۱- تاریخ تاسیس موسسه و مشخصات کلی مهدکودک آسمان

مهدکودک آسمان واقع در سعادت آباد میدان کتاب خیابان آسمان، آسمان ۶ غربی در سال ۹۸ در فضایی به متراژ ۳۵۰ متر که شامل حیاط مستقل و فضای باز که امکان فعالیت های ورزشی در محیط بیرونی را امکان پذیر می کند.

۳ طبقه ی مجزا،  طبقه ی اول سالن بازی مسقف با امکانات و وسایل بازی ایمن شده و دفتر مدیریت قرار دارد.

طبقه ی دوم ۴ کلاس آموزشی گروه سنی پیش دبستان و پیش یک – کلاس زبان انگلیسی و ۳ سرویس بهداشتی کودکان

طبقه ی سوم ۲ کلاس مجزا برای گروه سنی نوپا و نوباوه – یک کلاس آزاد برای انجام فعالیت های آمادگی جسمانی – سالن نهارخوری و آشپزخانه و ۲ سرویس بهداشتی و اتاق تعویض برای کودکان نوپا در نظر گرفته شده است.

۲- تدریس زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت روزانه با بکارگیری متد TPR (Total Physical Response) (مرتبط کردن زبان با حرکات باعث می شود که به صورت عمیقی در خاطر بماند)

  • آموزش کتاب های First Friends
  • فلش کارت
  • اشعار انگلیسی
  • داستان
  • آموزش تخصصی آواها برای ایجاد مهارت تشخیص حروف Phonics Program
  • انگلیسی روزمره از طریق بازی
  • آموزش ارزش های اجتماعی (Social Value)
  • توسعه مهارت های تفکر خلاق Critical Thinking

۳- نحوه ی ثبت نام و شیوه جذب

ثبت نام به صورت حضوری و با حضور والدین گرامی و کودک می باشد یک هفته دوره ارزیابی متقابل مهدکودک و خانواده می باشد.

(کودک طبق بررسی و استاندارد های مهدکودک با توجه به تعداد ظرفیت پذیرش و تایید روانشناس مهدکودک در این دوره پذیرش می شود)

با توجه به گفتگوی اولیه مدیریت و ارزیابی روانشناس از کودک متفاوت می باشد و هر کودک بر اساس تیپ شخصیتی – میزان وابستگی به مادر – گروه سنی که قرار می گیرد دوره زمانی متفاوتی را برای اعتماد و پذیرش محیط جدید دارد، هدف جذب و زمان ایجاد حس اعتماد و به دور از استرس کودک می باشد.

۴- زمان حضور کودکان (پذیرش قابل انعطاف است)

مهد از ساعت ۷:۳۰ باز بوده و پذیرش کودک صورت می گیرد زمان حضور مربیان ۸ صبح می باشد و برنامه صبحگاهی و صبحانه تا ساعت ۹ می باشد. شروع آموزش گروه پیش دبستانی از ۹ می باشد در مورد ساعت حضور کودک منعی ندارد. از زمان حضور کودک در کلاس در ادامه برنامه های آموزشی مشارکت می کند. از آنجاییکه تغذیه و صبحانه کودک برای مهدکودک حائز اهمیت است تا قبل از ساعت ۱۱ صبحانه سرو می شود و از زمان حضور در کلاس در ادامه برنامه های آموزشی مشارکت می کند.

۵- ارسال گزارش و فعالیت های روزانه

ارسال فیلم و گزارش برنامه های انجام شده در مهدکودک به صورت روزانه در کانال واتساپ ارسال می شود.(فیلم های ارسالی چکیده ای از آموزش و فعالیت های حرکتی – برنامه های فوق برنامه و ... می باشد)

۶- انتظار از والدین

با توجه به اینکه امروزه اکثر کودکان تک فرزند می باشند و والدین عزیز از دیدگاه خود به مسائل نگاه می کنند انتظاراتی که از اولیاء مطرح است همکاری با تیم مهدکودک می باشد تا بتوانیم به خوبی خدمات قابل شایسته ای را ارائه دهیم.

۷- دسته بندی کودکان در کلاس

همه کودکان بر اساس گروه سنی خود و با توجه به متراژ کلاس ها و طبق تعداد استاندارد مجاز در کلاس ها حضور دارند.

۸- تعداد مربیان و کمک های مربی

مربی آموزش ثابت در هر کلاس حضور دارد، کمک مربیان با توجه به تعداد کودکان در گروه پیش دبستان و پیش ۱ حضور دارند برای همیاری مربی و همراهی کودکان در صورت استفاده از سرویس بهداشتی، گروه نوپا و نوباوه مربی ثابت و همیار برای نگهداری و تعویض می باشد.

۹- برنامه غذایی و چگونگی تهیه

صبحانه و نهار گرم به صورت روزانه توسط آشپز در مهدکودک طبخ می گردد برنامه غذایی هفتگی در پایان هر هفته در کانال مهدکودک اطلاع رسانی می شود امکان تست روزانه غذا توسط اولیا وجود دارد، عکس ناهار روزانه در کانال ارسال می شود.

۱۰- برنامه و متد های آموزشی

برنامه آموزش بر اساس متد های روز روانشناسی توسط مدیر آموزش بر اساس گروه سنی و توانایی های رشدی کودکان و طبق ارزیابی نقاط ضعف و قوت کلیت کودکان به صورت هفتگی ارائه می شود و در پایان دوره آموزشی کودکان مورد ارزیابی آموزشی قرار می گیرند.

۱۱- کلاس های آموزشی و فوق برنامه های مهد

آموزش فارسی و انگلیسی به صورت روزانه انجام می شود، کلاس فوق برنامه آمادگی جسمانی تخصصی کودکان ۲ روز در هفته به صورت فعالیت های حرکتی و جسمانی اجرا می شود، آموزش موسیقی تخصصی در صورت تمایل و استعدادیابی کودک برگزار می شود، حضور هفتگی عمو موسیقی اجرایی موزیک های واحد کار و برگزاری جشن های پایان هفته و جشنواره ها

۱۲- اهداف تاسیس مهدکودک

ایجاد راهی نوین آموزش اصولی کودکان همراهی اولیا در شناخت دوران رشدی فرزندان و پیش بر سبک های فرزند پروری طبق استاندارد های روانشناسی روز می باشد.

۱۳- ویژگی انتخاب و گزینش پرسنل

گزینش پرسنل بر اساس سوابق کاری همراه با استعلام حسن انجام کار تحصیلات مرتبط با آموزش و پایبندی به چهارچوب های اخلاقی و رفتاری و اصول مدنظر مهدکودک آسمان می باشد.

۱۴- آموزش مربیان

جلسات هفتگی ماهانه با مربیان در خصوص نحوه عملکرد و ارزیابی آموزشی برگزار می گردد.

سخن آخر

ما برآنیم تا در کنار هم راهی روشن و مسیری هموار را برای کودکان بسازیم.

.
مهد خوب و تمیزی هست من برای تمیزی خیلی سخت گیر هستم کلی جاهارو دیدم و اینجارو پسند کردم وسایل نو و محیط تمیزی داره رفتار پرسنل با بچه ها خوب بودتوی ۲ ساعتی که در مهد بودم و پرسنل رو زیر نظر گرفتم برای آموزش مهد کمکی نمیتونم بکنم چون دختر من ۲ سال هست و آموزش خاصی نداره بیشتر محیط بازی و پرسنل بود که خوبه از نظر قیمتی هم واقعا مناسب تر بود نسبت به جاهای دیگه
محمدرضا
.
مهد خیلی خوبیه با کادر مسلط و حرفه ای . فضای مهد خیلی تمیز هست و وسایل بازی جذابی داره . واسه من خیلی کیفیت غذا مهمه و خدارو شکر غذاش کیفیت لازم رو داره . برخورد کادر و مربی ها هم خیلی خوبه و ارتباط خوبی با بچه ها دارن. در کل پیشنهاد میکنم این مهد کودک رو.
مهسا
.
مهد بسیار تمیزی هست ،کادر مجرب و پرسنل مهربانی داره، من ابتدا پیج اینستاگرام رو دنبال کردم و بعد حضوری مهد رو دیدم ،خودم غذا رو تست کردم ،اگه بخوام تو یه جمله بگم به عنوان یک مادر بسیار از انتخابم راضیم
ناشناس
.
سلام ممنونم از کادر مدیریت و پرسنل آگاه به روحیات کودک و حضور روانشناس محترم که با راهنمایی و ارزیابی کودکم دوره جذب بسیار خوبی رو سپری کردیم . برای من آرامش و شاد بودن فرزندم همراه با آموزش صحیح بسیار مهم بود که واقعا طبق اصول استاندارد پیش میرود .
مریم
.
مهد بسیار تمیز با کادر مجرب و صبور و مهربان خیلی با من همکاری کردن تا بچه م جدب بشه نزدیک یک ماه طول کشید و خداروشکر الان بسیار راضی هستم از مدیریت با تجربه پسر من مهد کودک رو از خونه بیشتر دوست داره و خیلی علاقه من شده و وابستگی و اضطراب از بین رفته خدا حفظتون کنه که اینقدر در مقابل کارتون مسول هستین
سامان
.
سلام من الان نزدیک دو سال هست که دخترم به این مهد میره از اول خیلی سخت جذب شد ولی با کمک پرسنل دلسوز واقعا مادرانه زحمت کشیدن ‌از آموزش و مدیر آموزشی و مدیریت بسیار سپاسگزارم دخترم خیلی این مهد رو دوست داره .مربی تخصصی زبان انگلیسی دارن که دخترم خیلی به زبان علاقه مند شده . آشپز خیلی خوبی دارن که بچه‌ها هر غذایی دوست دارن میگن و تو برنامه هفتگی تغییر میدن .
ترنم
.
عرض ادب و احترام ضمن تقدیر و تشکر از کادر مجرب ، مربیان دلسوز مهدکودک آسمان و مدیریت بسیار عالی سرکارخانم رضایی و روانشناس گرامی سرکار خانم نعمت زاده به عنوان یک والد کلامی جز سپاس گذاری ندارم . آرز.مندم همیشه سلامت و پایدار باشید .
پور سعید
.
ماه پیش برای بازدید رفتم و خیلی راحت بدون هماهنگی قبلی اجازه بازدید دادن بسیار تمیز بود حتی با اشپز و مربی ها تونستم صحبت کنم الان یک ماه پسرم مهد آسمان میره بسیار راضی هستم ممنون از مدیریت و مربیان دلسوز و مهربون ♥️♥️♥️
یاسین
.
من مدت چهار سال است پسرم دراین مهد آموزش دیده و امسال رفته کلاس اول ابتدایی آمادگی کامل دروس اول را دارد و انگلیسی راهم خیلی خوب یادگرفته ازکلیه مدیران و مربیان این مهد سپاسگزارم ممنون از زحماتتون
نازنین
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه