مهد کودک گلها با مدیریت خانم طباخ با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی کودک از سال ۸۵ تاسیس شده و در محیطی امن و علمی وزارت علوم و تحقیقات میباشد.  

در مهد گلها محیطی شاد برای نوگلانمان فراهم ساخته ایم که شامل اتاق بازی سرپوشیده و محوطه حیاط بزرگ و اتاق تماشای فیلم همراه با روانشناس کودک اماده خدمات رسانی به خانواده های عزیز میباشد. 

ساعات کار مهد کودک ۶:۳۰ لغایت ۱۹ میباشد. 

شهریه کودک چقدر است و نحوه زمان پرداخت شهریه چگونه است و آیا تخفیفی برای خانواده ها دارید ؟ شهریه دولتی طبق مصوبه بهزیستی و آموزش و پرورش میباشد البته تخفیف برای خانواده های محترم اداری و دو فرزند داریم

برنامه تعطیلات شما چگونه است و در چه روزهایی مهد کودک بسته است ؟ مهد کودک فقط در روزهای تعطیلات رسمی بسته است و به دلیل بارش برف تعطیل نمیباشد.

آیا گزارش روزانه از فعالیت کودکان دارید ؟ گزارش روزانه توسط شبکه های مجازی مثل واتساپ در آن فیلم وعکس گذاشته میشود و عملکرد بچه ها پایان هرماه برای منزل فرستاده میشود. 

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید ؟ بچه ها به موقع از مهد کودک تحویل گرفته شود شهریه ها به موقع پرداخت شود. کودک بیمار به مهد کودک آورده نشود. 

آیا اسباب بازی ها، لگو، وسایل بازی متناسب با سن کودکان در نظر گرفته میشود ؟ بله

آیا فضاهای بازی از ایمنی استاندارد برخوردار هستند ؟ چون مهد کودک ما با مجوز بهزیستی میباشد کلیه استاندارها را گرفته است. 

کودک بیمار همراه با دارو پذیرفته نمیشود. 

والدین با هماهنگی وارد میشوند. 

سیاست شما درباره تحویل کودکان در مهد کودک چگونه است ؟ چه کسانی میتوانند کودکان را از مهد کودک تحویل بگیرند؟ جز پدر و مادر هرکسی که بخواهد کودک را تحویل بگیرد و با اطلاع و کارت شناسی اولیا میباشد.

آیا سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در مهد کودک درنظر گرفته شده است؟ بله.

آیا سرویس بهداشتی متناسب با کودکان درنظر گرفته شده است؟ بله . 

آیا مایع شستشو و دستمال در دستشویی وجود دارد؟ بله دارد . 

آیا در این مهد کودک دستشویی رفتن آموزش داده میشود و یا فردی مسئول دستشویی بردن کودکان است ؟ بله فردی وجود دارد. 

آیا نور مناسب و تحویه کافی در فضای مهد کودک وجود دارد ؟ بله 

آیا کودکان در مهد کودک بیمه هستند ؟ بله بیمه مسئولیت و حوادث 

آیا بر خواب و استراحت کودکان نظارت مناسب انجام میشود ؟ بله 

آیا مهد کودک مشاور و روانشناس دارد ؟ بله 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه