در سال ۱۳۹۷ مهد کودک و پیش دبستانی شازده کوچولو در محدوده شهرک غرب و منطقه دو تهران بزرگ تاسیس گردید.

مدیریت این مجموعه در حال حاضر بر عهده خانم لیلا دانشی است.

کودکان در رده سنی ۲ تا ۶ سال در این مجموعه پذیرش می شوند.

ساعت کار مهد کودک و پیش دبستانی شازده کوچولو ۷:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ غروب می باشد.

این مجموعه پذیرش ساعتی برای متقاضیان دارد ولی امکانات لازم برای پذیرش نوزاد و شیرخوار را در اختیار ندارد.

از جمله کلاس های آموزشی که در این مجموعه دایر است میتوان به کلاس های زیر اشاره کرد.

  • آموزش زبان انگلیسی
  • بازی
  • موسیقی
  • آموزش مهارت های زندگی
  • نمایش خلاق
  • قصه گویی و قصه خوانی
  • آموزش هنرهای تجسمی
  • خلاقیت

برای مهد کودک و پیش دبستانی شازده کوچولو شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. اگر چنانچه به دنبال یافتن بهترین مهد کودک در محله شهرک غرب هستید حتما از نزدیک امکانات، تجهیزات و برنامه آموزشی مهد کودک و پیش دبستانی شازده کوچولو را نیز بررسی کنید.

توصیه می شود در هنگام تحقیق و بررسی درباره بهترین مهد کودک در محله خود تمام مهد کودک ها را بررسی کنید و فقط به یک مهد کود مراجعه نکنید. هستند مهد کودک هایی که توجه کافی به برنامه آموزشی ندارند و خدمات آموزشی ویژه ای ارائه نمیدهند. به طور قطع شما نیز به دنبال چنین موسسه ای نخواهید بود. دقت کنید هزینه ای که می پردازید و همچنین وقت ارزشمند کودک تان در راه درست صرف شود.

 کودکان در سنین خردسالی بهترین آمادگی را برای پذیرش آموزش های اولیه زندگی دارند و به راحتی در مسیری که مربیان مجرب مهد کودک برای آنها هموار میکنند قرار گرفته و آینده درخشانی پیدا خواهند کرد.

بنابراین دقت کنید کیفیت آموزشی مهد کودک انتخابی شما در سطح استاندارد و ایده آل باشد.

مربیان نقش بسیار مهمی در پیشرفت آموزشی کودکان ایفا میکنند.

 مربیان باید تحصیلات مرتبط با تربیت کودکان را داشته و دوره های لازم مربی گری را زیر نظر متخصصین با موفقیت پشت سر گذاشته باشند تا بتوانند با کودکان به روش صحیح برخورد کرده و آموزش هایی که به آنها میدهند استاندارد و اصولی باشد.

وظیفه والدین این است که در هنگام جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک برای فرزند خود، با توجه به تمام جزئیات محیطی را برگزینند که از کیفیت آموزشی بالایی برای فراگیری آموزش های اولیه به کودکان برخوردار باشد. به این طریق است که شما موفق خواهید شد آینده تحصیلی و حتی شغلی کودک خود را در مهد کودک در مسیر درست به کمک مربیان مجرب پایه ریزی کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه