کودکان همیشه به مراقبت و توجه خانواده‌ خود نیاز دارند. حضور در محیط آموزشی، فرصتی برای پرورش توانمندی های مختلف فراهم می کند اما باید در انتخاب مراکز دقت نظر داشت.

آموزش راحت و بدون جنجال چندان ساده نیست علاوه بر آنکه باید کودکان در کلاسهای فوق برنامه متنوعی حضور یابند تا علاوه بر یادگیری، فرصتی برای تخلیه انرژی نیز وجود داشته باشد.

مهد کودک قرآنی هدهد با داشتن کادری مجرب از دانش آموختگان متخصص در سال ۱۳۸۸ در منطقه ۱۴ شهر تهران دایر شده است. این مرکز آموزشی تمیز و دلپذیر با مدیریت جناب قدیری، فعالیت می‌کند تا پذیرا فرزندان دلبندتان از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ غروب برای آموزش و حضور در محیطی شاد باشد.

کودکان از گروه سنی ۳ تا ۶ سال تحت تعلیم ۱۲ مربی قرار میگیرند. تجهیزات و وسایل ایمن و مدرن نیز در فضایی یک طبقه که ۱۹۰ متر بوده، قرار گرفته اند. همچنین می توان شاهد ۴ کلاس ۲۰ متری نیز در این فضا بود.

تمامی والدین در انتخاب مراکز آموزشی، حساسیت ویژه‌ای دارند اما نباید تنها حضور در کلاسهای فوق برنامه را معیار قرار دهند. این مرکز آموزشی نمونه نیز برای ارتباط بهتر مربیان با کودکان، روشهای تدریس را مبتنی با روحیه کودکان قرار داده اند که نشان از حرفه‌ای بودن و احساس مسئولیت فراوان دارد.

مربیان در برنامه آموزشی خود، فرصتی ویژه جهت رمزگشایی از موهبت های درونی صورت می دهند تا کودکان آزادانه، بازی کنند و علاقمندی خود را کشف کنند. حفظ سلامت جسم و روح به عنوان خط مشی این مجموعه کاردان است.

بهداشت محیط به ویژه فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی در سطح استاندارد رعایت می شود علاوه بر آن که حفظ سلامتی در زمان حضور در کلاس ها و بازی های گروهی نیز به خوبی پیگیری می شود.

مربیان افرادی متعهد و دلسوز هستند که محتوای آموزشی را مطابق با متدهای روز دنیا دنبال می کنند علاوه بر آنکه نسبت درست معلمان به دانش آموزان سبب شده که ارتباط بهتری صورت می گیرد و شاهد سهل انگاری های آموزشی نیز نبود.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه