مهدکودک دوزبانه دادمان شهرک غرب

مهد کودک دو زبانه دادمان با متدی خاص و خدماتی ویژه در تمام روزها و ساعات پذیرای شما و عزیزانتان. این مهدکودک دارای فضایی بسیار بزرگ و مجهز میباشد، حیاط بزرگ با استخر و سایر وسایل، سالن های ورزشی مختلف، آشپزخانه مجهز، اتاق های چند تخته برای نوزادان، اتاق های بازی و....

  • مهد کودک دادمان به عنوان یکی از بهترین مهد کودک های سه ستاره شهرک غرب و شمال تهران، یک مجموعه “بازی محور” منحصر به فرد است. از آن جایی که ما معتقدیم که “بازی زندگی کودک نیست، بلکه تمام زندگی کودک بازی است”،بنابراین مناسب ترین و قدرتمندترین عامل برای رشد کودک بازی می باشد تا بتواند با گروه های همسالان و بزرگسالان رابطه برقرار کند و تجربیات را پردازش کرده و مهارت های فردی و اجتماعی لازم را بیاموزد. بازی نه تنها یک عامل محوری بلکه عنصری حیاتی برای دوران رشد در کودکان می باشد. بازی می تواند احساسی از قدرت و کنترل را به کودک بدهد که ناشی از حل مشکلات و مهارت یافتن در تجربیات، ایده ها و موضوعات جدید است.
  • ساختمان مهد کودک دادمان شامل یازده کلاس آموزشی نورگیر با سایز بزرگ شامل اتاق گروه سنی شش ماه تا دو سال، کلاس های دو سال تا سه سال، کلاس های سه سال تا چهار سال، کلاس پنچ سال تا شش سال، کلاس هنر، خلاقیت و آب بازی است. هم چنین، اتاق ماساژ نوزادان، اتاق شیردهی، آماده سازی شیر و تغذیه نوزادان، اتاق انتظار مادران و پدران، سالن ورزشی مجهز، آشپزخانه تخصصی مجهز، سالن غذا خوری، اتاق تعویض نوزادان و سرویس های بهداشتی اختصاصی کودک در سه طبقه از امکانات دیگر مهد کودک دادمان می باشد.
  • مربیان عزیز در بخش نوزادان تمام تلاش خود را به کار می بندند تا “محیط خانه به خانه” را ایجاد نمایند تا از این طریق انتقال شیرخوار از محیط خانه به محیط مهد با آرامش و به سهولت انجام پذیر باشد. برای رسیدن به این هدف، برای هر چهار نوزاد یک مربی متخصص و با تجربه و یک کمک مربی اختصاص داده شده است تا قادر باشند زمان قابل ملاحظه ای را برای مراقبت، نگهداری و آموزش نوزادان دلبند اختصاص دهند.
  • در صورت درخواست مادر عزیز جهت دریافت خدمات ویژه و پرستار خصوصی، متخصص و با تجربه این شرایط در قالب خدمات ویژه قابل ارائه می باشد.

خانواده های گرامی برای پیدا کردن مهدکودک موردنظر خود به چند نکته دقت کنید:

  1. همه ی مهدکودک های منطقه ی موردنظر را بررسی کرده و باهم مقایسه کنید.
  2. نظرات والدین در مورد هر مهدکودک را مطالعه بفرمایید.
  3. میتوانید به تاپیک هایی که پرسش و پاسخ های مادران درمورد مهدکودک های منطقه است مراجعه کنید. برای نمونه صفحه ی زیر پرسش و پاسخ مادران درمورد مهدکودک های شهرک غرب است: "مهدکودک خوب در شهرک غرب معرفی کنید لطفا. پسرم خیلی وابسته ست"
.
از وب سایت مهد کودک دادمان دیدن فرمائید : http://dadmankindergarten.ir/‎
ناشناس
.
این مهدکودک خیلی بزرگ و خوشگله. من داخلش نرفتم فقط حیاط رو دیدم. ولی منم دوس داشتم برم توش بازی کنم چه برسه بچه ها
فرین
.
کسی بچه اش این مهد میره؟ هزینه ها رو میدونین؟ اگه کسی میدونه لطفا به من بگه
لیانا
.
اتاق ماساژ نوزادان؟؟ چه چیزا. خوش بحالشون
سعیده
.
پسر من اینجا میرفت تا وقتی محلمونو عوض نکرده بودیم. از نظر محیط باید بگم بی نظیره. سالنای اسکیت و صخره نوردی و ... فضای باز و آب بازی خلاصه همه چیز. از نظر آموزش هم خوبن، چیزی که من بگم خیلی فوق العاده بود پسرم یاد گرفت نه.ولی خب در حد بچه های کوچیک اوکی بود
مامان علی
.
این مهد بنظر من مهد خوبی بود رفتم دیدم، خوشم اومد. ولی خب هزینه هاش برای من زیاد بود. ترجیح دادم بپه مو ببرم جاییکه دک و پزش کمتره هزینه شم کمتره
نایینی
.
@#۵ @#۵ @#۵ @#۵ @#۶ از نظر امكانات مهد خيلي خوبيه ولي هزينش بالاست . من دخترم رو بردم گلستانه تو توحيد سوم امكانات و فضاش خوبه و قيمتشون خيلي كمتره
سيما
.
دختر من عاشق اینجا شده، اصلا از حیاط نمیشه آوردش خونه. عالیه
فرشته
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه