مهدکودک، مهدنوزاد و شیرخوار ستاره با مدیریت جدید سرکار خانم کاوه در سعادت آباد در کنار خانواده های عزیز هست. در این قسمت ابتدا به ساکن درباره موضوع برنامه های پیش دبستانی ۱ و ۲ صحبت می کنیم. امسال هم با کتاب های انتشارات خوب و به روز الفبای های مهر در خدمت نوآموزان هستیم از سری کتاب جامع با محوریت مفاهیم علوم ، مفاهیم ریاضی ، فارسی (الفبای خواندن ، زبان آموزی)

دلبندان علاوه بر کتاب ها :

  • مهارت های دست ورزی ( کاردستی ، کلاس ، خیاطی ، نجاری و ….
  • مهارت های هنری : نقاشی ، آشپزی ، لوحه نویسی ، نمایش خلاق ، ( هنرهای تجسمی ) 
  • مهارت ورزشی : زیمناستیک
  • فوق برنامه : موسیقی و شطرنج 
  • زبان : انگلیسی

را آموزش میبینند

همچنین در کنار سال تحصیلی به صورت فصلی در پروژه محقق مهد کودک نیز قرار دارند که پروژه ها و سر فصل انها اول هر فصل ارائه میگردد. کلیه محوریت پیش دبستان ستاره بر پایه شادی و بازی می‌باشد و نواموزان با روزهای جهانی ، مراسم و آیین ایرانی ، تولدهای دلبندان مهد ، دعوت گروه های موسیقی و نمایشی به مهد کودک ترتیب دادن اردوهای تفریحی و علمی همواره شاد در مسیر رشد و ترقی قراردارند، و همچنین دلبندان با رویکرد آموزشی غیر مستقیم در حال پرورش هستند و هیچگونه تحکم آموزشی وجود ندارند.

پل ارتباطی شما و مربیان دفتر رابط می‌باشد و همچنین پایان هر ماه جلسات حضوری یا آنلاین نیز برگذار می‌شود. سال تحصیلی از پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز و در ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ خاتمه می یابد. ساعت کاری مهد کودک : ۶:۴۵ تا ۵ می‌باشد که دلبندان می‌توانند در این ساعت ها حضور داشته باشند اما کلاس های درسی نواموزان ۹ صبح تا ساعت ۳ می‌باشد پکیج همراه با : صبحانه ، ناهار ، میان وعده می‌باشد و چنانچه شما از تغذیه مهد استفاده نکنید یا غیبت روز شمار داشته باشید چیزی از شهریه کسر نمیگردد، شهریه پیش دبستان ماهانه : ۷ میلیون تومان می‌باشد و همچنین مبلغ ۷ میلیون تومان بابت لوازم تحریر ، کتاب و غیره دریافت می‌شود که می‌توانند این مبلغ را نیز تقسیم کنید و در ماه ها پرداخت کنید ، هزینه لباس فرم به عهده اولیا محترم می‌باشد و تنها کسانی که با مهد کودک قرارداد مالی داشته باشند چنانچه افزایش شهریه سالانه در فروردین ماه داشته باشند تا پایان خرداد همان هفت میلیون را پرداخت خواهند کرد. در قراداد مالی ذکر شده شهریه فروردین کامل دریافت می‌شود و غیبت ها کسر از شهریه نمی‌شود . 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

  • کارت ملی کودک و اولیا
  • کارت واکسن
  • گواهی سلامت 
  • ( سنجش بینایی و شنوایی ، کف پا ) در مهد انجام می‌شود .
  • ۶ قطعه عکس رنگی میباشد .
  • مهد کودک در کل دوره تعهدی نسبت به اسباب بازی و یا وسایل تزیینی ( گوشواره ، گردنبند و … ) را ندارد .
  • در نهایت برای نواموزان از طرف مهد پایانامه تهیه می‌شود که می‌توانند به مدارس ارائه دهند .

در این صفحه می توانید تمام اطلاعات مهدکودک ، نوزاد و شیرخوار ستاره در سعادت آباد را مطالعه کنید و در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت مجموعه از طریق واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشد.

مهد کودک، نوزاد و شیرخوار ستاره سعادت آباد با اهداف نوین آموزشی و پرورش کودکان به صورت شادی و مهارت محور و آموزش غیرمستقیم به دلبندان ۱ تا ۶ سال خدمات زیر را ارائه می دهد:

مهد کودک، نوزاد و شیرخوار ستاره سعادت آباد همگام و همسو با مادران شاغل میباشد. ساعت کار ۶:۴۵ صبح الی ۱۷:۰۰ عصر، شنبه تا پنج شنبه.

کلیه ی تعطیلات اعم از نوروز، تقویمی و حوادث ناشی از تعطیلات بحرانی ، تعطیلی مهد ، منطبق با ساعت کار کارمندان می باشد.

۲- شاخص مهد کودک ستاره سعادت آباد نظارت مستقیم اولیا از طریق دوربین های آنلاین می باشد. همزمان با ثبت نام، کلیه ی دوربین ها بر روی تلفن همراه اولیا بدون محدودیت قابل مشاهده می‌گردد.

در این مهد کودک سعی گردیده است تمامی ضوابط بهداشتی رعایت گردیده و کیفیت غذا در بهترین شکل ممکن ارائه گردد.

از آنجایی که مهد کودک ستاره سعادت آباد همگام با مادران شاغل می باشد، صبحانه ، نهاد، میان وعده ، لوازم التحریر و کتاب به عهده ی مهد میباشد. ( هیچ گونه هزینه ی جداگانه دریافت نمی گردد.)

۴- کلیه آموزش ها به صورت دوزبانه ( انگلیسی - فارسی ) آموزش داده میشود: موسیقی - شنا - یوگا - سفال گری- کارگاه های مهارتی - نمایش خلاق - نقاشی

الف) از آنجایی که مهد کودک ستاره سعادت آباد شادی و بازی در سرلوحه اهدافش میباشد، هر هفته یک روز ، عمو موسیقی ، در مهد حضور پیدا می کند و دلبندانتان یک روز بسیار شاد را در مهد تجربه می کنند.

ب) هر هفته یک روز تیم پشتیبانی و اتاق فکر خلاق مهد ستاره سعادت آباد ، یکی سورپرایز جدید برای بچه ها در نظر دارد. 

ج) کلیه ی مراسم، نوروز، یلدا، اعیاد، بزرگداشت ها و .... به صورت مفصل جشن گرفته می‌شوند.

دلبندان هر روز یک ساعت زنگ شادی دارند.

امکانات ما: با کلاس های ۱۰ نفری نور گیر و ایمن همراه با یک مربی و یک کمک مربی و چندین مربی شناور در روز 

روف گاردن، زیپ لاین، پل معلق، سخره نوردی، زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، شهرک ترافیک، شهر مشاغل، سالن غذاخوری، کلاس های ورزشی، فضای تجهیز شده برای تولد ها و مراسم ها و همچنین لابی اولیا. 

نحوه اطلاع رسانی به اولیا: گروه تبادل نظر بین اولیا و مربیان در فضای مجازی، لایو اینستاگرام، پست اینستاگرامی، سایت ، ودفتر ارتباطات و همچنین جلاسات ماهانه که اولیا می توانند مستقیم با مربیان مهد در ارتباط و پرسش و پاسخ داشته باشند.

پرسنل مهد: کلیه پرسونل علاوه بر دارا بودن تحصیلات آکادمیک در رشته کودکان دارای مدرک مربیگری کودک، روانشناسی کودک، کارت بهداشت ، عدم اعتیاد، سو پیشینه، کارت اصناف، گواهی سلامت و روان و هریک مختصرا در رشته ی تخصصی خود دارای مدارکی می باشند. 

مصاحبه با مدیر مهدکودک / مجموعه

سوالات پایه درباره مهدکودک

تاریخ تاسیس مهدکودک چه سالی هست و چند نفر ظرفیت دارد؟ در سال ۱۳۹۰ – ۷۰ دلبند

آیا امکان ثبت نام کودک من وجود دارد؟ اگر جا ندارید، می‌توانم وارد لیست انتظار شوم؟ در لیست انتظار چه مدت باید منتظر بمانم؟ بله، درصورتیکه ظرفیت تکمیل باشد،به محض خروج یکی از دلبندان، با شما تماس حاصل می‌گردد.

ساعات کار شما به چه شکل است؟ در صورت تأخیر در برداشتن کودک از مهد باید هزینهٔ اضافی پرداخت شود؟ ۶:۴۵ الی ۱۷:۰۰ عصر - بله

برنامهٔ تعطیلات شما چگونه است و در چه روزهایی مهدکودک بسته است؟ همگام با تعطیلات وزارت کار

دربارهٔ زمان رفت و آمد به مهدکودک چقدر انعطاف‌پذیری وجود دارد؟ با اولیا محترم توافق می‌گردد

شهریهٔ مهدکودک چقدر است، نحوه و زمان پرداخت شهریه چگونه است و آیا تخفیفی برای خانواده ها دارید؟ شهریه بصورت ماهانه دریافت می‌گردد. (جهت اطلاع از شهریه تماس حاصل فرمایید)

آیا گزارش روزانه از فعالیت های کودکان دارید؟ ارتباط با والدین و اطلاع رسانی ها از چه طریقی انجام می شوند؟ بله، گروه مجازی، دفتر ارتباط اولیا مربی، سایت، اینستاگرام

آیا جلسات اولیا و مربیان دارید؟ بله

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید؟ تعامل در شان طرفین

من از برخورد کودکم نسبت به محیط مهدکودک بی اطلاع هستم، آیا شما برای چند روز مهمان قبول می کنید و آیا این در روند جذب کودک تاثیر دارد؟ بله، بله

آیا کودکان در کلاس ها براساس سن دسته بندی می شوند و کلاس ها چند نفره اند، برای هر کلاس چند مربی در نظر گرفته می شود؟ بله، کلاس های ۱۰ نفره با یک مربی، یک کمک مربی و تعدادی مربی شناور در روز

آیا کارکنان مهدکودک دوره های آموزش شرایط اضطراری و اورژانسی را گذرانده اند و فعالیت های مربوط به کمک های اولیه را کاملا بلدند؟ بله

آیا برای وضعیت های اضطرار در مهدکودک دستورالعملی وجود دارد؟ بله، طبق ضوابط اداره کل

فعالیت‌ها و مهارت‌های اجتماعی در مهدکودک

آیا اسباب بازی ها، لگو و وسایل بازی متناسب با سن کودکان در نظر گرفته می شود؟ بله

اسباب بازی ها چند مدت یکبار شست و شو می شوند؟ بله بصورت مداوم

آیا فضاهای بازی از ایمنی استاندارد برخوردار هستند؟ بله

آیا تجهیزات مهدکودک، متناسب با فعالیت های فیزیکی و ذهنی کودکان تدارک دیده شده اند؟ بله

آیا فضای باز محصور و ایمنی برای بازی در مهدکودک وجود دارد که مهارت‌های حرکتی عمده مثل بالا رفتن، ‌دویدن، راندن اسباب بازی های حرکتی را تشویق کند؟ بله

آیا فعالیتی منوط به کتاب خواندن برای کودکان دارید؟ بله

فعالیت های معمول روزانه کودکان در مهدکودک چه هستند؟ کلاس های آموزشی، ورزشی، هنری و مراسم ها(بصورت مفصل در توضیحات، ذکر گردیده است)

آیا برنامه ای برای پیاده روی و گردش کودکان دارید؟ بله

چگونه کودکان ناآرام را آرام می کنید؟ روانشناس متمرکز در مهد کودک ما، کودکان نا آرام را آنالیز و پس از بررسی، دلبندان را راهنمایی می‌کنند.

آیا واکسینه شدن شرط لازم یا کافی برای حضور کودکان در مهدکودک هست؟ بله

سیاست مهدکودک درباره بیماری و شیوع آن به چه صورتی هستند؟ همزمان با تحویل کودکان، مسئول تحویل مهد ما سلامت نسبی کودک را بررسی می‌کند و چنانچه کودکی بیمار باشد، او را تا بهبودی کامل پذیرش نمی‌کنیم.

اگر کودک در طول روز به دارو نیاز داشته باشند چه مراقبت هایی از آن ها انجام می شود؟ با احترام به هیچ عنوان دارو تحویل نمی‌گردد. چنانچه کودکی نیاز به طول درمان داشته باشد، در منزل دارو را مصرف می‌کند.

آیا به کودکان موارد بهداشتی مثل دست شستن آموزش داده می شود؟ بله

حضور افراد مخصوصا غریبه در مهدکودک به چه صورتی هست؟ با هماهنگی نگهبان و مدیریت مجموعه

سیاست شما درباره تحویل کودکان در مهدکودک چگونه است؟ چه کسانی می توانند کودکان را از مهدکودک تحویل بگیرند. اولیا و شخص سوم معرفی شده در پرونده کودک در صورت اضطرار هر یک از اولیا پس از تماس و معرفی  شخص جدید، کارت شناسایی تحویل گیرنده را ارسال می‌کند و مسئولین تحویل پس از مشاهده کارت شناسایی و هویت فرد، کودک را تحویل می‌دهند.

آیا سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در مهدکودک در نظر گرفته شده است؟ بله

آیا سرویس بهداشتی متناسب با کودکان در نظر گرفته شده است؟ آیا مایع شستشو و دستمال در دستشویی وجود دارد؟ آیا در این مهدکودک دستشویی رفتن آموزش داده می شود و یا فردی مسئول دستشویی بردن کودکان است؟ بله

آیا نور مناسب و تهویه کافی در فضای مهدکودک وجود دارد؟  بله

آیا مهدکودک دارای وعده اصلی صبحانه و ناهار و همچنین میان وعده های مقوی دیگر هست؟ بله

آیا تدبیری برای کودکانی که غذا نمی خورند وجود دارد؟ بله، کودکان معمولا در رقابت با گروه هم سالان خود، بهتر غذا می‌خورند.

آیا کودکان در مهدکودک بیمه هستند؟ بله

آیا بر خواب و استراحت کودکان نظارت مناسب انجام می شود؟ بله

آیا برنامه خاصی برای کودکانی که به هر دلیل دچار مشکل هستند، وجود دارد؟ بله

آیا مهدکودک مشاور و روانشناس دارد؟ بله

آیا آموزشی برای والدین به منظور ایجاد ارتباط بهتر با کودکان وجود دارد؟ بله 

.
سلام، من بخاطر دوربین آنلاینش و اینکه میتونیم همیشه ببینم بچمو اینجا نوشتمش. الهی شکر خیلی راضی ام. هم از اخلاقشون هم از کلاس ها
مهری حسینی
.
مهدکودک نزدیک و خوبی هست. مدیریت هم باهاشون صحبت کردم خانم کاوه انسان شریف و با توانی هستند.
مامان احسان
.
مهدکودک تازه تاسیسی هست اما مدیریت ش قدیمی ه.
مارال انفاقی
.
من پنج شنبه گذشته رفتم این مهدکودک امکاناتش خوب هست به منزل ما نزدیک هست من با مدیریت ش خانم کاوه صحبت کردم سعی در جلب توجه نداشتند خوب و مسلط صحبت کردند حوصله کردند به پرسش ها پاسخ دادند اردیبهشت ماه من یا اینجا ثبت نام می کنم یا آسمان
محسن اخگری
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه