مهدکودک سفیر در تاریخ ۹۲/۵/۱۵ با مدیریت خانم ارزو حسنی با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی کودک در شهرک غرب با هدف پرورش کودکانمان مقدم بر آموزش آنهاست تاسیس شد و در تاریخ ۹۴/۱۰/۱ با همان مدیریت به آرزوهای نیک تغییر نام پیدا کرد.

در مهد آرزوهای نیک محیطی شاد برای نوگلانمان فراهم ساخته ایم که شامل بیش از ۵۰۰ متر فضای آموزشی با ۱۰ کلاس و ۲۰۰ متر فضای سبز، سالن انتظار مادران، سالن تلویزیون، سالن ورزشی، سالن غذاخوری و سالن بازی می باشد.

مهد کودک و پیش دبستانی آرزوهای نیک (سفیر سابق) دادمان با کادری مجرب و امکاناتی همچون

- حیاط بازی مجهز به کف پوش

- اتاق بازی سرپوشیده

- اتاق تماشای فیلم

- وعده های غذایی صبحانه میان وعده، ناهار گرم، عصرانه

- دوربین مداربسته با پوشش کامل

- سالن غذاخوری

- سالن برگزاری جشن

- اتاق بازی سرپوشیده

- دستشویی ایرانی وفرنگی

- اتاق نوزاد

- باغچه مخصوص

- سیستم تهویه هوا و تصفیه آب

- کتابخانه

- حضور روانشناس کودک

- عکاسی فصلی

- اتاق شن بازی

- اتاق رنگ بازی

- کارگاه های مختلف

آماده خدمت رسانی به خانواده های عزیز است.

اگر به دنبال ساختن آینده موفق و درخشانی برای کودک دلبند خود هستید، روانشناسان حوزه کودک توصیه می کنند پس از گذر از دوره نوزادی و ورود به سن سه سالگی کودک خود را به دستان پرتوان مربیان مهد کودک های با کیفیت بسپارید تا برای ورود به جامعه و موفقیت های آینده آماده گردد.

مربیان فعال در بهترین مهد کودک ها با توجه به تحصیلات و دوره هایی که زیر نظر متخصصین میگذرانند به بهترین روش ها آماده پرورش و تربیت کودکان خردسال شما در مسیر درست طرقی و پیشرفت هستند. کودکان می بایست برای ورود به جامعه و محیط تحصیلی، از قبل آماده شده و آموزش های لازم را توسط افراد با تجربه پشت سر بگذارند.

دوره خردسالی بهترین زمان برای کشف استعدادهای ذاتی کودکان و پرورش آنها در مسیر درست است. کودکان در این سنین گیرایی و پذیرش بسیار خوبی دارند و هرگونه که مایل باشید، می توانید آنها را پرورش دهید. مربیان توانای مهد کودک قادر هستند استعدادهای کودکان شما را کشف و در مسیر درست پرورش دهند.

در هنگام ثبت نام کودک خود در بهترین مهد کودک نزدیک محل زندگیتان دقت کنید برنامه استعدادیابی کودکان در موسسه مربوطه انجام گیرد.

از تحصیلات و آموزش های مربیان نیز اطمینان پیدا کنید. از نقش بزرگ مربیان مهد کودک انتخابی خود در آینده کودک غافل نشوید.

با بررسی تمام جزئیات در مرحله جستجو و تحقیق برای یافتن بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه زندگی توسط کودک دلبند خود شاهد رشد مهارت های اجتماعی، شخصیتی و رفتاری کودک در آینده خواهید بود.

خانواده های گرامی برای پیدا کردن مهدکودک موردنظر خود به چند نکته دقت کنید:

  1. همه ی مهدکودک های منطقه ی موردنظر را بررسی کرده و باهم مقایسه کنید.
  2. نظرات والدین در مورد هر مهدکودک را مطالعه بفرمایید.
  3. میتوانید به تاپیک هایی که پرسش و پاسخ های مادران درمورد مهدکودک های منطقه است مراجعه کنید. برای نمونه صفحه ی زیر پرسش و پاسخ مادران درمورد مهدکودک های شهرک غرب است: "مهدکودک خوب در شهرک غرب معرفی کنید لطفا. پسرم خیلی وابسته ست"

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه