شما با ثبت نام کودک در ابتدای ورود او به سن ۳ سالگی در بهترین مهد کودک در شهر، محله و یا منطقه خود آینده درخشانی برای او فراهم خواهید کرد. ذهن کودکان در این سن بهترین پذیرش و یادگیری را دارد. بنابراین تمامی آموزه ها در این سن در یاد و خاطر او نهادینه خواهند شد. شما والدین عزیز با کمی تحقیق و مطالعه درباره چگونگی یافتن مهد کودک خوب و باکیفیت می توانید با فراهم کردن محیطی سرشار از آموزش موفقیت های روزافزون را برای او مهیا کنید. 

بسیار مهم است که مهد کودک ها با برنامه اصولی و مطابق با استانداردهای جهانی در حوزه روانشناسی کودک اداره شوند و تمام سعی و تلاش مدیران و مربیان آنها در پرورش استعدادهای ذاتی کودکان خلاصه شود.

کشف استعداد ذاتی کودکان و برنامه ریزی اصولی برای پرورش استعدادها در حیطه تخصص مربیان آموزش دیده مهد کودک ها می باشد. مربیان مهد کودک باید گذشته از تحصیلات مرتبط در زمینه روانشناسی کودک و گذراندن دوره های آموزشی به این شغل و کار کردن با کودکان نیز علاقه مند باشند.

مهد کودک غنچه پاسداران یکی از بهترین مهد کودک های فعال در سطح شهر تهران است که زیر نظر کلینیک مشاوره و روانشناسی خانم دکتر تحقیقی کار می کنند و در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان عزیز هستند.

در این مجموعه آموزشی کارگاه تخصصی مادر و کودک نیز وجود دارد. 

پرداختن به هوش و خلاقیت، افزایش تمرکز و توجه، مهارت های ظریف حرکتی، اجتماعی و کلامی نیز در دستور کار مدیریت و دیگر پرسنل فعال در این مجموعه آموزشی است. 

در این واحد آموزشی آموزش زبان انگلیسی با رویکرد edutainment تدریس می گردد.

  • Phonks
  • Math
  • Science
  • Daily activities
  • Games
  • Crafts
  • And songs

توجه به تمام نکات امنیتی، نظافتی، بهداشت، امکانات و تجهیزات، مدیریت مناسب، برنامه آموزشی استاندارد، ساعات کاری مناسب، سرویس رفت و برگشت و ... را در مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک فراموش نکنید. مطمئنا از بین تعداد بیشمار مهد کودک های فعال در سطح شهر و محله، شما بهترین را برای گرفتن آموزش های اولیه فرزند خود خواهید یافت.

والدین گرامی

برای یافتن نتیجه ی دلخواه درباره ی مهدکودک های پاسداران چند قدم زیر را بردارید:

  1. لیست کامل مهدکودک های پاسداران را از صفحه ی "بهترین مهدکودک های پاسداران" مطالعه نمایید.
  2. به امکانات هر مهدکودک و نظرات والدین درمورد هر مهدکودک دقت کنید.
  3. به آدرس وب سایت یا اینستاگرام مهدکودک مربوطه، درج شده در سمت راست همین صفحه (درصورت موجود بودن) مراجعه نمایید.
  4. با مهدکودک های منتخب تماس گرفته و یا حضورا به مهدکودک مراجعه کنید.
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه