مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه جهان کودک دارای ۲۷ سال سابقه فعالیت در زمینه پرورش و تربیت کودکان خردسال در مهد کودک است.

در مهد کودک دو زبانه جهان کودک زبان انگلیسی به شیوه Native مختص کودکان ۳ تا ۶ سال در طبقه ای مجزا تدریس می گردد.

این مجموعه دارای سرویس رفت و برگشت نیز می باشد. کودکان از رده سنی شیرخوار تا سنین دبستان در این مجموعه پذیرش می شوند.

در این موسسه غذای گرم نیز برای کودکان سرو می شود.

از جمله فعالیت هایی که در مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه جهان کودک انجام می شود می توان به فعالیت های زیر اشاره کرد.

  • کلاس های خلاقیت
  • کارگاه مادر و کودک
  • کلاس های مهارت زندگی برای کودکان و والدین آنها
  • برگزاری کلاس های آموزشی مثل: زبان، نقاشی، ژیمناستیک، موسیقی، سفال و شطرنج

اگر ساکن منطقه ای هستید که مهد کودک جهان کودک در آن واقع شده است به شما پیشنهاد می کنیم از این مهد کودک نیز بازدید کنید و تمام امکانات آنها را از نزدیک بررسی کنید.

برای مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه جهان کودک محتوایی وجود ندارد. ولی شما می توانید به این موسسه مراجعه و از نزدیک با مدیریت و مربیان آن گفتگو کنید. در هنگام بازدید حتما کودک خود را نیز با خود ببرید. بگذارید در محیط مهد کودک آزادانه گردش کند. با کودکان حاضر ارتباط بگیرد.

تجربه بازدید از مهد کودک یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود. دیدن محیط شاد و مفرح مهد کودک، شادی و بازی کودکان با یکدیگر در جذب کودک شما به محیط تاثیر مستقیم خواهد داشت.

درباره برنامه آموزش مهد کودک و نوع کلاس هایی که برگزار می کنند با مربیان صحبت کنید. درباره اخلاق و خلق و خوی فرزند خود با مربی صحبت کنید. دانستن نوع خلق و خوی کودک شما و علاقه مندی هایش به مربی در انتخاب نوع فعالیت هایی که برای او مناسب تر است بسیار کمک خواهد کرد.

درباره برنامه آموزشی موسسه با مدیریت و مربیان آنها صحبت کنید. غنی بودن آموزش ها نتیجه دلخواه از سپردن کودک دلبندتان به مهد کودک را در پی خواهد داشت.

بهتر است آموزش ها بازی محو باشند تا کودکان به فراگیری آنها اشتیاق بیشتری داشته باشند. آموزش صرف نیز بسیار خسته کننده خواهد بود. می بایست مابین کلاس ها زمان هایی برای استراحت و بازی کودکان در نظر گرفته باشند تا کودک در این زمان ریکاوری شده و برای فراگیری آموزشهای بعدی آماده شود.

دقت شما در مرحله انتخاب بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های فعال در منطقه موفقیت و پیشرفت کودک دلبندتان را در پی خواهد داشت. وقت بگذارید. به تمام نکات توجه ویژه داشته باشید تا در آینده شاهد پیشرفت کودک خود در زمینه های مختلف باشید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه