به طور قطع همه والدین برای سپردن دلبند خود به مهد کودک دچار استرس و نگرانی هایی خواهند شد. این جدایی نه تنها برای کودکان بلکه برای والدین نیز بسیار سخت خواهد بود. نگرانی از سلامت جسمی و روانی کودک اولین و مهمترین دغدغه والدین است. تمامی پدران و مادران بسیار نگران تغذیه و بهداشت فرزندان خود هستند. چگونگی برخورد مربی و پرسنل با کودک نیز دغدغه بعدی آنهاست. نوع آموزش هایی که در مهد کودک به کودکان ارائه می شود نیز برای والدین بسیار مهم است. تمام موارد و نگرانی هایی که ذکر شد بسیار نرمال و طبیعی هستند.

شاید نتوان تمام نگرانی ها را به صفر رساند ولی میتوان با کمی وقت و تحقیق نگرانی ها را برای خود و اعضای خانواده به حداقل رساند. اطلاعات خود را درباره نحوه آموزش کودکان در مهد کودک بالا ببرید. با حضور در مهد کودک ها امکانات آموزشی، نحوه برخورد با کودکان، بهداشت محیط، برنامه آموزشی، امنیت محیط و تمام مواردی که برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است را از نزدیک بررسی کنید.

پس از بررسی های اولیه از بین تعداد زیاد مهد کودک های فعال در اطراف خود مناسب ترین را که با اولویت های شما و نیاز کودکتان تناسب دارد را برگزینید.

 مهم است که قبل از ثبت نام نظر مساعد کودک را درباره محیطی که قرار است بیشترین ساعات روز را در آنجا سپری کند را نیز داشته باشید. اگر کودک با محیط و افراد مهد کودک نتواند ارتباط برقرار کند هیچ نتیجه مثبتی از وقت و هزینه ای که برای او گذاشته اید نخواهید گرفت.   

پس از سپردن کودک به مهد کودک مناسب به طور مداوم با مربی و مدیریت در ارتباط باشید و برنامه آموزشی فرزند خود را پیگیری کنید. نظرات و پیشنهادات خود را درباره متد آموزشی با مدیریت و مربیان در میان بگذارید. تعامل خوب شما با محیط آموزش به پیشرفت فرزندتان در آموزش ها کمک شایانی خواهد کرد. 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه