مهدکودک و پیش دبستانی شکوفه باران

مهدکودک شکوفه باران تحت نظر سازمان بهزیستی استان تهران میباشد.

مشاوره ثبت نام همه روزه از ساعت ۹-۱۱ به صورت رایگان در مهدکودک انجام میشود.

برگزاری کلاس های زبان انگلیسی(فونیکس)، قرآن، لوح نویسی و …

آموزش مفاهیم علوم، ریاضی، نقاشی خلاق، موسیقی ارف، سفال، ژیمناستیک، کلاژ خلاق، سالن بازی مجزا

آموزش تخصصی نقاشی همراه با صبحانه و ناهار گرم از ۶:۳۰ صبح تا بعد از ظهر

برگزاری اردوهای علمی تفریحی، جشن های مناسبتی و مذهبی (جشن آب بازی، جشن رنگها و …)

سرویس رفت و برگشت

منبع اطلاعات

در ادامه مقاله ای درباره اهمیت حضور کودکان در مهدکودک ها برای شما آورده ایم.

عنوان: اهمیت حضور کودکان در مهدکودک: ارتقاء رشد شخصیتی و اجتماعی

حضور کودکان در محیط مهدکودک از اهمیت بسزایی برخوردار است. این تجربه می‌تواند تأثیرات عمیقی بر روی رشد شخصیتی و اجتماعی آن‌ها داشته باشد. در این مقاله، به اهمیت حضور کودکان در مهدکودک پرداخته می‌شود.

تقویت مهارت‌های اجتماعی: در مهدکودک، کودکان در تماس با همسالان خود، مهارت‌های اجتماعی مانند همکاری، احترام و اشتراک‌گذاری را تقویت می‌کنند.

توسعه استقلال و اعتماد به نفس: حضور در مهدکودک فرصتی است برای کودکان تا به صورت مستقل تصمیم‌گیری کنند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

تسهیل در فرآیند یادگیری: مهدکودک‌ها محیط‌های آموزشی است که با بازی، فعالیت‌های آموزشی و تحریک ذهنی، فرآیند یادگیری را برای کودکان تسهیل می‌کنند.

تقویت مهارت‌های حل مسئله: در مهدکودک، کودکان با مسائل مختلف روبه‌رو می‌شوند که این موقعیت‌ها مهارت‌های حل مسئله آن‌ها را تقویت می‌کند.

پیشگیری از اختلالات اجتماعی و رفتاری: حضور کودکان در مهدکودک می‌تواند از جلوگیری از اختلالات اجتماعی و رفتاری در آینده آن‌ها کمک کند.

حضور کودکان در مهدکودک ارزشمند و اثربخش است. این تجربه می‌تواند به توسعه مهارت‌های اجتماعی، اعتماد به نفس و استقلال کودکان کمک کند. همچنین، می‌تواند در پیشگیری از اختلالات اجتماعی و رفتاری موثر باشد.

.
این مهد تعطیل شده است لطفا به روز رسانی کنید تا مردم مطلع شوند
مقدمی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه