مهد کودک صورتی در سال های اخیر در منطقه چهار تهران حوالی تهرانپارس تاسیس شده است که از ساعت ۰۶:۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰ غروب پذیرای کودکان گروه سنی ۲ تا ۶ سال است.

برای مهد کودک و پیش دبستانی صورتی در اینترنت محتوایی وجود ندارد. از همین رو با شما همراه هستیم تا معیارهای انتخاب بهترین مهد کودک را با شما والدین عزیز بررسی کنیم.

برای انتخاب بهترین مهد کودک در محله و منطقه خود می بایست معیارهایی را در وهله اول مد نظر داشته باشید تا بتوانید مکان مناسبی را برای فراگیری آموزش های اولیه بیابید.

بهتر است تمام مهد کودک های اطراف خود را به دقت بررسی کنید و امکانات و تجهیزات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

حتما با دیگران( همسایگان و دوستان) در رابطه با بهترین مهد کودک منطقه صحبت کنید. درست است که نظرات و اولویت های افراد با یکدیگر متفاوت است. ولی از مجموع نظرات والدین دیگر می توانید به یک نتیجه کلی برسید.

والدین دیگر قبل از شما با چگونگی آموزش های ارائه شده در مهد کودک های محله روبرو بوده اند. پس می توانند از نحوه ارائه خدمات آموزشی از سوی مهد کودک ها اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

از مزایای بازدید حضوری از مهد کودک ها غافل نشوید. در این بازدید ها اطلاعات مهمی از مهد کودک ها کسب خواهید کرد. کیفیت آموزشی آنها برای شما آشکار خواهد شد.

از تمام قسمت های مهد کودک با دقت دیدن کنید. حتی دستشویی ها را نیز ببینید. میزان تمیزی و نظم محیط را بررسی کنید. وجود نظم و نظافت محیط می تواند ارتباط مستقیم با سلامت کودک شما داشته باشد.

نحوه چیدمان تمام قسمت های مهد کودک نیز بسیار حائز اهمیت است. سلامت وسایل بازی، کمک آموزشی و حتی میز و صندلی ها نیز ضامن سلامت کودک شما خواهد بود.

میز و صندلی شکسته خطر سقوط کودک از روی آنها را تشدید میکند. چیدمان نا ایمن میتواند سبب زمین خوردن کودکان در محیط کلاس ها شود.

نا سالم بودن وسایل بازی و سرگرمی نیز می تواند باعث آسیب دیدگی کودکان شوند.( سرسره های شکسته، اسباب بازی های شکسته و خراب و ...)

حتما در بازدید های حضوری خود از مهد کودک های اطراف کودک خود را نیز همراه ببرید. بسیار مهم است که کودک شما قبل از ورود به مهد کودک برای فراگیری آموزش ها با محیط آشنا شود و با افراد حاضر در آن محیط ارتباط خوبی برقرار کند. می بایست قبل از ثبت نام حتما نظر کودک را نیز درباره مهد کودک جویا شوید.

کودکان بسیار ریز بین و نکته سنج هستند. بنابراین کوچکترین رفتارها را متوجه می شوند. پس به نظر آنها توجه کنید و حرف های او را درباره رفتار مربیان و پرسنل جدی بگیرید.

به رفتار مربیان و نحوه تعامل آنها با کودکان توجه کنید. دقت کنید در مقابل شما تمارض نکنند و رفتار واقعی داشته باشند.

دقت و نکته سنجی شما در زمان جستجو برای یافتن مهد کودک مناسب و با کیفیت، آینده درخشانی برای کودک دلبندتان به ارمغان خواهد آورد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه