انتخاب مهدکودکی که از هر نظر مورد تایید پدر و مادران باشد کار ساده ای نیست. کودکان هر یک خلق و خو و نیازهای مختص به خود را دارند. والدین نیز با شناختی که از کودکان خود کسب کرده اند نگرانی هایی برای انتخاب بهترین مهد کودک برای فرزند خود خواهند داشت.

به طور قطع اولین و مهمترین اولویت والدین برای انتخاب بهترین مهد کودک در درجه اول رفاه، مراقبت ویژه و همچنین آموزش عالی خواهد بود. از طرفی مهد کودک ها نیز هر یک متد آموزشی مختص به خود را داشته و طبق متد موسسه خود کودکان را در امر آموزش همراهی میکنند.

 والدین می توانند با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه تعلیم و تربیت و همچنین متد آموزشی، از بین تعداد بالای مهد کودک های فعال در سطح شهر برترین را برای گذراندن بهترین و پربارترین سال های زندگی کودک خود پیدا کنند.

گذراندن کلاس ها و دوره های آموزشی و استعدادیابی مربیان یکی از مهم ترین ویژگی مربیان مهد کودک خواهد بود. مربیان دوره دیده به راحتی با کشف استعدادهای ذاتی کودکان می توانند کودکان را در مسیر آموزش و پرورش استعدادهای ذاتی آنها هدایت و راهنمایی کنند.

برگزاری کلاس های نقاشی، آشپزی، سفالگری، موسیقی، ژیمناستیک، خمیر بازی و ... برای یافتن استعداد های ذاتی کودکان بسیار کمک کننده خواهد بود. کودکان در کنار بازی و لذت بردن از وقتی که در کلاس با دوستان خود می گذرانند استعدادهای خود را نیز نمایان خواهند کرد. مربی با شناخت استعداد کودک می تواند به کمک والدین برنامه منظم و اصولی برای پرورش استعداد کودک فراهم کنند.

بسیار مهم و حیاتی است که محیط مهد کودک، شاد، مفرح و سرگرم کننده  باشد تا کودک برای ماندن در آن محیط تشویق و جذب شود. برخورد و رفتار مربی و پرسنل نیز نقش بسیار موثری در جذب کودک به این محیط خواهد داشت.

 لازم است قبل از ثبت نام کودک در مهد کودک او را برای بازدید از محیط با خود ببرید. نظر او را درباره مربیان و محیط آموزشی جویا شوید اگر احساس خوبی از مربی و محیط از خود نشان داد برای ثبت نام او اقدام کنید. در غیر اینصورت نتیجه مطلوبی از حضور کودک در مهد کودک نخواهید داشت.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه