با مجوز رسمی از سوی شهرداری در سال ۱۳۸۷ مهد کودک و خانه بازی و زبان لاوین در شهر تهران و در منطقه یک تاسیس شد.

مساحت ساختمان این موسسه ۴۰۰ متر مربع است. 

تعداد پرسنل و کارکنان این مجموعه ۱۵ نفر هستند.

پرسنل این موسسه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان در رده های سنی ۲.۵ الی ۹ ساله هستند.

تدریس زبان انگلیسی و فرانسه به همراه بازی در این مجموعه به کودکان سه سال الی ۱۳ سال ارائه می شود. در نظر داشته باشید این مجموعه پذیرش کودکان شیرخوار ندارد اگر به دنبال این گزینه هستید، دیگر مهد کودک های اطراف را بررسی کنید.

تخصص خانه بازی و زبان لاوین در زمینه تدریس زبان انگلیسی به کودکان ۳ سال تا  ۱۳ سال است. در این موسسه در محیطی کاملا انگلیسی و در کلاس های ده نفره در طول روز از طریق موسیقی، شعر، کارهای هنری، داستان و ... زبان انگلیسی را به کودکان می آموزند. آموزش زبان انگلیسی و فرانسه در این مجموعه بدون استفاده از کتاب و تنها مکالمه محور انجام می باشد. کودکان در این مجموعه در محیطی شاد و کودکانه زبان دوم را فرا میگیرند.

از جمله کلاس های آموزشی که در خانه بازی و زبان لاوین دایر می باشند میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کلاس های ترمیک conversation کودکان ۷ تا ۱۰ سال
  • کلاس های play & learn کودکان ۳ تا ۶ سال
  • کارگاه های خلاقیت، کاردستی به زبان انگلیسی، سفال، آشپزی
  • کلاس های تخصصی لگو، نقاشی، ارف، رباتیک، شطرنج، فرانسه، ژیمناستیک، یوگا
  • برگزاری جشن تولد
  • خانه بازی برای کودکان در رده سنی ۲ تا ۶ سال

اگر هر چه زودتر کودکان خود را با زبان دوم آشنا کنید آنها شانس بیشتری برای کسب مهارت های زبان دوم خواهند داشت.

تحقیقات نشان داده هر چه سن فراگیری زبان دوم کمتر باشد (قبل از ۷ یا ۸ سالگی) آنها مهارت بیشتری در تکلم و لهجه پیدا خواهند کرد. اگر این زمان به بعد از ۱۰ سالگی موکول شود توانمندی کودک در صحبت کردن به زبان دوم  به مانند اهالی آن زبان کمتر خواهد شد. کودک قادر است در کنار زبان مادری زبان دومی را نیز به خوبی اهالی آن زبان فرا بگیرد. 

لازم به ذکر است که این مطلب درباره تمام کودکان صدق نمی کند. باید علاقه و توانمندی کودک نیز برای این فعالیت در نظر گرفته شود.

آموزش زبان های دوم و سوم به کودک در برقراری ارتباط بهتر بسیار کمک میکند. این دسته از کودکان درک بهتری از فرهنگ خود و فرهنگ زبان دوم و یا سومی که آموخته پیدا میکند و توانایی و مهارت حل مسائل را بهتر از دیگر دوستان خود خواهند داشت. این دسته از کودکان در بزرگسالی در زمینه رقابت برای به دست آوردن شغل بهتر و ارتباط های بین المللی موفق تر از هم سن و سالان خود عمل خواهند بود.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه