شما در این صفحه می توانید اطلاعات، امتیاز، بازخورد و مهدکودک های مرتبط با مهدکودک پاتریس در شهرک غرب را مشاهده کنید.

مهد کودک پاتریس شهرک غرب ۵ ستاره بوده و کودکان این ناحیه را در گروه سنی ۶ ماه تا ۶ سال پذیرش میکنند.

 ساعت فعالیت این مهد کودک از ساعت ۷ صبح شروع و در ساعت ۵ بعدازظهر به پایان میرسد.

پذیرش کودکان شیرخوار نیز در برنامه کاری پرسنل این مجموعه وجود دارد.

این مجموعه دارای فضاهای متنوع برای بازی کودکان در رده سنی خردسال می باشد.

شادی و نشاط بر فضای مهد کودک پاتریس شهرک غرب حاکم است تا کودکان در آن با روحیه ای شاد آموزش های اولیه را زیر نظر مربیان دلسوز و با تجربه پشت سر بگذارند و با آمادگی کامل وارد جامعه و محیط تحصیلی (دبستان و دبیرستان) شوند.

در این مجموعه کلاس های متنوع آموزشی از جمله کلاس های زبان،، نقاشی، خلاقیت و ... دایر می باشد.

اگر ساکن شهرک غرب و اطراف آن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک برای دلبند خود هستید. حتما سری به مهد کودک پاتریس شهرک غرب بزنید و از نزدیک تمام امکانات مجموعه را بررسی کنید.

برای مهد کودک پاتریس شهرک غرب محتوایی در دسترس نیست ولی شما می توانید با مراجعه به این موسسه و بررسی تمام برنامه های آموزشی آنها نسبت به ثبت نام کودک خردسال خود اقدام کنید.

اولین مسئله ای که والدین در زمان انتخاب مهد کودک در نظر میگیرند نزدیکی مهد کودک به محل زندگی و یا محل کارشان است. مسلما نزدیکی به محل آموزش آرامش خاطری برای والدین و حتی خود کودک به همراه خواهد داشت. گذشته از آن انرژی و وقت کودک نیز در مسیرهای طولانی به هدر نخواهد رفت.

مسلما برای انتخاب شما گزینه ها و فاکتورهای بسیاری در دسترس خواهد بود. دقت کنید نزدیکی مسیر را فدای کیفیت آموزشی مجموعه نکنید. آینده کودک شما در گرو انتخاب بهترین مکان آموزشی برای اولین حضور کودک در آموزشگاه خواهد بود.

شما والدین هستید که آینده کودک خود را در همین ابتدای خردسالی با نوع برنامه ریزی آموزشی که برای او انجام می دهید، مشخص میکنید.

تمرکز مهد کودک باید بر روی آموزش و پرورش کودکان باشد. از تاثیر مهد کودک بر آینده کودک خود غافل نشوید. قرار نیست کودک در این محیط کنار دوستان خود اوقاتش را تنها به بازی بگذراند. او در این محیط با کسب بهترین آموزش ها برای حضور در جامعه و محیط تحصیلی آماده می شود. در کنار بازی و شادی در محیط مهد کودک، فرزند شما زیر نظر مربیان دوره دیده آموزش های لازم را نیز خواهد دید، مستقل می شود، اعتماد به نفس او تقویت شده و استعدادهای ذاتی وی نیز، کشف و پرورش می یابد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه