در مهد کودک شرکت تعاونی بامداد تربیت شهرک غرب، کودکان این محدوده را از سنین نوزادی تا ۶ سال پذیرش می کنند.

زبان انگلیسی همه روزه در این موسسه تدریس می گردد.

تدریس موسیقی ارف، کامپیوتر و نمایش خلاق نیز همه روزه در این موسسه وجود خواهد داشت.

کلاس های آموزشی این مهد کودک عبارتند از:

  • کارگاه های هنر(نقاشی، طراحی، ویترای، مجسمه سازی)
  • کارگاه مهارت های حرکتی(ژیمناستیک، اسکواش، اسکیت، کاراته)
  • کارگاه علوم( رباتیک و انواع کارگاه های تخصصی علوم)

در ضمن استخر مختص کودکان نیز برای استفاده کودکان در این مجموعه وجود دارد.

از نظر برنامه تغذیه نیز صبحانه و ناهار گرم سرو می گردد.

سرویس ایاب و ذهاب نیز وجود دارد.

برای مهد کودک شرکت تعاونی بامداد تربیت شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. مطمئنا شما والدین عزیز به میزان حساسیت و اهمیت انتخاب بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه برای کودک خردسال خود آگاه هستید. ما نیز در این مطلب به برخی از مواردی که از اهمیت بالایی برای انتخاب بهترین مکان آموزشی برخوردار است و باید به آن توجه بیشتری داشته باشید می پردازیم تا شما را در این مسیر پر چالش همراهی مفیدی کرده باشیم.

بهتر است به تمام مهد کودک های اطراف سر بزنید. امکانات و تجهیزات آنها را به دقت بررسی کنید. بهتر است مسافت خانه یا محل کار شما از مجموعه کم باشد ولی مسافت را فدای کیفیت آموزش نکنید.

حضور مدیریت با تجربه در اداره قوی هر موسسه ضامن کیفیت آن مجموعه خواهد بود. میزان تحصیلات مدیریت و حضور پر رنگ و مستمر وی در مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود برنامه آموزشی غنی به همراه امکانات و تجهیزاتی که مدیریت برای بالا بردن کیفیت مجموعه آموزشی در اختیار پرسنل خود قرار میدهد راندمان آموزشی مهد کودک را تعیین خواهد کرد.

بهره مندی از مربیان با تجربه و تحصیل کرده نیز کامل کننده هر برنامه آموزشی از سوی مدیریت کاردان هر مهد کودک خواهد بود.

در سایت ها و مهد کودک های اطراف خود که در اینترنت سرچ میکنید، اطلاعات  خوبی درج شده است. همه مطالب را به دقت بررسی کنید. نظرات والدینی که در سایت ها پیام گذاشته اند را نیز مطالعه کنید. میزان رضایت خانواده ها از خدمات آموزشی مهد کودک بسیار مهم است. تنها به مطالعه سایت ها و محتواهای موجود اکتفا نکنید. حتما با تماس با مجموعه وقتی برای بازدید حضوری بگیرید.

در بازدید حضوری کودک را نیز همراه خود ببرید. بسیار مهم است که کودک پذیرای محیط، افراد و مربیان آن باشد. از نزدیک همه جوانب را به دقت بررسی کنید. با مدیریت و کارکنان درباره خدمات و آموزش هایی که ارائه می دهند صحبت کنید.

در بازدید حضوری به تمام سوالاتی که در ذهنتان درباره بهترین مهد کودک وجود دارد پاسخ داده خواهد شد.

اگر وقت بگذارید بهترین ها را برای کودک خود فراهم خواهید کرد و آینده درخشانی پیش روی او قرار خواهید داد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه