برگزاری جلسات مشاوره روانشناسی و مشاور تغذیه
برگزاری جشن تولد گروهی در پایان هر ماه

از آنجا که برای مهد کودک و پیش دبستانی دنیای سهیل محتوایی وجود ندارد. ما با شما در این مطلب همراه هستیم تا بتوانید در راه تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک به درستی عمل کنید.

یقینا حضور در مهد کودک اولین تجربه کودک شما برای فراگیری آموزش های اولیه زندگی خواهد بود. بنابراین می بایست این حضور به یادماندنی ترین باشد.کودکان با حضور در محیط آموزشی مهد کودک ها می آموزند که چگونه با محیط اطراف و دنیای اجتماعی سازگاری داشته باشند و خود را با شرایط آن تطبیق دهند.

یادگیری آموزش های اولیه در مهد کودک برای ورود کودک به دبستان نیز بسیار مهم خواهد بود.گذراندن دوره های آموزشی در مهد کودک به او کمک خواهد کرد که در ابتدای ورود به محیط دبستان بهتر از سایرین عمل کرده و با محیط و همچنین آموزش ها در کلاس های درس سازگار باشد.

یقینا برآورده شدن تمام انتظارات شما از سوی هر مهد کودکی بسیار سخت و دشوار خواهد بود. دقت کنید و اولویت های خود را در نظر بگیرید. وجود شرایط کاملا ایده آل هم میتواند مضرات خود را داشته باشد. کودکان در شرایط ویژه توانمندی های خود را محک زده و رشد میکنند.

روانشناسان حوزه کودک معتقد هستند، در زمان انتخاب مهد کودک، والدین باید روحیات و همچنین نیازهای کودکان خود را به خوبی بشناسند و نسبت به آنها به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه برای او باشند.

دسته ای از کودکان به راحتی با شرایط، محیطی که به آن وارد می شوند خود را سازگار کرده و به تعبیری به راحتی گلیم خود را از آب بیرون می کشند. در حالی که برخی از کودکان ممکن است در بدو ورود به محیط جدید با مشکلاتی روبرو شوند و حتی ارتباط گرفتن با افراد جدید هم برای آنها سخت باشد.

به ساعات کار مهد کودکی که برای دلبند خود برگزیده اید نیز دقت کنید. بهترین ساعات برای آموزش در اوایل صبح پس از بیدار شدن از خواب کودک است. بهترین ساعت برای حضور کودک در مرکز آموزشی پس از صرف صبحانه بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح است. معمولا پس از برگزاری کلاس های آموزشی و پس از صرف ناهار کودکان زمانی را برای استراحت می گذارند و ساعت ۳ بعدازظهر به خانه برمی گردند.

اگر شاغل هستید و می بایست قبل از شروع ساعت کار خود کودک را به مهد کودک بسپارید. معمولا کارکنان و پرسنل مهد کودک برنامه ای برای همکاری با والدین شاغل خواهند داشت و کودک شما را در ساعت مقرر از شما تحویل خواهند گرفت.

 در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک به تمام نکات توجه کنید تا بهترین نتیجه از سپردن او به مراکز آموزشی را کسب کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه