فعالیت مهدکودک قرآنی آلا در سال ۱۳۹۶ با مدیریت خانم پریناز نظری در منطقه ۱۴ تهران آغاز شد. خانواده ها می توانند فرزندان دلبند خود را که در گروه سنی ۴ تا ۶ سال قرار دارند برای دریافت آموزشات مختلف و داشتن اوقاتی خوش در ساعات کاری ۸ صبح تا ۱۲ ظهر به این مرکز بسپارند.

حضور در مهد کودک و پیش دبستانی می تواند تصمیم بزرگی برای خانواده‌ها باشد اما انتخاب مراکز موفق می‌تواند فرصتی برای کشف توانمندی کودکان فراهم کند علاوه بر آن که مقدمات کسب مهارت های مختلف را نیز ممکن می‌کند.

بی شک مهدکودک به عنوان یک مسیر جدایی رسمی کودکان و حضور دلهره آور در محیطی غریبه یاد می شود بنابراین باید حساسیت ویژه‌ای داشت تا تبدیل به یک تجربه هیجان انگیز شود.

مزایایی مانند برنامه غنی آموزشی، رعایت بهداشت و امنیت، رعایت نظم و انضباط در کلاس و حضور مربیان دوره دیده این مرکز کمک کرده است تا کودکان مختلف بتوانند با آسودگی خیال بیاموزند و شاد و مسرور باشند.

این مجموعه موفق و منظم برای پیشبرد اهداف آموزشی خود از تکنولوژی های نوین برای رمزگشایی از استعداد کودکان استفاده می‌کنند. مربیان و پرسنل همواره در خدمات رسانی، علاقه و توانمندی کودکان را در نظر میگیرند، به همین جهت فضای خشکی برای یادگیری وجود ندارد علاوه بر آنکه از نظر ذهنی و جسمی، رشد و شکوفایی برای گروه های مختلف کودکان صورت می گیرد.

مدیریت قدرتمند این مجموعه، شرایطی مهیا کرده است تا درک روحیات مختلف کودکان ممکن شود علاوه بر آنکه بتوانند اوقاتی شاد و مفرح را نیز تجربه کنند. حفظ سلامت جسم و روح کودکان اهمیت بالایی دارد، نباید نسبت به نظافت سرویس های بهداشتی و مکانهای دیگر همچون آشپزخانه و فضای بازی نیز بی توجه بود.

امنیت و بهداشت نیز در عالی ترین سطح توسط مربیان و پرسنل این مجموعه، رصد میشود بی جهت نیست که انتظارات و نیاز خانواده ها را به خوبی برآورده می‌کند.

شیطنت و انرژی بالای کودکان با حضور در کلاس های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری این مرکز تخلیه می شود علاوه بر آن که مسیری را برای آموزش غیر مستقیم نیز به تصویر میکشد.

مربیان این مرکز در تلاش‌اند نخستین گام کودکان در انتقال از محیط خانه به زندگی اجتماعی به درستی صورت گیرد، همچنین اشتیاق برای بازی و آموزش نیز همواره حفظ شود. تجربه و دانش مربیان به حدی است که آگاهی بالایی نسبت به تیپ شخصیتی، علاقه مندی و توانمندی کودکان دارند.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه