یقینا شروع هر کاری زیبا ولی در عین حال دشوار و با چالش هایی همراه خواهد بود. انتخاب بهترین مهد کودک از سوی والدین نیز از همین قانون پیروی می کند. رسیدن سن کودک به فراگرفتن آموزش های اولیه و ورود او به مهد کودک اتفاقی بسیار شیرین و در عین حال یافتن بهترین مکان آموزشی برای او نیز بسیار دشوار و پر چالش خواهد بود.

یکی از نقاط قوت هر مهد کودک، توان کادر آموزشی و قدرت بالای مدیریت آن مجموعه خواهد بود. مدیریت با توان بالا در امر مدیریت مرتبط با روانشناسی کودکان در کنار مربیان آموزش دیده در زمینه های آموزشی و استعدادیابی می توانند با یکدیگر تیم قدرتمند آموزشی را در هر مهد کودکی بسازند.

شما با سپردن کودک خود به چنین تیم قدرتمندی با آسودگی خیال به دیگر امور زندگی خواهید پرداخت و اطمینان کامل از آینده فرزند خود خواهید داشت.

لازمه یافتن بهترین مهد کودک برای ساختن بهترین شخصیت در کنار آرامش خاطر در آینده دلبندتان، صبر، تحقیق و جستجوی اصولی است.

همه امکانات و اولویت های آموزشی هر موسسه را به دقت بررسی کنید.

از نزدیک تمام امکانات و تجهیزات مهد کودک را بررسی کنید.

با مربیان و مدیریت درباره برنامه آموزشی که دنبال میکنند، سوال بپرسید.

به رفتار پرسنل مجموعه با کودکان دقت کنید.

به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک دقت کنید.(آیا شاداب و پرانرژی هستند یا ...)

نظر والدین دیگر را درباره خدماتی که در مهد کودک ارائه می دهند، جویا شوید.

نظم و انضباط مجموعه آموزشی را ارزیابی کنید.

همه موارد امنیتی، بهداشتی را به دقت بررسی کنید.

نظر کودک را پس از بازدید او از مهد کودک، اولویت اول خود قرار دهید.

به فاصله مهد کودک از محل زندگی و یا محل کار خود دقت کنید. اجازه ندهید وقت کودک در مسیرهای طولانی به هدر برود.

اگر تمام موارد ذکر شده را به دقت دنبال کنید مطمئنا نتیجه مطلوبی از وقتی که برای انتخاب مهد کودک گذاشته اید دریافت خواهید کرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه