برای مهد کودک آوینا در اقدسیه محتوایی وجود ندارد. اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره این مهد کودک و دیگر مجموعه های آموزشی در منطقه یک و محدوده نیاوران هستید با ما همراه باشید تا درباره یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد زیاد مهد کودک های فعال در سطح شهر بیشتر بدانید.

با سرچ واژه بهترین مهد کودک در هر منطقه می توانید اطلاعات مفیدی از آنها کسب کنید. اگر محتوایی برای آنها وجود داشت آنها را به دقت مطالعه کنید. در این محتواها نظرات والدین دیگر نیز وجود دارد این قسمت را نیز به دقت بخوانید تا از میزان رضایت والدین از این مجموعه مطلع شوید.

مطالعه به تنهایی کافی نیست. درباره مهد کودک با همسایگان، اقوام و دوستان خود نیز گفتگو کنید. آنها این مسیر پر چالش را قبل از شما سپری کرده اند و تجربه بیشتری از شما دارند. نظرات آنها می تواند چراغ راه شما برای یافتن بهترین مهد کودک باشد.

از بازدید حضوری غافل نشوید. در بازدید حضوری تصمیم نهایی شما مبنی بر ثبت نام و یا عدم ثبت نام قطعا مشخص خواهد شد. توصیه می شود در بازدید حضوری کودک را نیز همراه خود ببرید. اجازه دهید آزادانه در محیط گردش کند و همه جای مهد کودک را ببیند. در نظر داشته باشید، این کودک است که باید بیشترین ساعات روز را در این محیط سپری کند. بنابراین باید رضایت کامل از حضور در این محیط داشته باشد.

کودکان بسیار ریزبین و نکته سنج هستند و سریعا نکات را دریافت می کنند. کوچکترین نگاه و کوچکترین برخوردها از دید آنها پنهان نخواهد ماند. حتما در تصمیم نهایی خود نظر آنها را مد نظر قرار دهید.

امنیت، نظافت، بهداشت، تجهیزات و امکانات محیط را به دقت بررسی کنید. دقت کنید برای کنترل لحظه به لحظه کودکان در محیط دوربین مداربسته نصب شده باشد. 

به میزان کنترل ورود و خروج افراد به مهد کودک توجه کنید. اطمینان از عدم خروج کودکان از مهد کودک و ورود افراد ناشناس به آن باید برای شما حاصل شود.

با مربیان مهد کودک صحبت کنید. درباره کلاس های آموزشی و فوق برنامه از آنها سوال بپرسید. نحوه پاسخگویی و برخورد آنها با شما و استقبال از کودکان بسیار حائز اهمیت است.

دقت کنید مربیان گذشته از اینکه تحصیلات مرتبط داشته باشند دوره های مربی گری را نیز پشت سر گذاشته باشند. میزان علاقه مربیان مهد کودک نسبت به کودکان و کار با آنها بسیار تعیین کننده خواهد بود.

از آنجا که کودکان ساعات طولانی در مهد کودک حضور دارند نیاز به وعده غذایی و میان وعده خواهند داشت. درباره این موضوع نیز بسیار حساس باشید. چرا که سلامت کودک و تامین انرژی او مطرح خواهد بود.

 وجود سالن غذاخوری مختص کودکان و تامین مواد غذایی غنی از ویتامین بسیار مهم خواهد بود. اگر قرار است کودکان غذای مصرفی را خود از منزل بیاورند محل مناسبی برای نگهداری آنها وجود داشته باشد تا غذاها فاسد نشوند. تامین سلامت جسمانی و روحی کودک وظیفه مهمی است که بر عهده مدیریت و کارکنان مهد کودک است که باید برای والدین مسجل شود.


موسسه آوند در سال ۱۳۸۱ در منطقه ۳ تهران تاسیس گردیده است. مدیریت این موسسه بر عهده خانم گوهرناز پشوتنی می باشد.

ساعت کار این موسسه از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد.

در این موسسه به ازای هر ۷ کودک یک مربی در حال ارائه خدمات آموزشی می باشد.

کودکان در گروه سنی یک و نیم تا ۱۰ سال در این موسسه پذیرش می شوند.

مساحت این مجموعه آموزشی ۱۲۰۰ متر مربع است.

اگر به دنبال پذیرش ساعتی برای فرزند خود هستید، این موسسه پذیرش ساعتی نیز دارد ولی امکان پذیر کودکان شیرخوار را ندارند.

شیوه کار و اهداف آموزشی که مدیریت و کارکنان موسسه آوند دنبال می کنند به شرح زیر می باشند.

  • ارتباط مستقیم کودکان با طبیعت و الهام گرفتن از آن
  • بازی و گفتگو با کودکان برای تحریک و برانگیختن تخیلات آنها 
  • فراگیری و انجام امور روزمره زندگی با حضور کامل در موسسه آوند با وجود مربی و بدون حضور مربی
  • ایجاد فضایی مناسب و ایمن برای تجربه هر پدیده و یا رفتاری که احتمال بروز خطر را برای کسی و یا خود کودک را نداشته باشد. این تجربه به طور مستقیم با حواس پنجگانه کودک ارتباط خواهد داشت.
  • ایجاد شرایط مختلف برای انجام کارهای گروهی و مشارکتی برای کودکان
  • قصه گویی و بازگو کردن افسانه های کهن و ملی ایرانی توسط مربی
  • ارتباط مستقیم کودکان با هنرهای پیرامون آنها مانند: موسیقی، نقاشی، سفالگری، طراحی لباس و ....
  • تشویق کودکان برای حفظ منافع خود در کنار در نظر گرفتن منافع اطرافیان
  • ترغیب کودکان به توجه نکردن به پاداش های بیرونی
  • کشف توانایی های ذاتی کودکان و تشویق آنها به پرورش توانمندی ها و زندگی کردن در حیطه آنها 
  • آگاه سازی والدین و خانواده ها برای فراهم کردن بستر مناسب برای رشد استعدادها و رشد همه جانبه کودک در مسیر زندگی در بزرگسالی وی
  • آشنایی کودکان و خانواده های آنها با آداب، فرهنگ و رسوم قومی و بومی مردم ایران و حتی مردم جهان
  • ایجاد شرایط مناسب برای رساندن کودکان به اوج لذت و تجربه های دلنشین 
  • تقویت توانایی کودکان برای حل مسائل گوناگون
  • کمک به کشف و یافتن توانایی ها و استعدادهای ذاتی هر کودک به صورت مجزا
  • پرورش جنبه های گوناگون رشدی کودکان به خصوص در زمینه های جسمی، فکری، گفتاری، عاطفی و به ویژه رشد اجتماعی آنها
  • تمرکز بر عدم مقایسه و ارزش گذاری توانمندیهای کودکان با یکدیگر
  • تمرکز بر عدم ترغیب کودکان به فضای رقابت و مسابقه در کنار تشویق و هدایت آنها برای برنده شدن در زیستن خود
  • تمرکز ویژه بر عدم ترغیب کودکان به امتیاز گیری و پاداش های بیرونی

اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای فراگرفتن اصول اولیه زندگی برای دلبند خود هستید با خیال راحت کودک خود را به موسسه آوند بسپارید. در این موسسه با فراهم کردن محیط مناسب آموزشی در کنار مربیان مجرب و آموزش دیده شیوه های درست زندگی کردن را به کودکان خردسال شما خواهند آموخت تا برای ورودی موفق به جامعه ای بزرگتر از خانه و خانواده آماده شوند.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه