی زنان و مردان ( سکس تراپی )، انگيزه هاي شغلي ، مديريت هيجانات ، بهبود توجه و تمرکز و حافظه( نوروفیدبک و…)، مشاوره ازدواج و ….. اين نكته نیز شایان توجه است كه مطالعات متعددي نشان داده كه جلسات آموزشي منجر به تغيیر ساختارهاي مغزي و بهبود سبک زندگی خواهد شد. این يعني بدون مداخلات دارويي و صرفا فقط از طريق روان درماني و جلسات آموزشي(فردی، گروهی و کارگاهی) ساختار شناختی مغز تغيیر می کند.

بر همین مبنا کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر از سال ۱۳۹۰ و با عنوان گروه روانشناسی نیک مهر در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی افراد کار خود را در منطقه ۱۲ شهرداری تهران آغاز نمود و هم اینک این گروه مفتخر است که اقدام به برگزاری جلسات و دوره های آموزشی روانشناسی ، روان درمانی فردی و گروهی( سکس تراپی ، مشاور کودک ، نوروفیدبک ، مشاوره ازدواج و…)، اجرای آزمون های روانشناسی و…. در سراسر تهران می نماید. امید که بتوانیم این خدمات را برای سایر نقاط کشور عزیزمان هم داشته باشیم. شایان ذکر می باشد که کلیه خدمات بدون دارو و عوارض جانبی می باشد.


کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر با کادری جوان و متخصص در ۲ شعبه شمال و شرق تهران ( به زودی شعبه غرب هم راه اندازی می شود ) آمادگی دارد تا تمامی خدماتی که در حوزه روان ( زوج درمانی ، مشاوره ازدواج ، مشاور کودک ، روان درمانی فردی ( وسواس ، اضطراب ، افسردگی ، پرخوری و چاقی و…)، سکس تراپی ، نوروفیدبک و بیوفیدبک ، بازتوانی کارکردهای شناختی مغز ، گروه درمانی ، اجرای آزمون های روانشناسی ، برگزاری کارگاه و….) وجود دارد را برای مردم خوب کشورمان انجام دهد.

همچنین کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر این آمادگی را دارد در صورتی که تعداد درخواست های متقاضی آزمون های روانشناسی یا نوروفیدبک یا گروه درمانی / خانواده درمانی یا باشگاه مغز از ۳ نفر به بالا باشد مکان اجرای آنها را بنا به درخواست متقاضی در مدارس ، منزل یا…. اجرا کند.

لطفاً برای درخواست برگزاری کارگاه ، گروه درمانی ، نوروفیدبک / بیوفیدبک و اجرای آزمون های روانشناسی ابتدا با مدیریت کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره و مرکز نوروفیدبک نیک مهر تماس حاصل نمائید. با تشکر

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.