موسسه فرزندان برتر میهن ما ،بزرگترین و مجهز ترین مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت در شرق تهران با مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با مدیریت الهام الوند آذری آغاز نموده است.

در این موسسه هدف تنها نگهداری کودک شما نیست بلکه استعدادیابی ، پرورش خلاقیت و آموزش مهارت های زندگی در کنار ایجاد فضای شاد و جذاب برای کودکان مورد نظر ماست 

این موسسه در ساختمان ویلایی شامل سه طبقه مجموعاٌ به مساحت ۶۰۰متر دارای باشگاه ورزشی تخصصی کودک،سالن بازی،کلاس های استاندارد و نورگیر،استخر شن،کافی شاپ ویژه اولیاء گرامی و ...جهت حضور کودکان عزیزمان مهیا شده است.

ساختار آموزشی ما براساس هوش های ۸ گانه گاردنر برنامه ریزی شده و در نظر داریم با یافتن استعداد و پرورش آن کودکان خلاق ،شاد با اعتماد به نفس بالا جهت حضور در مدارج بالاتر آماده نماییم پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از کلاس ها و نحوه ثبت نام با ما تماس بگیرید.

 

الهام آذری
مدیر موسسه پرورش فرزندان برتر میهن ما

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم فایل صوتی زیر را گوش کنید.

در عین حال پیشنهاد می کنیم به صفحه آپارات این مهدکودک مراجعه کرده و ویدئوهای آموزش این موسسه را مشاهده نمائید. [آدرس صفحه آپارات]

مصاحبه با مدیر مهدکودک / مجموعه

تاریخ تاسیس موسسه چه سالی هست و چند نفر ظرفیت دارد؟

موسسه فرزندان برتر  میهن ما از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر با گنجایش ۱۲۰ نفر پذیرای کودکان دلبندمان میباشد

آیا امکان ثبت نام کودک من وجود دارد؟ اگر جا ندارید، می‌توانم وارد لیست انتظار شوم؟ در لیست انتظار چه مدت باید منتظر بمانم؟

ثبت نام برای گروه سنی ۲تا۶سال برای تمامی کودکان انجام می گیرد . در صورت تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام انجام می شود و تقریبا در کمتر از دو ماه امکان حضور فرزندمان در موسسه میسر خواهد شد.

ساعات کار شما به چه شکل است؟ در صورت تأخیر در برداشتن کودک از موسسه باید هزینه اضافی پرداخت شود؟

موسسه از ساعت ۷:۰۰ صبح لغایت ۱۷:۰۰ آماده خدمت رسانی به کودکان  دلبندمان  می‌باشد .پذیرش بیشتر از ساعت ذکر شده با هماهنگی امکان پذیر است.

برنامه تعطیلات شما چگونه است و در چه روزهایی موسسه بسته است؟

موسسه در تعطیلی رسمی و ثبت شده در تقویم تعطیل می باشد.ولی در خصوص تعطیلی های روزهایی مانند بارش برف و باران و .. با توجه به مشکلات مادران شاغل جداگانه تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

درباره زمان رفت و آمد به موسسه چقدر انعطاف‌پذیری وجود دارد؟

معمولا با توجه به حضور مربیان تخصصی از ساعت ۹:۰۰  صبح، به همه والدین پیشنهاد می‌شود تا برنامه‌ریزی به صورتی باشد که فرزندانم قبل از ساعت ۹:۰۰ در موسسه حضور پیدا کنند. همچنین با توجه به برنامه کلاسی مدون پیشنهاد می شود تا پایان ساعات بعدازظهر  از  برنامه‌های موسسه استفاده لازم را ببرند. ( لازم به ذکر است مربی‌های ثابت مجموعه از ساعت ۷ صبح در مجموعه حضور دارند)

شهریه موسسه چقدر است، نحوه و زمان پرداخت شهریه چگونه است و آیا تخفیفی برای خانواده ها دارید؟

شهریه با توجه به انتخاب تعداد روزها و کلاس های تخصصی بین ۹۰۰۰۰۰ تومان الی ۱۹۰۰۰۰۰ متغیر می باشد.

آیا گزارش روزانه از فعالیت های کودکان دارید؟ ارتباط با والدین و اطلاع رسانی ها از چه طریقی انجام می شوند؟

گزارشات فعالیت کودکان از طریق گروههای تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود . همچنین در صورت نیاز اولیاء گرامی می توانند با روابط عمومی موسسه و واحد آموزش در تماس باشند.

آیا جلسات اولیا و مربیان دارید؟

با توجه به تقویم آموزشی مدون که هر ماه به اولیا گرامی  اطلاع رسانی می شود.برنامه جلسات آموزشی اولیاء –فعالیت های کودکان –اردو ها و فعالیت فوق برنامه در آن مورد نظر قرار گرفته است.

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید؟

انتظار ما از اولیای گرامی قبل از ثبت نام در موسسه ماءتحقیق کامل و جامع در خصوص موسسات آموزشی کودکان و مهد کودک های مورد نظرشان انجام دهند و در ادامه در صورت انتخاب مجموعه فرزندان برتر میهن ما همکاریء اعتماد به کادر آموزشی و اجرایی موسسه جهت رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظر را خواستاریم.

من از برخورد کودکم نسبت به محیط مهدکودک بی اطلاع هستم، آیا شما برای چند روز مهمان قبول می کنید و آیا این در روند جذب کودک تاثیر دارد؟

بله ما از  بدو ورود کودک در کنار شما هستیم و مربی جذب ما با کودکانتان ارتباط لازم را برقرار می کند تا زمانی که کودک کاملا جذب شود مادر می تواند در کنار کودک حضور داشته باشد در ضمن کودک می تواند ۱ روز مهمان موسسه باشد.

آیا کودکان در کلاس ها براساس سن دسته بندی می شوند و کلاس ها چند نفره اند، برای هر کلاس چند مربی در نظر گرفته می شود؟

کودکان در کلاس عمومی موسسه براساس گروه سنی تقسیم بنـدی می شـوند اما در کـلاس هـای تخصـصی مانـنـد موسیـقـی،زبان انگلیسی و ... براساس سطح آموزشی در گروه های مختلف از این کلاس ها بهره مند می گردند.

هدف ما تنها نگهداری کودکان نیست بلکه ما در جهت رشد و پرورش خلاقیت کودکان و همچنین آموزش مهارت های زندگی

.
سلام من ۲سال هست دوتا فرزندامو توي اين موسسه گذاشتم از پاسداران بچه هامو بخاطر اين موسسه ميارم اينجا چون فوق العاده هستن تمام پرسنل و مديرهاشون واقعا مهربون و تحصيلكرده هستن من خيلي واضي هستم واقعا هميشه خداروشاكرم كه با اين موسسه اشنا شدم و واقعا از خانم آذری و آقای هادی زاده تشکر میکنم که تلاش می کنن بهترین امکانات و مربی ها را بجه ها داشته باشند
فرزانه محبی
.
سلام من ۲سال هست دوتا فرزندامو توي اين موسسه گذاشتم از پاسداران بچه هامو بخاطر اين موسسه ميارم اينجا چون فوق العاده هستن تمام پرسنل و مديرهاشون واقعا مهربون و تحصيلكرده هستن من خيلي واضي هستم واقعا هميشه خداروشاكرم كه با اين موسسه اشنا شدم و واقعا از خانم آذری و آقای هادی زاده تشکر میکنم که تلاش می کنن بهترین امکانات و مربی ها را بجه ها داشته باشند
فرزانه محبی
.
سلام به همه عزیزان نگرانی های زیادی برای انتخاب پیش دبستانی پسرم داشتم مهدکودک خوب در شرق زیاده و تمام مهدها وبیش دبستانی اطراف گشتم مهدکودک های مختلف رفتم در آخر فرزندمو به موسسه فرزندان برتر بردم و پس از مدت کوتاهی فرزندم هم از نظر اخلاقی و هم آموزشی پیشرفت های زیادی داشته
مریم احمدی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه