حضور در مهد کودک و پیش دبستانی، فرصتی است تا کودکان علاوه بر یادگیری مهارت های مختلف از نظر عاطفی و استقلال فکری نیز توانمندی های مختلفی کسب کنند. انتخاب مراکز آموزشی، میتواند مسیر شغلی و آینده اجتماعی را روشن سازد. والدین همواره به دنبال مراکزی هستند که بتوانند انتظار آموزش های همه جانبه را داشته باشند علاوه بر آن که فرزندشان برای ورود به جامعه نیز آماده شود.

مهد کودک سهیل از مراکز آموزشی و فرهنگی نمونه منطقه ۱۴ تهران است که از سال ۱۳۷۰ تا به کنون در شکوفایی و رشد توانمندی های هوشی، شناختی و رفتاری کودکان عملکرد موفقیت‌آمیزی را بر جای گذاشته است.

مدیریت قوی خانم آتنا وکیلی  و حضور مربیان متعهد و کاردان، آسودگی خیال خانواده‌ها را به همراه داشته است. ساعت کاری مجموعه از ۶ صبح تا ۱۸ غروب است تا کودکان، آموزشی طبق استانداردهای جهانی دریافت کنند. بازه گروه سنی نیز دو تا شش سال عنوان شده است.

معیارهای انتخاب مراکز آموزشی ایده آل برای خانواده های مختلف متفاوت هستند. به طور کلی باید بازه سنی ۳ تا ۶ سال را به عنوان یک دوران طلایی برای هر انسان، توصیف کرد که می‌تواند بر آینده شغلی و اجتماعی نیز تاثیر گذار باشد.

مهد کودک باید از نظر محیط تمیز و استاندارد باشد تا علاوه بر حضور در کلاس های مختلف برای رمزگشایی از استعدادهای درونی، فرصت سرگرمی و شادی نیز فراهم باشد.

کارکنان آموزشی مهد کودک سهیل در تلاشند، کودکان با سازگاری در محیط مهدکودک و کشف روابط جدید پیشرفت شایانی نیز داشته باشند.

این مرکز آموزشی نمونه، کادر مجربی دارد که آگاهی بالایی نسبت به فرایند شکل گیری مهارت ها، رفتارها و انگیزه ها در روابط اجتماعی دارند علاوه بر آنکه امکانات و تجهیزات مدرن فراهم شده است تا هیچگونه سهل انگاری در زمینه رشد توانمندی های کودکان صورت نگیرد.

پرسنل این مجموعه واقف اند که حضور در مهد کودک به عنوان یک چالش برای کودکان و دغدغه جدی برای والدین مطرح است.

مدیریت مهدکودک سهیل برای پذیرش بهتر نه تنها تجهیزات و امکانات مدرن را برای آموزش اصولی در نظر گرفته اند بلکه چیدمان محیط نیز متناسب با روحیه کودکان است تا سریعتر احساس آرامش پیدا کنند.

 

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه