مهد کودک و پیش دبستانی، تنها فضایی برای تخلیه انرژی و سرگرمی کودکان نیست بلکه فرصتی ارزشمند است تا کودکان، زندگی اجتماعی را تجربه کنند و مهارت‌های مختلفی را نیز بیاموزند.

مهد کودک دوزبانه غنچه های علوی، واقع در منطقه ۱۳ تهران از سال ۱۳۹۶ دایر و به عنوان یک مرکز موفق و منضبط فعالیت می‌کند. شما می توانید همراه با مدیریت قوی مجموعه، خانم فیروزه عربی، شاهد رشد و شکوفایی فکری و جسمی فرزندان دلبندتان باشید.

کارکنان خبره و مجرب در ساعت کاری ۷ صبح الی ۱۶ غروب، برنامه متنوعی را برای کودکان در نظر گرفته اند. در نگاه نخست می توان شاهد زیباسازی فضا و امکانات ایده آل، تعداد استاندارد پرسنل و کارکنان و کیفیت وسایل اتاق بازی نیز بود.

صلاحیت کادر آموزشی این مرکز نمونه کمک کرده است تا گروه های مختلف کودکان، بتوانند گامی عظیم برای رمزگشایی استعداد های درونی بردارند و توانمندی‌های ذاتی را شکوفا کنند. مربیان مجرب، کلاسهای فوق برنامه متنوعی را در نظر گرفته اند که می‌تواند آسودگی خیال خانواده ها را نیز به همراه داشته باشد.

مدیریت برای ارتباط بهتر کودکان با امکانات و تجهیزات مختلف، اسباب بازی های ایمن و تمیزی را نیز در محوطه قرار داده اند که علاوه بر تخلیه شیطنت ذاتی به آموزش غیر مستقیم نیز کمک می کند.

ساعت کاری معقول، حضور مربیان دوره دیده و هزینه مناسب از دلایل محبوبیت این مرکز نمونه عنوان می‌شود. در فعالیتهای فوق برنامه، حساسیت ویژه‌ای از سمت پرسنل پیگیری می شود، ایمنی و امنیت تجهیزات مدرن نیز می تواند احتمال آسیب دیدگی را به صفر برساند.

بهترین مهدکودک ها برای بازدهی آموزشی همواره تعداد استاندارد دانش آموز را نسبت به معلمان در نظر می‌گیرند تا کودکان بتوانند اطلاعات را به درستی دریافت کنند علاوه بر آن که سهل انگاری نیز صورت نگیرد.

مدیریت این مرکز آموزشی نیز برای ارزیابی کیفیت تدریس برنامه آموزشی، روشهای نوین یادگیری را در نظر می‌گیرد. کودکان از نظر جسمی و روحی به شدت آسیب پذیر هستند بنابراین ایمنی می تواند به عنوان یک عامل تعیین کننده در انتخاب مهد کودک عنوان شود.

این مرکز آموزشی نیز توانسته فضای تمیز و دلپذیر را جهت شکل گیری مهارت ها، رفتارها و انگیزه های شخصی و اجتماعی ممکن کند.

زمانی که به دنبال بهترین مهد کودک برای گرفتن آموزش ها و مهارت های زندگی برای کودک دلبند خود در اطراف محل زندگیتان هستید، حتما از نظرات و تجربیات دوستان و همسایگان خود نیز بهره ببرید. مسلما آنها یک قدم از شما جلوتر هستند و با محیط و مربیان مهد کودک آشنایی بیشتری دارند.

توصیه ها و نظرات آنها می تواند چراغ راه شما برای انتخاب گزینه های بهتر از بین تعداد زیاد مهد کودک ها در سطح شهر باشد. 

مطمئنا با گذراندن دوران خردسالی تا حد زیادی با روحیات فرزند خود آشنایی پیدا کرده اید. یا شاید هم توانسته باشید برخی استعدادهای ذاتی او را نیز کشف کرده باشید. حتما با مربیان موسسه درباره علایق و استعدادهای فرزند خود صحبت کنید.

با کودک خود قبل از ثبت نام وی در مهد کودک صحبت کنید. نظر او را نیز درباره محیطی که قرار است ساعات زیادی را در آنجا با دوستان هم سن و سال خود سپری کند جویا شوید. 

قبل از ثبت نام با حضور در محیط مهد کودک با شیوه آموزشی و نوع آموزش هایی که به کودکان ارائه می دهند از نزدیک آشنا شوید.

نحوه برخورد مربیان با کودکان بسیار حائز اهمیت است. شیوه کنترل کودکانی که بی وقفه در حال بازیگوشی و تکاپو هستند توسط مربی بسیار مهم است.

میزان تحصیلات مربیان نکته بسیار مهمی است حتما این نکته را بررسی کنید. دقت کنید مربی در هنگام بروز مشکل در کلاس با کودکان چگونه رفتار میکند.

ساعات برقراری کلاس ها نباید طولانی و پشت سر هم باشد این کار راندمان کلاس را پایین خواهد آورد. کودک مابین کلاس ها می بایست زمانی را به بازی و تفریح با دوستان خود بگذراند تا برای آموزش های بعدی آماده شود.

برخورداری کلاس های آموزشی از وسایل کمک آموزشی بسیار حائز اهمیت است. کودک در کنار بازی و با حضور در محیطی شاد یادگیری بیشتری خواهد داشت. دقت کنید مربیان به این مورد مهم توجه داشته باشند.

در حضور اولیه خود و بازدید از مهد کودک با مربی صحبتی داشته باشید تا با نوع برخورد وی بیشتر آشنا شوید.

مهدکودک های دوزبانه میتوانند در کنار آموزش های اولیه با یاد دادن زبان دوم یادگیری او را دو چندان کرده و آینده درخشان تری برای او رقم بزنند. توجه به تمام نکات ذکر شده میتواند شما را در مسیر انتخاب بهترین مهد کودک یاری رسان باشد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه