کانون کودک خاله هیلی در نیاوران واقع شده است. این موسسه در سال ۱۳۹۵ با مجوز رسمی از سوی شهرداری در منطقه یک تهران شروع به کار کرده است. 

مدیریت این مجموعه بر عهده خانم هیلدا دهش می باشد. 

کودکان در گروه سنی ۳ تا ۶ سال در این مجموعه پذیرش می شوند.

کودکان در این موسسه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر زیر نظر مربیان کارآزموده و مجرب آموزش های اولیه را می بینند.

در این مجموعه آموزشی پذیرش ساعتی کودکان در دستور کار آنها وجود دارد ولی امکان پذیرش کودکان شیرخوار را ندارند.

کانون کودک خاله هیلی در نیاوران یک مجموعه غیر دولتی است و پذیرای دختران و پسران عزیز شما در این ناحیه می باشد.

برای این مهد کودک محتوایی وجود ندارد. اگر این موسسه نزدیک محل کار و یا محل زندگی شما است میتوانید با شماره تلفن این مجموعه تماس بگیرید و از خانم هیلدا دهش مدیریت محترم این مجموعه وقتی برای بازدید حضوری بگیرید. در هنگام بازدید کودک خود را نیز همراه ببرید.

اجازه دهید کودک آزادانه در مهد کودک بچرخد و با افراد و محیط تا حدودی آشنا شود. بسیار مهم است که کودک از ورود به مجموعه آموزشی رضایت کامل داشته باشد و بتواند با مربیان و کودکان، ارتباط خوبی برقرار کند.

امکانات و تجهیزات مهد کودک را به دقت بررسی کنید. از ایمن بودن ساختمان، وسایل آموزشی، کمک آموزشی و حتی میزو صندلی های کلاس ها اطمینان پیدا کنید. فرسودگی و شکستگی مبلمان سلامت کودکان را به خطر خواهند انداخت.

درباره برنامه غذایی مهد کودک از مدیریت سوال کنید. اگر برای کودکان غذا تهیه میکنند از سلامت مواد خوراکی اطمینان پیدا کنید. دقت کنید از مراکز معتبر مواد خوراکی تهیه شوند. اگر هم کودک باید از خانه غذا ببرد محل مناسبی برای نگهداری مواد خوراکی در مهد کودک وجود داشته باشد.

برخی کودکان به برخی مواد خوراکی حساسیت دارند اگر کودک شما هم جزو این دسته است، حتما با مدیریت و مربی درباره آن صحبت کنید تا سلامت کودک دلبند شما به خطر نیفتد.

برنامه آموزشی و برنامه استعدادیابی مهد کودک را از مربیان و مدیریت بپرسید. برنامه می بایست غنی از آموزش و مطابق با آموزش های جهانی باشد.

وجود کلاس های فوق برنامه برای پرورش استعدادهای ذاتی کودکان لازم است. برای انتخاب نوع و تعداد کلاس های آموزشی با مربیان مهد کودک گفتگو کنید. نسبت به نیاز آموزشی فرزندتان کلاس های آموزشی را برگزینید.

دقت کنید مابین کلاس های آموزشی زمانی را برای استراحت و بازی کودکان در محوطه بازی مهد کودک در نظر گرفته باشند. آموزش به تنهایی روح کودک را خسته و دلزده خواهد کرد.

مطمئنا با بررسی تمام موارد ذکر شده شما بهترین مهد کودک را از بین تعداد زیاد مهد کودک های فعال در سطح شهر برای ساختن آینده فرزند خود خواهید یافت.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه