در سرزمین کودک خلاق واقع در شهرک غرب، با کمک و همکاری مربیان با تجربه، توانا و آموزش دیده محیطی امن، شاد و سرشار از آموزش برای کودکان خردسال فراهم شده است. شرایط ایجاد شده در این محیط که زیر نظر افراد خبره و آموزش دیده آن به وجود آمده است کودکان را برای ورود به جامعه ای بزرگتر و همچنین ورود به محیط آموزشی مدرسه و حتی دانشگاه آماده خواهند کرد.

کودکان در رده سنی ۲.۵ تا ۵ سال در این مجموعه پذیرش می شوند.

خدمات آموزشی مجموعه سرزمین خلاق عبارتند از:

  • کارگاه فرزند پروری
  • خدمات مشاوره و راهنمایی
  • برگزاری جشن تولد
  • کارگاه ویژه دو قلو ها( من منم و تو تویی)
  • کلاس های والد و کودک
  • کلاس های کودک

در نظر داشته باشید تقویت هوش هشتگانه نیز در این مجموعه زیر نظر مربیان خبره برای کودکان در رده های سنی مجزا برگزار می شود.

برای سرزمین کودک خلاق در شهرک غرب محتوایی در دسترس نیست. ولی شما میتوانید به راحتی با مراجعه به مهد کودک و بررسی تمام امکانات آنها از نزدیک تصمیم خود مبنی بر ثبت نام یا عدم ثبت نام را بگیرید.

در بازدید حضوری اکثر مواردی که برای شما از اهمیت بالایی در انتخاب بهترین مهد کودک برخوردار است از نزدیک قابل مشاهده خواهد بود.

وجود نظم، بهداشت، امنیت، دوربین مداربسته، تهویه هوا، نورگیر بودن کلاس های آموزشی، تعداد کودکان حاضر در هر کلاس، تعداد مربیان در هر کلاس آموزشی، برخورداری از محیطی شاد، مفرح و رنگارنگ از نکاتی است که به راحتی می توانید آنها را بررسی کنید.

بهتر است در رابطه با برنامه آموزشی نیز با مدیریت و مربیان گفتگو داشته باشید. نوع تعامل مربی با کودکان و همچنین شما نیز بسیار حائز اهمیت است. دقت کنید چیدمان کلاس ها به گونه ای باشد که مانع تعامل کودکان با یکدیگر و همچنین مربی نگردد. نحوه چیدمان وسایل کمک آموزشی باید به گونه ای باشد که تمام وسایل در دسترس کودکان باشند و نظم نیز در چیدمان آنها وجود داشته باشد.

وجود سرویس رفت و برگشت نیز برای خانواده هایی که منزل آنها کمی به مهد کودک دور است نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نباید وقت کودک و انرژی او در مسیر به هدر برود.

دقت کنید مربیان مهد کودک انتخابی شما دارای مدرک تحصیلی مرتبط باشند و حتما دوره های مربی گری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند.

اگر همه جوانب را به دقت بررسی کنید، مطمئنا بهترین انتخاب را برای فراگیری آموزش های اولیه فرزند خود خواهید داشت.

نظر کودک خود را درباره مهد کودکی که برای او برگزیده اید نیز جویا شوید. او را برای بازدید حضوری با خود ببرید. اگر ارتباط خوبی با محیط و افراد حاضر در آن برقرار نکرد نظر او را ارجح قرار دهید. زیرا اوست که باید بیشترین ساعات روز را در این محیط سپری کند. بنابراین نظر مثبت او درباره مهد کودک بسیار ضروری است.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه