اولین دغدغه والدین برای سپردن دلبند خود به مراکز آموزشی خوب و معتبر، یافتن بهترین مهد کودک در منطقه، محل زندگی و یا محل کارشان است.

امروزه با پیشرفت روزانه تکنولوژی و تنها با در دسترس بودن اینترنت می توان آدرس، شماره تلفن و نام مدیریت موسسات آموزشی در هر منطقه را در وب سایت ها به راحتی یافت. وب سایت های مربوطه را با دقت و موشکافانه بررسی کنید. معمولا نوع خدمات، کلاس های فوق برنامه، تعداد مربیان، تعداد کلاس ها، متراژ مجموعه، ساعات کاری، میزان شهریه و تمامی اطلاعاتی که برای والدین ملاک و مورد اهمیت است را در وب سایت ها میگنجاند.

گذشته از آن در قسمتی نیز نظرات والدین و مراجعین مجموعه وجود دارد. حتما این نظرات را نیز مطالعه کنید. نتیجه گیری برای شما از مجموعه نظرات آنها درباره نوع و کیفیت خدمات مهد کودک بسیار مفید خواهد بود.

تنها به مطالعه وب سایت مهد کودک اکتفا نکنید. حتما با مدیریت مهد کودک تماس بگیرید و برای بازدید حضوری وقت بگیرید.

  • با بازدید حضوری رفتار مربی با کودکان برای شما نمایان خواهد شد.
  • تمیزی، بهداشت و نظم محیط به وضوح جلوی چشمان شما  قرار خواهد داشت.
  • شادابی و دکوراسیون مهد کودک در جلوی چشمان شما قرار خواهد داشت.
  • شما به عینه شاهد روحیات کودکان حاضر در مجموعه آموزشی خواهید بود. خواهید دید که آیا سرزنده و شاداب هستند؟
  • برخورد اولیه مربیان و مدیریت با شما و کودکان را به وضوح و از نزدیک  لمس خواهید کرد.
  • چک کردن سلامت و ایمنی امکانات و تجهیزات آموزشی نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
  • و ..

کودکان در مهد کودک در کنار دوستان هم سن و سال خود با گذراندن اوقات شاد و مفرح قوانین و اصول آموزشی و تربیتی را زیر نظر مربیان خود می گذرانند. بسیار مهم است که ارتباط والدین با مهد کودک پررنگ باشد و در همه امور آموزشی با آنها تبادل نظر شود تا نتیجه مطلوب تری از آموزش ها حاصل شود.

کودکان می بایست با توجه به گروه سنی و حتی میزان علاقه آنها دسته بندی و در کلاس های متنوع آموزشی جا داده شوند. هر فرد دارای خصوصیات اخلاقی و علایق مختص به خود است که باید با توجه به آن تحت آموزش قرار بگیرد. والدین می توانند با توجه به شناختی که از کودکان خود به دست آورده اند کمک خوبی برای یافتن علایق کودکان برای مربیان باشند.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه