برای مهد کودک رهام شهرک غرب محتوایی در دسترس نیست. اگر در محدوده شهرک غرب زندگی میکنید و به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه فرزند خود هستید حتما به مهد کودک رهام نیز سری بزنید. از نزدیک امکانات و برنامه آموزشی که دنبال میکنند را بررسی کنید. با مدیریت و مربیان آنها گفتگو کنید. با گفتگو با آنها بسیاری از سوالاتتان به جواب خواهند رسید.

نحوه تعامل مربیان و مدیریت با شما و کودکان مشخص خواهد شد.

برنامه آموزش که دنبال میکنند مشخص خواهد شد.

سطح رعایت نظم و بهداشت محیط برایتان مشخص خواهد شد.

وجود دوربین مداربسته در تمام قسمت های مهد کودک را چک کنید.

به کلاس های آموزشی سری بزنید. دقت کنید تعداد کودکان حاضر در هر کلاس بیشتر از ۱۵ نفر نباشد.

مهد کودک باید به تناسب تعداد کودکانی که پذیرش میکند مربی برای کنترل و تعلیم آنها در اختیار داشته باشد تا روند آموزشی به بهترین شکل صورت پذیرد.

از وجود سرویس رفت و برگشت نیز اطمینان پیدا کنید.

محیط مهد کودک باید شاد و پر نشاط باشد و با رنگ های شاد تزئین شده باشد.

مربیان باید تحصیلات مرتبط با تربیت کودکان داشته و دوره های مربی گری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.

برنامه آموزشی غنی باید برای پرورش استعدادهای ذاتی کودکان وجود داشته باشد.

باید ما بین کلاس ها زمان هایی برای استراحت و بازی کودکان در محوطه بازی مهد کودک مشخص شده باشد تا کودک با انرژی بالا برای فراگیری آموزش های بعدی آماده شود.

یقینا آموزش تنها روح و جسم کودک را خسته خواهد کرد.

بهتر است فاصله مهد کودک از محل زندگیتان کم باشد تا در مسیر رفت و برگشت کودک خسته نشود و وقت او در طی کردن مسیرهای طولانی به هدر نرود.

کودک با حضور در محیط آموزشی مهد کودک، مهارت های جدیدی را کسب خواهد کرد. او در این محیط اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهد کرد و برای ورود به مدرسه آماده خواهد شد. بنا به اهمیت این تجارب میبایست در انتخاب بهترین مهد کودک برای او دقت بیشتری کنید و اطمینان پیدا کنید آموزش های با کیفیت و هدفمندی برای کودکان در مهد کودک مورد نظرتان فراهم شده باشد. شما با این کار آینده تحصیلی موفق و شخصیت اجتماعی بهتری برای او تضمین خواهید کرد.

رشد جسمی، عاطفی و همچنین اجتماعی کودک دلبند شما در گرو انتخاب درست و همراه با تفکر شما برای یافتن بهترین مهد کودک خواهد بود.

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه